Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ThygeM

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af ThygeM »

Kent skrev:Så skulle både BIF og Celtics være ude af Falke-kapløbet: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... lk/5915806
Hvis han virkelig gerne vil spille om guld og europa, så står vi stærkt. Tror ikke han er attraktiv nok for tophold i større ligaer ned DK.
Hvis de tal der har været fremme vedr. jeres lønpakke til ham er korrekte bliver han lønførende i ligaen - er han god nok til det? Personligt er jeg lidt blandet ifht hvis Bif ikke kommer til at signe ham - Falk har et rigtig højt topniveau - til gengæld har et lige så lavt bundniveau og scorer generelt for få mål (19 mål i 130 kampe for OB). Hvis ikke han slår til hænger man med en kæmpe lønpakke i 5 år! Hvis han kan præstere som i efteråret vil det være en voldsom god signing uanset hvilken af de danske klubber der skriver med ham!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

ThygeM skrev:
Kent skrev:Så skulle både BIF og Celtics være ude af Falke-kapløbet: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... lk/5915806
Hvis han virkelig gerne vil spille om guld og europa, så står vi stærkt. Tror ikke han er attraktiv nok for tophold i større ligaer ned DK.
Hvis de tal der har været fremme vedr. jeres lønpakke til ham er korrekte bliver han lønførende i ligaen - er han god nok til det? Personligt er jeg lidt blandet ifht hvis Bif ikke kommer til at signe ham - Falk har et rigtig højt topniveau - til gengæld har et lige så lavt bundniveau og scorer generelt for få mål (19 mål i 130 kampe for OB). Hvis ikke han slår til hænger man med en kæmpe lønpakke i 5 år! Hvis han kan præstere som i efteråret vil det være en voldsom god signing uanset hvilken af de danske klubber der skriver med ham!
Hvordan kan du få det til, at han bliver lønførende?!

Med de tal der har været fremme (30 mio på 5 år), selv hvis vi er leger idioter og siger, at hverken han eller agenten vil have en signon-/agent-fee, så vil han ende med at få ca. 115k om ugen. Det er i bedste tilfælde på højde med Agger og nogle FCK'ere. Højst sandsynligt, så vil han gerne have signonfee, ligesom agenten gerne vil have en del af kagen. Ligesom Agger sikkert får mere i løn end spæde 115k om ugen.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Det er ok, Johlai, vestegnsgaesten, og hvad du ellers kalder dig.

Ulvefar

Indlæg af Ulvefar »

Nå da. Falk til FCK. Hvem sagde, de stadig var inde i billedet? ;)

andreasAM

Indlæg af andreasAM »

Steffen am skrev:
Acebone skrev:Og i det tilfælde, at Sparv bliver langtidsskadet, så er sæsonen ligegyldig...

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår, hvorfor vi har 5 angribere til én plads og kun Sparv til en anden. Det er en underlig disposition.
Enig, også en af grundende til at jeg var begyndt at være bekymret for at Thorup kunne slå over i en 4-4-2, men synes de artikler og den tone der er her på graven, at det lyder mere til at der bliver arbejdet i at Duncan og Urena kan være på vej væk.

Men ved ikke om den græske klub til Duncan gik i sig selv igen?
Klaus Egelund har skrevet på sin twitter, at det græske Duncan rygtet er skabt fra personer, som ikke har mandat til at lave overgangen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

andreasAM skrev:
Steffen am skrev:Man ved ikke om den græske klub til Duncan gik i sig selv igen?
Klaus Egelund har skrevet på sin twitter, at det græske Duncan rygtet er skabt fra personer, som ikke har mandat til at lave overgangen.
Ærgerligt
Ulvefar skrev:Nå da. Falk til FCK. Hvem sagde, de stadig var inde i billedet? ;)
Ja, var der vist ikke mange der havde set komme. Når, så sparer vi de lønkroner og kan udvikle nogle af vores egne i stedet.

Men er ikke optimistisk for Falks karriere, kunne godt blive en ny Pimpong historie, men nu må vi se.
(Heldigvis) ikke vores hovedpine nu.

4096

Indlæg af 4096 »

Ulvefar skrev:Nå da. Falk til FCK. Hvem sagde, de stadig var inde i billedet? ;)
Fin signing af FCK hvis det sker, havde da gerne set ham på heden - dog ikke for enhver pris! Er spændt på de sidste 14 dage af vinduet, og håber Steinlein og co overrasker, og skriver med erstatninger for Erik og Petter som jeg synes vi mangler - har dog mine tvivl. ;) En konkurrent til Sparv tænker jeg også vil være ideelt, men her er jeg bange for der ikke bliver hentet en ind, med forårets kampprogram in mente.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Så meget for den ægte BIF'er Falk. :D

Vi kunne godt have brugt ham, men første prioritet må stadig være en midterforsvarer.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:Så meget for den ægte BIF'er Falk. :D

Vi kunne godt have brugt ham, men første prioritet må stadig være en midterforsvarer.
Haha ja, når en 8-årig Falk har udtalt BIF er hans yndlingsklub, må samtlige BIF fans da være røstet og mest af alt ligne spøgelser nu ;)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Bliver han så heller ikke kaldt Ralle mere!? :o

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Må vi være spændte at se, men hvis han ikke slår til, er det nok det. ;)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

jaja, jeg er nu ikke ked af at vi ikke får Falk. Mere ked af at FCK får ham. Jeg forstår godt hans valg. FCK er landets største klub. Så hvis han skulle blive hjemme, så er FCK et ret oplagt valg for ham. Så må vi jo bare håbe at FCK har overmatchet vores tilbud med stor margin, så det kan tære på deres budget.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Ulvefar

Indlæg af Ulvefar »

mousebreaker skrev:jaja, jeg er nu ikke ked af at vi ikke får Falk. Mere ked af at FCK får ham. Jeg forstår godt hans valg. FCK er landets største klub. Så hvis han skulle blive hjemme, så er FCK et ret oplagt valg for ham. Så må vi jo bare håbe at FCK har overmatchet vores tilbud med stor margin, så det kan tære på deres budget.
FCK tilbød en mindre økonomisk pakke end FCM, så vidt jeg ved.

JBT

Indlæg af JBT »

Semi hovedløst ikke at signe ham, selvfølgelig med alle forbehold i mente.

Jeg håber Stenlein skruer på indkøbsknappern meget snart, for vi er forholdsvis bagud i dette vindue, helt generelt.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ulvefar skrev:
mousebreaker skrev:jaja, jeg er nu ikke ked af at vi ikke får Falk. Mere ked af at FCK får ham. Jeg forstår godt hans valg. FCK er landets største klub. Så hvis han skulle blive hjemme, så er FCK et ret oplagt valg for ham. Så må vi jo bare håbe at FCK har overmatchet vores tilbud med stor margin, så det kan tære på deres budget.
FCK tilbød en mindre økonomisk pakke end FCM, så vidt jeg ved.
Ja men FCK lader så også Falk spille sæsonen færdig i det fynske, som han selv gerne vil. Vi ville hente ham her og nu.

Som mousebreaker, er jeg heller ikke ked af at vi ikke henter ham. Han kunne selvfølgeligt være rigtig interessant spiller at se på vores hold, men ikke for alt i verden.

Låst