Hvilket er min præcise pointe?PH1978 skrev:Tjah, hvad tror du?Arff skrev:Hvad tror du selv? Hvis han kommer til Danmark med en karantæne, er det fordi han har fået rødt kort for dem, og derfor er de SELVFØLGELIG IKKE ligeglade med det.PH1978 skrev: Jeg er temmelig sikker på, at Frankfurt er ragende ligeglade med om han tager en karantæne med til Danmark.
Hvorfor skulle Frankfurt overhovedet bekymre sig om en afgående spillers karantæne i en anden klub? Det er ikke just fordi, at de to klubber skubber spillere frem og tilbage mellem hinanden.
Hvis ikke du kan finde en udtalelse fra Frankfurt, hvor de udtaler det, vælger jeg at tro på at Frankfurt har valgt at tage ham ud fremfor at spille med en mindre på banen.
Vaclav Kadlec.
Re: RE: Re: RE: Re: Vaclav Kadlec.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Re: Vaclav Kadlec.
Er han egentlig landet i det midtjyske?
Tror aldrig jeg har haft større forventninger til en ny spiller...
Jeg ved det ikke, men mon ikke? - de havde max test i dag, og jeg kan ikke forestille mig, at han skulle være undsluppet denRavnen skrev:Er han egentlig landet i det midtjyske?
Jeg har også store forventinger, men det kræver tid - og lad os nu lige huske, at han ikke slog til i en midterklub i Bundesligaen.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Argh.. Det er fedtspilleri det der!
Kadlec er klubben største transfer, navn og kvalitet. Han skulle kunne gøre en forskel fra dag et!
Kadlec er klubben største transfer, navn og kvalitet. Han skulle kunne gøre en forskel fra dag et!
-
Steffen am
*klubbens 2. største
Har forstået hans karriere således at han har præsteret når der ikke har været forventninger og spillet væsentlig mindre godt når der har været forventninger til ham. Så spiser brød til.
Har forstået hans karriere således at han har præsteret når der ikke har været forventninger og spillet væsentlig mindre godt når der har været forventninger til ham. Så spiser brød til.
100% enig...Noerum skrev:Kadlec er klubben største transfer, navn og kvalitet. Han skulle kunne gøre en forskel fra dag et!
-
Steffen am
Han er stadig kun klubbens 2. største transfer.
Tror også man skal spise brød til, den dyreste floppede så bedre held nu
-
mousebreaker
Jeg synes sgu man er hård ved Jonas Borring hvis man mener han floppede. Han var en god spiller - også for os - men prisskiltet var bare helt forkert. Gigantisk brøler af Ørgaard (og den daværende bestyrelse). Jeg synes ikke man kan bebrejde Jonas Borring noget som helst. Vi købte ham som erstatning for Simon Poulsen som var en meget bedre spiller - helt dominerende i superligaen på det tidspunkt. Borring var/er vel hverken bedre eller dårligere end det han præsterede i FCM.FCM2000 skrev:Tror også man skal spise brød til, den dyreste floppede så bedre held nu
Vedr Kadlec - jeg vil aldrig forlange at en spiller bare leverer fra dag 1, men han får ikke et halvt år som man måske normalt ville give en ny spiller. Han er blevet signet meget meget tidligt, han er med i hele opstarten (modsat Royer og Novak der kommer efter en sommerpause) og hans talent er større end det vi normalt ser i suppen.
Så må vi bare håbe at drengene ikke mister selvtilliden mod ManU som de gjorde mod Napoli og trækker Kadlec med ned i dyndet. Han er formodentlig skrøbelig mentalt lige nu og trænger til nogle sportslige succes oplevelser.
Jeg håber at man fra publikums side har fokus på det når sæsonen går i gang og ikke begynder at svine ham til ved første missede dribling eller forkølede afslutning, fordi forventningsniveauet er så stort. Han skal have max opbakning, nurses fra start - det kan ikke undgå at have givet ham mentale skrammer at sidde i kulden på et midterhold i bundesligaen for derefter at måtte skifte til en meget dårligere liga - endda til en klub han pure har afvist et halvt års tid tidligere.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
Han endte vist ikke med at pure at afvise klubben. Som jeg forstod det havde han sagt ja og Frankfurt havde sendt et salgstilbud, det lå bare 5-10 millioner over det der blev aftalt i dette vindue.
Ellers jeg er helt enig
Ellers jeg er helt enig
Selvfølgelig skal han have tid og opbakning. Men at sammenligne ham med Borring virker helt forkert. Borring kom fra OB, Kadlec fra Frankfurt tjekkiske landskampe i baggagen. Borring gjorde det i øvrigt rigtig godt og var en stor profil for os. Det skal Kadlec nok også blive.
Forventningerne til Borring var også meget høje pga. prisen, og det er jo også rimeligt nok, når man bliver købt dyrt så skal der være en grund til det
Forventningerne til Borring var også meget høje pga. prisen, og det er jo også rimeligt nok, når man bliver købt dyrt så skal der være en grund til det
Jeg tænker mere navnet. Her er han, uden sidestykke, det største navn.Han er stadig kun klubbens 2. største transfer.
Jeg undre mig over at Jonas borring tit bliver omtalt som et flop.
For det første er det jo ikke Jonas skyld at ørgaard valgte at betale et højt beløb for. Som nok også blev skruet ekstra op da, det var en handel mellem 2 lige stærke klubber i konkurrence med hianden.
Så prisen har nok været kunstig høj.
Da jb blev hentet til klubben spillede vi en stil, som blev ændret midtvejs i hans kontrakt.
Jb styrke er de lange træk på kanten, hvor han modtager bolden omkring midter linjen. Og sætter sin modstander af med lange træk mod bag linjen.
Så da han blev hentet passede han perfect ind og gjorde det godt.
Der bliver så ændret spille stil til en stil med mere bold kontrol, hvilket gjorde at jb først modtog bolden midt i mellem midterlinjen og baglinjen.
Og derved gjorde man jb ubrugelig da han ikke længere kunne bruge hans største styrke.
Så at kalde ham et flop, når det ikke er jb skyld. Men klubbens virker i min verden meget forkert.
For det første er det jo ikke Jonas skyld at ørgaard valgte at betale et højt beløb for. Som nok også blev skruet ekstra op da, det var en handel mellem 2 lige stærke klubber i konkurrence med hianden.
Så prisen har nok været kunstig høj.
Da jb blev hentet til klubben spillede vi en stil, som blev ændret midtvejs i hans kontrakt.
Jb styrke er de lange træk på kanten, hvor han modtager bolden omkring midter linjen. Og sætter sin modstander af med lange træk mod bag linjen.
Så da han blev hentet passede han perfect ind og gjorde det godt.
Der bliver så ændret spille stil til en stil med mere bold kontrol, hvilket gjorde at jb først modtog bolden midt i mellem midterlinjen og baglinjen.
Og derved gjorde man jb ubrugelig da han ikke længere kunne bruge hans største styrke.
Så at kalde ham et flop, når det ikke er jb skyld. Men klubbens virker i min verden meget forkert.
-
Steffen am
Tja.. er ikke overbevist. Fagerberg og Poku var talenter der blev talt meget op. Pusic var topscorer, Jakob Poulsen var etableret landsholdsspiller, Duncan var på kanten af landsholdet og det samme med Kian, der også var fast mand i en væsentlig større klub.Noerum skrev:Jeg tænker mere navnet. Her er han, uden sidestykke, det største navn.Han er stadig kun klubbens 2. største transfer.
Peter Andersson kom som anfører fra Holland, KBB som fast spiller fra de hollandske pokalmestrer og Danny Calliff som amerikansk anfører.
Så kan vi vel starte en diskussion om hvad der er størst, at komme som marginal/talent spiller fra en stor klub (Morten Nielsen og Kris) eller som omdrejningspunkt i en mindre klub. (Tim Sparv og Simon Poulsen)
Ved ikke om du vil putte Kadlec under talent eller etableret spiller og jeg vil heller ikke være dommer for hvad der er størst, men vil gerne udfordrer den absolutte indstilling at Kadlec ubetinget er den største tilgang i klubbens historie.
Kadlec er et kendt navn i det meste af Europa. Prøv bare at google ham. Han er tjekkisk landsholdspiller.
At han så ikke har slået til i Frankfurt og bundesligaen, gør ham ikke til en mindre navn. Han er, næst efter Agger selvfølgelig, det største og mest kendte navn i Superligaen.
At han så ikke har slået til i Frankfurt og bundesligaen, gør ham ikke til en mindre navn. Han er, næst efter Agger selvfølgelig, det største og mest kendte navn i Superligaen.