Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ThygeM

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af ThygeM »

Acebone skrev:Så meget for den ægte BIF'er Falk. :D

Vi kunne godt have brugt ham, men første prioritet må stadig være en midterforsvarer.
Ha ha ha han stod på "Faxe" som barn :D :D

Der er godt nok ramaskrig på OBs forum! Bliver spændende om vi skal have popkornene frem ifht personangreb alá dem de lavede på Ulrik Laursen :o

On topic - Bliver spændende at se om han kan stå for presset og konkurrence - der kan jeg godt have min tvivl! vis ikke Jørgensen ryger til sommer bliver han reserve da han under ingen omstændigheder slår ham af!! Tror også jeres 30 mio vil være bedre givet ud på en anden!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vi kan ikke få en spiller af Falks kaliber for 30 mio over 5 år, hvis de ikke som Falk er på det sidste af en kontrakt. Skal man betale en overgangssum så er det ikke meget tilbage til løn over 5 år hvis man skal holde sig inden for 30M

Iøvrigt kunne jeg læse på OBs forbitrede forum, at Rasmus Falk har en kæreste som i forvejen enter allerede er flyttet til KBH eller skulle flytte til KBH. Kan forestille mig at det er ifbm et studie.

Så FCM har nok ikke reelt været inde i billedet for Falk. I hvert fald ikke hvis hun kan nogle ting......
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Steffen am skrev:
TrueWolfMidt skrev:Uha, uha, uha. Av,Av, Av. Det er godt nok barske udtalelser der kommer fra Ob's fans. Mon det kun er fordi han tager til Kbh. eller mon det havde været det samme, hvis han var havnet i Fcm.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... dt-ob-fans

Ja, det bliver op af bakke, hvis vi igen skal forsøge at vinde mesterskabet, med den oprustning der finder sted i Fck.
Oprustning i FCK?
Tænker du på Aboubakar Keita eller Erik Johansson (marginal spiller i Gent?) og Daniel Amartey ud
Falk er først fra Sommer

Erik ud er selvfølgelig en svækkelse, men Kadlec ind er da en større forstærkning til foråret, end FCK's.
https://www.youtube.com/watch?v=NYvgBDZDXS4

Hvis bare Kadlec holder nogenlunde niveau er der ingen tvivl om at han foreløbigt er den hårdeste forstærkning i ligaen - ligner lidt en ung Dunken - bare på et højere niveau!! Der er ingen tvivl om at FCK spiller med musklerne PT - spørgsmålet er bare om Falk bliver en ny Ailton/Würtz/Diouf eller om han bliver en Nicolai. Eriks afgang er dog en meget regulær svækkelse af jeres forsvar!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Meget enig i dit udmærkede indlæg mousebreaker. :)
mousebreaker skrev:
TrueWolfMidt skrev: Ja. Men de købte også 2 spillere i sommer. Ankersen og Kusk.
Det kan vist ikke gøre det !!!
Modtaget.

FC KØBENHAVN (Sommer 2015)
Ind: Benjamin Verbic (NK Celje), Kasper Kusk (Twente), Marvin Pourié (SønderjyskE, lejeretur), Peter Ankersen (Red Bull Salzburg, lejeaftale), Federico Santander (Guarani), Marcus Mathisen (egne rækker), William Kvist (WIgan), Thomas Kaminski (Anderlecht, lejeaftale)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

mousebreaker skrev:Det er faktuelt forkert at FCK havde en svag pointhøst sidste sæson.
Det kan vi meget vel blive enige om, men var så heller ikke det jeg sagde. Resten er jeg stort set også enig i.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Falk er naturligvis lidt en penis-transfer af FCK. Vi og BIF er meldt interesserede, hvorefter de smutter ind og tager ham. Solidt af dem, og forhåbentlig failer han big-time. I hvert fald skal han løfte sig en del, hvis ikke det skal være en svækkelse af FCK ift NJ.
Men der må være nogle journalister på EB med røde ører, når de melder FCM eller udlandet på Falk få timer før FCK signer ham. Den er ikke god for troværdigheden.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

I øvrigt er OB vel FCKs feeder-klub nr1: Ulrik Laursen, Gislason, Kadrii og nu Falk. Dertil Jesper Christiansen, Bolanos og Lars Jacobsen der dog alle mellemlandede andre steder.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Fornemmer heller ikke OB fansene er helt tilfredse. Forståeligt nok.

Tja... en frisk sammenligning med Pimpong?

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Kent skrev:I øvrigt er OB vel FCKs feeder-klub nr1: Ulrik Laursen, Gislason, Kadrii og nu Falk. Dertil Jesper Christiansen, Bolanos og Lars Jacobsen der dog alle mellemlandede andre steder.

Morten Bisgaard, Carsten Hemmingsen, Allan nielsen og Johan Absalonsen... Shit det er et helt hold! 11 mand :D

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ulvefar skrev:
mousebreaker skrev:jaja, jeg er nu ikke ked af at vi ikke får Falk. Mere ked af at FCK får ham. Jeg forstår godt hans valg. FCK er landets største klub. Så hvis han skulle blive hjemme, så er FCK et ret oplagt valg for ham. Så må vi jo bare håbe at FCK har overmatchet vores tilbud med stor margin, så det kan tære på deres budget.
FCK tilbød en mindre økonomisk pakke end FCM, så vidt jeg ved.
Kan godt være du skal have revurderet dine kilder.
http://www.bt.dk/superligaen/stjaalet-f ... ssen-i-fck

Før du siger at det var det samme Midtjylland vil give, var det Midtjyllands samlede udgift (dvs. også transfer + agent)

Det her er kun Falks løn, hvorfor FCK har vundet på retten til at udbetale den højeste løn.

THenry

Indlæg af THenry »

Kent skrev:Falk er naturligvis lidt en penis-transfer af FCK. Vi og BIF er meldt interesserede, hvorefter de smutter ind og tager ham. Solidt af dem, og forhåbentlig failer han big-time. I hvert fald skal han løfte sig en del, hvis ikke det skal være en svækkelse af FCK ift NJ.
Men der må være nogle journalister på EB med røde ører, når de melder FCM eller udlandet på Falk få timer før FCK signer ham. Den er ikke god for troværdigheden.
Tænker det er lidt en "Rosenborg"-agtig signing, hvor de snupper en af ligaens bedste tilgængelige spillere, og om ikke andet sørger for, at han ikke forstærker en af de værste konkurrenter herhjemme...og ja historien er ikke god for EBs troværdighed. Mon de alligevel savner Qureshi? :lol:

Ulvefar

Indlæg af Ulvefar »

Steffen am skrev:
Ulvefar skrev:
mousebreaker skrev:jaja, jeg er nu ikke ked af at vi ikke får Falk. Mere ked af at FCK får ham. Jeg forstår godt hans valg. FCK er landets største klub. Så hvis han skulle blive hjemme, så er FCK et ret oplagt valg for ham. Så må vi jo bare håbe at FCK har overmatchet vores tilbud med stor margin, så det kan tære på deres budget.
FCK tilbød en mindre økonomisk pakke end FCM, så vidt jeg ved.
Kan godt være du skal have revurderet dine kilder.
http://www.bt.dk/superligaen/stjaalet-f ... ssen-i-fck

Før du siger at det var det samme Midtjylland vil give, var det Midtjyllands samlede udgift (dvs. også transfer + agent)

Det her er kun Falks løn, hvorfor FCK har vundet på retten til at udbetale den højeste løn.
Holder fast i, at FCM tilbød mere i løn end FCK. Uagtet hvad en mellemmand har fortalt en BT-journalist.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Den må du lige forklare, baseret på hvad?

Du tror ikke på denne artikel eller den om FCMs bud?

Jakla

Indlæg af Jakla »

Jeg er ikke så ked af at vi ikke fik Falk. Har på fornemmelsen at han er en medvindsspiller og vi har også brug for nogen der vil gå forrest...måske jeg ikke kender Falks kvaliteter godt nok ??

Ulvefar

Indlæg af Ulvefar »

Steffen am skrev:Den må du lige forklare, baseret på hvad?

Du tror ikke på denne artikel eller den om FCMs bud?
Tallene i artiklen var ikke rigtige, og det har BT også rettet til nu http://www.bt.dk/superligaen/stjaalet-f ... falk-i-fck

:)

Låst