Transfer vinter 15/16
-
Jesper BW1100
Re: Transfer vinter 15/16
Dette må utvivlsomt betyde at der kommer én ind uagtet om Sviat ryger eller ej.
Vi kan imo ikke køre med udelukkende 4 stoppere i truppen, hvor den ene er kronisk skadede Jim Larsen
Vi kan imo ikke køre med udelukkende 4 stoppere i truppen, hvor den ene er kronisk skadede Jim Larsen
-
Steffen am
Ja, det er en permanent aftale og ikke bare en leje aftale?
Lidt overraskende synes jeg nu også Dickoh er væk, plus at man uomtvisteligt svækker Youth League holdet, (jo er klar over at det er en udviklings turnering, men alligevel)
Hvad hedder forsvarets hierarkiet så?
1. Erik
2. Kian
3. Jim (når han er klar)
4. Banggard
5. Nicolaisen.
Var før lidt i tvivl om en evt. erstatning for Erik for bydende nødvendig. Den er vist ikke så svær længere.
Men godt nok for talenterne, så gik Nicolaisen lige fra 7. til 5. valg på et vindue.
Lidt overraskende synes jeg nu også Dickoh er væk, plus at man uomtvisteligt svækker Youth League holdet, (jo er klar over at det er en udviklings turnering, men alligevel)
Hvad hedder forsvarets hierarkiet så?
1. Erik
2. Kian
3. Jim (når han er klar)
4. Banggard
5. Nicolaisen.
Var før lidt i tvivl om en evt. erstatning for Erik for bydende nødvendig. Den er vist ikke så svær længere.
Men godt nok for talenterne, så gik Nicolaisen lige fra 7. til 5. valg på et vindue.
Jeg er lidt overrasket over denne transfer, da mit indtryk er, at han var den forsvarsspiller fra vores meget stærke U-19 hold, der stod forrest i køen.
Det er klart, at der var lang vej til spilletid i FCM, så af den grund giver det værdi at sende Lauritsen til Skive. Dog overraskende at det ikke var på lån, men mon vi har en buy back klausul eller lignende, der gør at vi kan hente ham hjem, hvis han får et stort gennembrud i Skive indenfor de kommende to år?
Det bliver også interessant at se, om Rasmus Nicolaisen overtager den ledige plads i 1. holdstruppen.
Det er klart, at der var lang vej til spilletid i FCM, så af den grund giver det værdi at sende Lauritsen til Skive. Dog overraskende at det ikke var på lån, men mon vi har en buy back klausul eller lignende, der gør at vi kan hente ham hjem, hvis han får et stort gennembrud i Skive indenfor de kommende to år?
Det bliver også interessant at se, om Rasmus Nicolaisen overtager den ledige plads i 1. holdstruppen.
-
Steffen am
Troede jeg egentlig også.
Tænker ræsonnementet må være at Nicolaisen, som en af landets bedste 97'er, har overhalet eller er meget tæt på Lauritsen (96'er).
Lidt ala dengang vi var overrasket over salget af Jesper Weinkouff og man satsede på Jonas Lössl. Der menes jeg i hvert fald de fleste på dette forum var overrasket, inklusiv mig selv.
Tænker ræsonnementet må være at Nicolaisen, som en af landets bedste 97'er, har overhalet eller er meget tæt på Lauritsen (96'er).
Lidt ala dengang vi var overrasket over salget af Jesper Weinkouff og man satsede på Jonas Lössl. Der menes jeg i hvert fald de fleste på dette forum var overrasket, inklusiv mig selv.
4 stoppere burde være nok. Så er vi dobbeltdækket. Ideelt set med 3 etablerede samt et talent. Hvis Jim er klar igen, behøver vi imo ikke hente en erstatning såfremt Erik bliver solgt.Jesper BW1100 skrev:Dette må utvivlsomt betyde at der kommer én ind uagtet om Sviat ryger eller ej.
Helt enig.Kent skrev:4 stoppere burde være nok. Så er vi dobbeltdækket. Ideelt set med 3 etablerede samt et talent. Hvis Jim er klar igen, behøver vi imo ikke hente en erstatning såfremt Erik bliver solgt.Jesper BW1100 skrev:Dette må utvivlsomt betyde at der kommer én ind uagtet om Sviat ryger eller ej.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Måske vores back up for Sparv er en vi kender bedre end forventet.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/agen ... perligaen/
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/agen ... perligaen/
Det ville da næsten være tosset ikke at bringe Izu tilbage, han passer perfekt ind på holdet og er integreret i truppen på 0 sekunder. Han ville være et godt kort at have på hånden mod United.
Izunna kunne være god at få ind. Jeg tror desværre ikke, at han bliver "godkendt" af Benhams computere.. Det lyder til, at OB er interesserede, så mon ikke det bliver dem, eller måske AGF?
Angående stoppere så håber jeg, at vi henter Mads Fenger i Randers, hvis Erik bliver solgt. Jeg synes han har præsteret rigtig godt for dem, og han kender jo derfor ligaen.
Angående stoppere så håber jeg, at vi henter Mads Fenger i Randers, hvis Erik bliver solgt. Jeg synes han har præsteret rigtig godt for dem, og han kender jo derfor ligaen.
-
Steffen am
Izunna kunne være fantastisk at få ind, men tror ikke på den, når argumentet er spilletid. Der er jo intet der har ændret sig på den front siden han tog afsted.
Vil også godt sætte en 5'er på AGF eller OB. Desværre.
Til transferquizzens "joker" var jeg ved at tænke på Bubacarr Sanneh
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bo-h ... -bubacarr/
Kan se Lupus og Lund har gættet på det, og Joni gætter på Mads Fenger som du også præsentere.
Tror dog først Erik bliver solgt til sommer.
Et sjovt joker bud synes jeg er Anders Lindegaard
Vil også godt sætte en 5'er på AGF eller OB. Desværre.
Til transferquizzens "joker" var jeg ved at tænke på Bubacarr Sanneh
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bo-h ... -bubacarr/
Kan se Lupus og Lund har gættet på det, og Joni gætter på Mads Fenger som du også præsentere.
Tror dog først Erik bliver solgt til sommer.
Et sjovt joker bud synes jeg er Anders Lindegaard
-
Steffen am
Nu skal jeg da ikke kunne sige om Izuna synes det kører for ham, men synes det er noget mærkeligt med familie som agenter.
Bendter, Boilesen, Ronaldinho og Messi (finansiel rådgiver) nævn selv flere, bare ikke noget der skriger god rådgivning.
Bendter, Boilesen, Ronaldinho og Messi (finansiel rådgiver) nævn selv flere, bare ikke noget der skriger god rådgivning.
Ny svensk forstærkning til akademiet, han skal blive interessant at følge
http://fcm.dk/nyheder/målfarlig-svenske ... idtjylland
http://fcm.dk/nyheder/målfarlig-svenske ... idtjylland
Det kunne være fedt, at få Izu tilbage, men så længe vi kan holde på Sparv, så vil det næppe være det mest oplagte og interessante for Izunna, da han kan få mere spilletid i andre klubber.
Der er selvsagt ingen af os, der kender den svenske "skyttekonge" Aziz Essaisi. Han skulle angiveligt have fravalgt at vende tilbage til AIK for i stedet for at signe med os. http://norrortssporten.se/skyttekungen- ... gamla-lag/
Det kunne være fedt, hvis vi kan udvikle et stort svensk talent, da det ville kunne give mulighed for at rekruttere andre svenske talenter, så Olsson og Murbeck og Essaisi må gerne vise vejen
Der er selvsagt ingen af os, der kender den svenske "skyttekonge" Aziz Essaisi. Han skulle angiveligt have fravalgt at vende tilbage til AIK for i stedet for at signe med os. http://norrortssporten.se/skyttekungen- ... gamla-lag/
Det kunne være fedt, hvis vi kan udvikle et stort svensk talent, da det ville kunne give mulighed for at rekruttere andre svenske talenter, så Olsson og Murbeck og Essaisi må gerne vise vejen
-
Steffen am
Andreas Murbeck?
Er han ikke dansk?
Ellers helt enig
Er han ikke dansk?
Ellers helt enig
Nej han er svenskSteffen am skrev:Andreas Murbeck?
Er han ikke dansk?
Ellers helt enig