Transfer vinter 15/16
-
Steffen am
Re: Transfer vinter 15/16
Som både hedder Morten Crone og ikke er på Ekstrabladet. Der var jeg vist ikke meget bedre end de 'kære journalister'
Beklager.
Beklager.
Vi har godt nok mange angribere, men Urena og Duncan er formentlig inden længe fortid. Derfor håber jeg i mit stille sind, at vi er blandt dem, som har følerne ude her: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... uperligaen
Vores angrebssituation taget i betragtning er det selvfølgelig et spøjst ønske, men det skyldes at han var ekstremt giftig sidst han spillede i Skandinavien og derfor kunne blive et rigtig godt salgsobjekt. Yderligere virker det ikke til, at Thorup er opsat på at benytte Pusic, selvom vi mangler mål.
Dog står en 6'er(!!!) og en CB højere på min ønskeliste. Håber ikke vi bare ser til, mens Brøndby og FCK opruster markant. Så bliver vi kørt rundt på røv og albuer.
Vores angrebssituation taget i betragtning er det selvfølgelig et spøjst ønske, men det skyldes at han var ekstremt giftig sidst han spillede i Skandinavien og derfor kunne blive et rigtig godt salgsobjekt. Yderligere virker det ikke til, at Thorup er opsat på at benytte Pusic, selvom vi mangler mål.
Dog står en 6'er(!!!) og en CB højere på min ønskeliste. Håber ikke vi bare ser til, mens Brøndby og FCK opruster markant. Så bliver vi kørt rundt på røv og albuer.
Gad vide hvad OB kommer til at foretage sig nu, farvel til både Rasmus Falk og Emil Larsen. Det må kunne mærkes.
For mit vedkommende er det bedøvende, hvad OB foretager sig, men synes da vi skal til at få set på en ny 8 er for Petter, en ankermand som sparring til Tim og en form for erstatning i bagerste række.
Om ikke andet skal der ske en hel del til sommer, her er jeg i sær klar på at få en klasse højre back ind i truppen. Min personlige holdning er at bak snart er flad af skader og Rømer tilmed for ringe.
Jeg håber pc'en gløder og at næste uge bliver interessant for klubben.
Om ikke andet skal der ske en hel del til sommer, her er jeg i sær klar på at få en klasse højre back ind i truppen. Min personlige holdning er at bak snart er flad af skader og Rømer tilmed for ringe.
Jeg håber pc'en gløder og at næste uge bliver interessant for klubben.
Det håber vi vel allesammen? Jeg er dog bange for at dette transfervindue bliver en fis i en hornlygte. Der har sjældent været så stille omkring Midtjylland som dette vindue, og jeg har svært ved at se hvem der kunne være aktuel for os.JBT skrev: Jeg håber pc'en gløder og at næste uge bliver interessant for klubben.
Men lad os nu se, jeg håber dog mine tanker bliver gjort til skamme. Men jeg gruer for foråret, hvis der ikke bliver tilført to gode forstærkninger - til forsvaret og til den centrale midtbane. For mig er det utopi at drømme om top-2, hvis der ikke sker noget på ind fronten.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Der skal nok ske noget. 
-
Densestar7430
Som jeg ser det, så er det at rulle med terningerne hvis der ikke bliver hentet forstærkninger ind.
Jeg mener bestemt vores start 11'er kan matche FCK, og er bedre end de andre holds. Så hvis Steinlein og co. Vil satse på at notorisk skadede spillere, på magisk vis kan holde sig skadefri i denne halv sæson, så...........
Det lød til Gemmer var på vej til Horsens (Salg eller leje?), hvis han ryger er der vel ikke et eneste argument for ikke at hente en 6'er? (Udover at Sparv naturligvis er lidt af en jernmand)
Udover det mener jeg Urena SKAL afsted i dette vindue.
Mht. Duncan er jeg mere splittet om hvor vidt vi allerede kan undvære ham. Pusic er klart den individuelle dygtigst af de to, men synes personligt at vores spil får et løft når Duncan er på toppen.
Jeg mener bestemt vores start 11'er kan matche FCK, og er bedre end de andre holds. Så hvis Steinlein og co. Vil satse på at notorisk skadede spillere, på magisk vis kan holde sig skadefri i denne halv sæson, så...........
Det lød til Gemmer var på vej til Horsens (Salg eller leje?), hvis han ryger er der vel ikke et eneste argument for ikke at hente en 6'er? (Udover at Sparv naturligvis er lidt af en jernmand)
Mht. Duncan er jeg mere splittet om hvor vidt vi allerede kan undvære ham. Pusic er klart den individuelle dygtigst af de to, men synes personligt at vores spil får et løft når Duncan er på toppen.
Træls at han havde så travlt med at skulle væk, og nu skal han så åbenbart til OB. Et skridt frem og tre tilbage? http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/izun ... et-paa-ob/
-
Densestar7430
Sad umiddelbart at tænkte at jeg godt kunne forstå han skiftede, da Sparv jo havde taget hans plads. Men iflg. "http://www.superstats.dk/hold/sason?id= ... 014%2F2015", så spillede Izunna alligevel 22 kampe i mesterskabs sæsonen. Så helt uden spilletid har han da ikke været, også med hans trang til karantæner in menteTræls at han havde så travlt med at skulle væk, og nu skal han så åbenbart til OB. Et skridt frem og tre tilbage? http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/izun ... et-paa-ob/
Well fair nok at han ville videre, efter han blev degraderet fra fast starter og tæt på første mand på holdkortet, til fast bænkevarmer og reserve for en stærkt spillende Sparv. Så tror jeg også jeg ville søge væk rimeligt hurtigt.Ravnen skrev:Træls at han havde så travlt med at skulle væk, og nu skal han så åbenbart til OB. Et skridt frem og tre tilbage? http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/izun ... et-paa-ob/
Problematikken er så at danske såvel som udenlandske spillere der sendes ud fra den danske liga, ser ud til at have det svært rundt omkring. Vi ser rigtig mange der sendes fra den danske liga og så ikke klarer sig godt, hvorefter en del vender tilbage igen. Det er bekymrende.
Enig. Vi står rigtig svagt hvis Sparv går i stykker.Densestar7430 skrev:Det lød til Gemmer var på vej til Horsens (Salg eller leje?), hvis han ryger er der vel ikke et eneste argument for ikke at hente en 6'er? (Udover at Sparv naturligvis er lidt af en jernmand)
Urena er i min verden en skuffelse. Han er i bedste fald en godt betalt bredde spiller og optager plads for noget ungt talent, der kan bane vej til første holdet. Han burde sendes videre.
-
Steffen am
Haha, overskriften kunne da let få en til at tro i fik jeres ønske opfyldt 
"Midtbanestyrmand skifter til FC Midtjylland"
Var i hvert fald overbevist i de 10 sekunder der gik inden jeg opdagede det var til akademiet
http://fcm.dk/nyheder/midtbanestyrmand- ... idtjylland
For at genstarte drømme/vilde ideer/mere og mindre kvalificere gæt
CB - Daniel Agger (Ikke så meget fordi jeg tror han er pengene værd, men kunne virkelig være sjovt at læse bold.dk forum)
CB - Lasse Nielsen (Vores computer sagde godt nok nej sidste gang, men ser da ud til at gå meget godt for ham, er dog nok steget i pris)
DM - Jeramine Jones (amerikansk landsholdsspiller og spillet i Schalke, har primært spillet DM, men har spillet over det meste af banen, kontraktløs)
CM - Harmeet Singh (Kan være en god grund til at han står uden kontrakt, men klubløs og landsholdsspiler)
CM - Sekou Oliesh (har været hos os før og har spillet CL i mellemtiden, kontrakløs)
CM - Javier Matilla (Spillet i Real Betis? )
CF - Vidar Örn Kjartansson ((Ide lånt af O) vi har godt nok angribere nok, men Mads Davidsen siger god for ham, som (måske) er Danmarks bedste fodboldanalytiker?)
CF - Ronaldinho, er længe over sin bedste år, kunne i hvert fald skabe noget opmærksomhed og er kontraktløs. (måske samme historie som Zidan bare med en bror som agent)
Nu er nogle af dem måske mere seriøse end andre, men er der en chance for en har indsigt i Jeramine Jones, Harmeet Singh og Sekou Oliesh, er jeg i hvert fald nysgerrig
Var i hvert fald overbevist i de 10 sekunder der gik inden jeg opdagede det var til akademiet
CB - Daniel Agger (Ikke så meget fordi jeg tror han er pengene værd, men kunne virkelig være sjovt at læse bold.dk forum)
CB - Lasse Nielsen (Vores computer sagde godt nok nej sidste gang, men ser da ud til at gå meget godt for ham, er dog nok steget i pris)
DM - Jeramine Jones (amerikansk landsholdsspiller og spillet i Schalke, har primært spillet DM, men har spillet over det meste af banen, kontraktløs)
CM - Harmeet Singh (Kan være en god grund til at han står uden kontrakt, men klubløs og landsholdsspiler)
CM - Sekou Oliesh (har været hos os før og har spillet CL i mellemtiden, kontrakløs)
CF - Vidar Örn Kjartansson ((Ide lånt af O) vi har godt nok angribere nok, men Mads Davidsen siger god for ham, som (måske) er Danmarks bedste fodboldanalytiker?)
CF - Ronaldinho, er længe over sin bedste år, kunne i hvert fald skabe noget opmærksomhed og er kontraktløs. (måske samme historie som Zidan bare med en bror som agent)
Nu er nogle af dem måske mere seriøse end andre, men er der en chance for en har indsigt i Jeramine Jones, Harmeet Singh og Sekou Oliesh, er jeg i hvert fald nysgerrig
Lidt godt ad udvikle videre på til akademiet er skam også vigtig, og ser lovende ud. Men ja kunne godt snyde lidtSteffen am skrev:Haha, overskriften kunne da let få en til at tro i fik jeres ønske opfyldt
CB - Daniel Agger - Nej tak. Ved at være over the hill, for dyr og alt, alt for meget glasben
Nu er nogle af dem måske mere seriøse end andre, men er der en chance for en har indsigt i Jeramine Jones, Harmeet Singh og Sekou Oliesh, er jeg i hvert fald nysgerrig![]()
CB - Lasse Nielsen - Hvis computeren siger nej, er det nok bare sådan det er. Har ikke fulgt ham og derfor kender ham ikke godt nok til at kunne bedømme, hvad han evt. har af mangler som systemet søger, men der er et eller andet "problem".
DM - Jeramine Jones - Kort og godt for gammel.
CM - Harmeet Singh - God alder, kender ham dog ikke rigtigt. Måske er psyken,bentøjet eller talentet ikke så stærk, eftersom det var begrænset hvad han fik af spilminutter i Feyenoord
CM - Sekou Oliesh - Ikke bedre end det vi har
CM - Javier Matilla Fin alder, kender ikke så meget til ham. Han kunne dog godt ligne en Santiago Villafañe, som måske har noget potentiale, men ikke rigtig får det bragt frem.
CF - Vidar Örn Kjartansson - Som du selv er inde på har vi angribere PT også selvom vi skulle sende en Urena og måske endog Duncan videre.
CF - Ronaldinho - Færdig som gårdsanger. Alt for dyr, alt for glad for fest, nattelivet og livet som helhed udenfor fodboldbanen. Måske i virkeligheden ham Bendtner prøver at efterligne.
En god CB som makker til Kian og en fornuftig DM, som konkurrent/reserve for Sparv og så Urena ud, dertil flere talenter til akademiet. Så vil jeg være rigtig godt tilfreds med Vinterens transfer
FCM staar over for et generations skifte,
derfor burde man hente 1-2 spillere ind her og nu.
Bak, j Larsen, Poulsen, Andersson, Duncan er over the hill.
Hassan vil vaek.
Hassan vil vaek.
-
Steffen am
Bestemtpr0j3ct skrev:Lidt godt ad udvikle videre på til akademiet er skam også vigtig, og ser lovende ud. Men ja kunne godt snyde lidtSteffen am skrev:Haha, overskriften kunne da let få en til at tro i fik jeres ønske opfyldt
http://fcm.dk/nyheder/midtbanestyrmand- ... idtjylland![]()
Tak for nogle gode svarpr0j3ct skrev: CB - Daniel Agger - Nej tak. Ved at være over the hill, for dyr og alt, alt for meget glasben
CB - Lasse Nielsen - Hvis computeren siger nej, er det nok bare sådan det er. Har ikke fulgt ham og derfor kender ham ikke godt nok til at kunne bedømme, hvad han evt. har af mangler som systemet søger, men der er et eller andet "problem".
DM - Jeramine Jones - Kort og godt for gammel.
CM - Harmeet Singh - God alder, kender ham dog ikke rigtigt. Måske er psyken,bentøjet eller talentet ikke så stærk, eftersom det var begrænset hvad han fik af spilminutter i Feyenoord
CM - Sekou Oliesh - Ikke bedre end det vi har
CM - Javier Matilla Fin alder, kender ikke så meget til ham. Han kunne dog godt ligne en Santiago Villafañe, som måske har noget potentiale, men ikke rigtig får det bragt frem.
CF - Vidar Örn Kjartansson - Som du selv er inde på har vi angribere PT også selvom vi skulle sende en Urena og måske endog Duncan videre.
CF - Ronaldinho - Færdig som gårdsanger. Alt for dyr, alt for glad for fest, nattelivet og livet som helhed udenfor fodboldbanen. Måske i virkeligheden ham Bendtner prøver at efterligne.
En god CB som makker til Kian og en fornuftig DM, som konkurrent/reserve for Sparv og så Urena ud, dertil flere talenter til akademiet. Så vil jeg være rigtig godt tilfreds med Vinterens transfer
Synes generations skifte er et forholdsvis dramatisk ord at brugeFCM2000 skrev:FCM staar over for et generations skifte,
Hassan vil vaek.
og ikke helt passende for superligaens 5. yngste trup (25,4 år)
Bak (33), Jim Larsen og Rilwan (24) har ikke spillet længe, hvorfor det ikke ligefrem er noget chok for start 11'eren.
Desuden er Jim stadig kun 30 og skal nok komme tilbage, tror jeg i hvert fald på.
Duncan er også 'kun' 30, og Pusic er lige så meget fast mand fremme som Duncan.
Generationsskifte på midtbanen tja..
JP er 32 og kan sagtens have 3-4 gode år endnu hvis han passer på sig selv.
Andersson tror jeg ikke vi kommer til at se igen med en ulv på maven.
Men her er Olsson også kørt ind som ny starter.
-
Jesper BW1100
Poulsen over the hill? Virkelig?FCM2000 skrev:FCM staar over for et generations skifte,
Hassan vil vaek.