Vaclav Kadlec.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: Vaclav Kadlec.

Indlæg af mnm123 »

Arff skrev:
mnm123 skrev:Er der en som kender hvilket nummer han spiller med for os til foråret, skal bruge det til en jule gave ønske, så man må gerne være sikker
.... der får nummer 14 i FC Midtjylland. Tallet, som er tatoveret på højre håndled.
kadlec16.png
Kilde: http://fcm.dk/nyheder/fc-midtjylland-henter-kadlec
Tak for hjælpen

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Tror Kadlec blev skadet i dag efter 36 min, da han startede inde for Frankfurt i Bundesligaen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Super, endnu en skadet spiller, nu var vi også LIGE ved at være i bund med dem. ;)

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Så ikke kampen men ifølge Eintracht Frankfurts hjemmeside blev han udskiftet på grund af et gult kort, så forhåbentlig var det bare det.

Nach 36 Minuten war der Arbeitstag von Vaclav Kadlec dann bereits beendet: Mit einer Gelben Karte vorbelastet nahm Veh den Angreifer vom Feld und brachte Mijat Gacinovic.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

På siden med tysk tekst spilllede han i venstre side
http://spieledb.eintracht.de/spielplan/ ... ielbericht

og på engelsk spillede han i højre, hmm...
http://spieledb.eintracht.de/schedule/b ... /17/report

Men ja. Det var godt nok ikke meget med 36 min, han kan ikke have spillet super så.
Lad os håbe at han kan få tanket selvtillid og komme igang igen her :)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Hviid har helt ret, han blev udskiftet for ikke at blive smidt ud, hvilket vi kun kan takke Armin Veh for. Et eventuelt rødt kort, var blevet overført til Superligaen, hvilket havde været en træls start :-) Han ville dog blive til nåde, hvis han samtidig sænkede United alene!
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Arff skrev:Hviid har helt ret, han blev udskiftet for ikke at blive smidt ud, hvilket vi kun kan takke Armin Veh for. Et eventuelt rødt kort, var blevet overført til Superligaen, hvilket havde været en træls start :-) Han ville dog blive til nåde, hvis han samtidig sænkede United alene!
Hvor har du det fra? Det er helt nyt for mig at det kan lade sig at gøre.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Administrator skrev:
Arff skrev:Hviid har helt ret, han blev udskiftet for ikke at blive smidt ud, hvilket vi kun kan takke Armin Veh for. Et eventuelt rødt kort, var blevet overført til Superligaen, hvilket havde været en træls start :-) Han ville dog blive til nåde, hvis han samtidig sænkede United alene!
Det er der ikke noget nyt i.
FIFA's Regulations on the Status and Transfer of Players artikel 12 skrev:Any disciplinary suspension imposed on a player prior to a transfer must be enforced or applied by the new association at which the player is registered. The former association is obliged to notify the new association of any sanction in writing and upon issuing the ITC.
Så vi kan godt sende en venlig tanke til Frankfurt, selvom det selvfølgelig er en ærgelig måde at slutte på.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Jacob skrev:
Administrator skrev:
FIFA's Regulations on the Status and Transfer of Players artikel 12 skrev:Any disciplinary suspension imposed on a player prior to a transfer must be enforced or applied by the new association at which the player is registered. The former association is obliged to notify the new association of any sanction in writing and upon issuing the ITC.
Så vi kan godt sende en venlig tanke til Frankfurt, selvom det selvfølgelig er en ærgelig måde at slutte på.
Lige præcis, Jacob.

Der har været flere sager, hvor en spiller har spillet kampe for sin nye klub, mens han i princippet skulle afsone karantæne, og derfor er holdet blevet taberdømt. Senest i Real Madrid med Denis Cheryshev, og jeg mindes også at David Boysen har spillet selvom han stadig var i karantæne, hvilket kostede klubben nederlag i de kampe han havde deltaget i.

Brugeravatar
Klemme

Indlæg af Klemme »

David Boysen havde strafpoint med sig til fodvorteforeingen da skiftede fra Lyngby, han fik sig en advarsel i sin debutkamp for dem mod OB, senere fik han en mod os da FCM vandt 5-2, og sammen med en advarsel fra Lyngby tiden gav det karantæne, hvilket fodsvedsforeningen ikke var klar, så til næste kamp for dem var han med AGF, en kamp de muggrønne vandt, men senere blev taberdømt...For øvrigt rykkede AGF og hadeklubben begge ned i den sæson.

Brugeravatar
PH1978

Re: RE: Re: Vaclav Kadlec.

Indlæg af PH1978 »

Jacob skrev:
Administrator skrev:
Jeg er temmelig sikker på, at Frankfurt er ragende ligeglade med om han tager en karantæne med til Danmark.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: RE: Re: Vaclav Kadlec.

Indlæg af Arff »

PH1978 skrev: Jeg er temmelig sikker på, at Frankfurt er ragende ligeglade med om han tager en karantæne med til Danmark.
Hvad tror du selv? Hvis han kommer til Danmark med en karantæne, er det fordi han har fået rødt kort for dem, og derfor er de SELVFØLGELIG IKKE ligeglade med det.

Christian

Indlæg af Christian »

Selvfølgelig er de da ligeglade med karantænen, men du har sikkert ret i at de ikke er ligeglade hvis det skyldes et rødt kort han har fået i en kamp han har spillet for dem.

Brugeravatar
PH1978

Re: RE: Re: RE: Re: Vaclav Kadlec.

Indlæg af PH1978 »

Arff skrev:
PH1978 skrev: Jeg er temmelig sikker på, at Frankfurt er ragende ligeglade med om han tager en karantæne med til Danmark.
Hvad tror du selv? Hvis han kommer til Danmark med en karantæne, er det fordi han har fået rødt kort for dem, og derfor er de SELVFØLGELIG IKKE ligeglade med det.
Tjah, hvad tror du?

Hvorfor skulle Frankfurt overhovedet bekymre sig om en afgående spillers karantæne i en anden klub? Det er ikke just fordi, at de to klubber skubber spillere frem og tilbage mellem hinanden.

Hvis ikke du kan finde en udtalelse fra Frankfurt, hvor de udtaler det, vælger jeg at tro på at Frankfurt har valgt at tage ham ud fremfor at spille med en mindre på banen.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Tror alle er helt enige her? SELVFØLGELIG blev han ikke pillet ud for at gøre Steinlein og co tilfredse. Han blev taget ud fordi Frankfurt frygtede at slutte kampen med en mand mindre på banen (og fordi han eftersignende spillede ringe) - HELDIGVIS havde det den sidegevinst at vi får en spiller til FCM, som ikke har karantæne, og derfor kan bidrage fra første kamp :)

Låst