Ikke fordi jeg er uenig, men tror man skal huske "de rette briller".Ulvefar skrev:Jeg synes, det er så godt som spot on. En fodboldklub i Herning - tilmed uden en klar plan - har i min bog ikke grundlag for at drive en fodboldklub på det økonomisk opskruede niveau, som FCM har gang i pt. Man er i 'vind nu'-mode, men når Benham en dag mister interessen, så ender det i en katastrofe, hvis man ikke har fået rettet økonomien til inden da.mousebreaker skrev:Selvom det ikke lader til at bloggeren har læst sin tekst igennem en ekstra gang inden han sendte den, så forstår man godt essensen i det han skriver.
- og jeg er helt enig
Alarmklokkerne ringer i hvert fald også hos mig
http://www.tipsbladet.dk/blog/oliveroks ... er-fra-fcm
For selvfølgelig vil Benham ud af det igen en dag. Og hvem har så lyst til at smide så mange millioner ind i en dårligt drevet underskudsforretning?
Benham er i FCM MINDST til 2020. Hvorfor det ikke er det overståede regnskab der er det mest spændende, det er de 2-3 næste og udviklingen deri.
Benham tror på akademiet og i fremtiden skulle vi ikke gerne hente så mange seniorspillere som vi har gjort nu her, læg dertil Dempo, spillerinvest osv. som nu er en overstået historie.
Fair og relevant bekymring, men tror ikke på sidste regnskab kan bruges til at sige noget konkluderende.