Noerum, rolig nu. Hukommelsen i naturligvis kort i sport og politik, tror nok vi skal få dem at se levere igen.
Så ikke hele kampen, men noget af det jeg bemærkede var at Skive stod meget defensivt og satsede på nogle hurtige omstllinger hvor bl.a. vores lejesvend Razak havde en hurtighed der udfordrede vores forsvar. Helt alvorligt blev det dog ikke udover den de scorede på i 1. Halveg og det straffe Razak fik sig tilkæmpet i 2. Halveg.
Vores spil var egentlig fornuftigt men led noget af Skives kompakthed og manglende erfaring på midtbanen, hvor det farlige skulle komme fra kanterne.
Hvis det havde været en gældende kamp, ville jrg måske have undret mig over der ikke kom flere "frank" bolde, indlæg fra kanten specielt i 2. Halveg hvor man kunne sigte efter Poul.
Synes nu geneelt spillet var godt, men der kunne godt have været bedre slutprodukt. Synes detår var god lyd på Mabil og David der også diregerede en anelse defensivt. David lignede virkelig en der ville fortælle at ham kunne man godt satse på
Wolanski kaldte også Rømer tilbage ved en dødbold så han er heller ikke bange for at sige noget
Opstillingerne som jeg så dem.
1. Halveg
Andersen,
Rasmus NK, Ogangbaro, Banggard, Novak
JP (c)
David, Pusic, Duelund, Mabil
Urena
Start 2. Halveg
Wolanski
Rømer, Kian (c), Ogangbaro, Lauridsen
Olsson
Mabil, Duelund, NK, David