Ham ser jeg meget gerne på MCH. der er MÅL i den knægt.....Jacob skrev:En fin lille afskedsvideo fra en Lech Poznan fan til Kasper Hamalainen. Alle 36 mål på 7 minutter.
Han kan virkelig meget forskelligt!
https://www.youtube.com/watch?v=RZO8Ti80gaE
Transfer vinter 15/16
Re: Transfer vinter 15/16
Nu skal vi lige huske, at i sådanne videoer, er det altid kun de gode ting der kommer med. De statistikker der er mest målbare ser rigtig fine ud - altså mål, assist og spillede kampe ifht hinanden, men det er jo ikke ens betydende med, at han kan gøre det samme i Superligaen.Jacob skrev:En fin lille afskedsvideo fra en Lech Poznan fan til Kasper Hamalainen. Alle 36 mål på 7 minutter.
Han kan virkelig meget forskelligt!
https://www.youtube.com/watch?v=RZO8Ti80gaE
Det er heller ikke sikkert, at han kommer til at få samme rolle hos os, hvis vi signer ham, og derfor er det svært at sige, hvordan han vil præstere her - selvfølgelig har han kvaliteterne, ellers ville han ikke være interessant for os, men det betyder ikke, at han bare kommer ind og scorer i hver anden kamp for os.
Men jeg er helt med på præmissen om, at han ligner en spændende spiller, som kunne blive et aktiv for os. Vi skal dog lade være at blive forblændet fordi vi har set en highlight video med ham, hvor han selvfølgelig gør det godt.
Og lad os nu ikke sælge skindet før bjørnen er skudt
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Jeg kunne ikke være mere enig, men jeg er godt gammeldags transferliderlig, og er der noget vi mangler er det en midtbanespiller der ikke nødvendigvis vil spille i trekanter, men også kan løbe dybt og komme i feltet på indlæg. Vi har virkelig manglet Petter og Marco i efteråret.
Så giv mig nu bare Kasper Hamalainen!
Så giv mig nu bare Kasper Hamalainen!
-
Steffen am
Er Sisto solgt? :-OArff skrev:Og lad os nu ikke sælge skindet før bjørnen er skudtIntet er sikkert, før en eventuel kontrakt er underskrevet, det er Kadlec vel vores seneste, og bedste eksempel på. Først sagde han nej tak, så var han på vej, men Pione ønskede ikke at skifte, og nu, tredje gang lykkedes det.
Er dog helt enig, at man lige skal slå kold snaps i blodet og lader dem performe inden vi roser spilleren, hinanden og os selv ind i skyerne.
Senest kan man sige at Novak vel ikke har scoret de mål, som folk forventede (og youtube sagde
Tror Arff mener at det var Sistos nej til Engelsk fodbold, der fik andet forsøg med Kadlec til at falde til jorden og at vi så her i tredje forsøg lykkedes med at tilføre Kadlec til truppen.Steffen am skrev:Arff skrev:Er Sisto solgt? :-O
Personligt håber jeg ikke at vi sælger Sisto, for han kan da umuligt komme i nærheden af de priser der var på tale og han selv sagde nej til i seneste vindue, med det lave niveau han har vist her i efteråret. Lige en halv sæson mere, hvor han finder den gamle Sisto frem og så sælger vi til gode penge til sommer istedet.
Hvis han når hans gamle niveau... Engang imellem skal man smede mens jernet er varmt og tage de penge der er at få. Peter Madsen og Zuma er vel de bedste eksempler i dansk fodbold - Peter Madsen var brandvarm og kunne være blevet solgt som superligatopscorer for 60+ mill ( http://www.bt.dk/sport/rangers-jagter-peter-madsen ) men Bjerregaard blev grådig og Madsen nåede aldrig sit niveau igen... Zuma kunne være gået for 110 mio ( http://www.iol.co.za/sport/europe-s-big ... eLayout.ot ) men endte også med at gå ned... Jeg kan sagtens se samme historie gentage sig med Sisto! Få ham skudt af hvis der kommer et fornuftigt bud og bind det op på vidresalgsklausuler i stedet - Agger endte med at indbringe Bif 15 mio ekstra på den konto!!pr0j3ct skrev:Tror Arff mener at det var Sistos nej til Engelsk fodbold, der fik andet forsøg med Kadlec til at falde til jorden og at vi så her i tredje forsøg lykkedes med at tilføre Kadlec til truppen.Steffen am skrev:Arff skrev:Er Sisto solgt? :-O
Personligt håber jeg ikke at vi sælger Sisto, for han kan da umuligt komme i nærheden af de priser der var på tale og han selv sagde nej til i seneste vindue, med det lave niveau han har vist her i efteråret. Lige en halv sæson mere, hvor han finder den gamle Sisto frem og så sælger vi til gode penge til sommer istedet.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
-
Steffen am
Efter Erik fik et kanon tilbud fra Ukraine gik han ned i niveau og kom tilbage, nu fik Sisto et kanon tilbud og gik ned i niveau, hvorfor skal han ikke også komme tilbage?
Sisto har jo ikke kun været ramt mentalt. Han har ikke været ordentligt ovre sin lyskeskade, men alligevel har han været benyttet en masse, bl.a. pga. Rilwans brækkede ben og de manglende alternativer. Det er selvsagt heller ikke skide godt for præstationerne.
I øvrigt et par dårlige sammenligninger, du kommer med, ThygeM. FCM sagde jo rent faktisk ja til West Hams bud i sommer, men Sisto ville ikke selv afsted. Det er jo svært at gøre noget ved.
I øvrigt et par dårlige sammenligninger, du kommer med, ThygeM. FCM sagde jo rent faktisk ja til West Hams bud i sommer, men Sisto ville ikke selv afsted. Det er jo svært at gøre noget ved.
Det sidste indtryk Sisto efterlod i 2015 var hans fantastiske mål, der fik os videre i Europa League 
Lige præcis - tak for oversættelsen, kan godt se den kunne være forklaret bedrepr0j3ct skrev:Tror Arff mener at det var Sistos nej til Engelsk fodbold, der fik andet forsøg med Kadlec til at falde til jorden og at vi så her i tredje forsøg lykkedes med at tilføre Kadlec til truppen.Steffen am skrev:Arff skrev:Er Sisto solgt? :-O
[/quote]ThygeM skrev: Hvis han når hans gamle niveau... Engang imellem skal man smede mens jernet er varmt og tage de penge der er at få. Peter Madsen og Zuma er vel de bedste eksempler i dansk fodbold - Peter Madsen var brandvarm og kunne være blevet solgt som superligatopscorer for 60+ mill ( http://www.bt.dk/sport/rangers-jagter-peter-madsen ) men Bjerregaard blev grådig og Madsen nåede aldrig sit niveau igen... Zuma kunne være gået for 110 mio ( http://www.iol.co.za/sport/europe-s-big ... eLayout.ot ) men endte også med at gå ned... Jeg kan sagtens se samme historie gentage sig med Sisto! Få ham skudt af hvis der kommer et fornuftigt bud og bind det op på vidresalgsklausuler i stedet - Agger endte med at indbringe Bif 15 mio ekstra på den konto!!
Først og fremmest, er jeg slet ikke uenig - men omvendt tror jeg heller ikke på, at Pione har været en døgnflue. Han ligner en spiller uden selvtillid, og den gejst der fik det hele til at ligne en leg for ham. Han træffer ikke de rigtige beslutninger, fordi han prøver for hårdt at vinde selvtillid, hvilket ofte har medfør det stik modsatte - endnu mere tabt selvtillid.
For det andet, så var det ikke klubben, men Pione selv der sagde nej tak til West Ham, hvilket viser at klubben lige netop prøve at smede, mens jernet var varmt
Edit: Bøvl med citaterne
Målet var desværre også det eneste positive han leverede i den kampRavnen skrev:Det sidste indtryk Sisto efterlod i 2015 var hans fantastiske mål, der fik os videre i Europa League
Ja det er rigtigt Arff, men det sidste indtryk er magtfuldt, se bare hvor meget julefred en uafgjort mod Brugge på hjemmebane gav Jess Thorup. På samme måde er det sidste indtryk af Sisto at han leverede varen præcist da han skulle 
Haha, jeg håber du har retRavnen skrev:Ja det er rigtigt Arff, men det sidste indtryk er magtfuldt, se bare hvor meget julefred en uafgjort mod Brugge på hjemmebane gav Jess Thorup. På samme måde er det sidste indtryk af Sisto at han leverede varen præcist da han skulle
-
mousebreaker
Hehe, jeg er da da også enig. Men at kalde hans mål mod Brugge for fantastisk... well ok... fantastisk for resultatet men ret beset bare et dårligt indlæg der var alt for højt med rigtig retning.Arff skrev:Haha, jeg håber du har retRavnen skrev:Ja det er rigtigt Arff, men det sidste indtryk er magtfuldt, se bare hvor meget julefred en uafgjort mod Brugge på hjemmebane gav Jess Thorup. På samme måde er det sidste indtryk af Sisto at han leverede varen præcist da han skulle
Jeg vil være overrasket hvis der kommer bud på over 40M på Sisto. Gør der det, så tror jeg ikke klubben tør sige nej. Bliver spændende at følge dette transfer vindue.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Ja det var et indlæg, men blev til et mål, det kan da ikke være mere spetakulært og fantastisk. Det er jo fordi han tør, han scorede også et vildt mål mod FCK i vores afgørende mesterskabsduel med dem, den fik også en på hatten udefra, og når man tør og har modet, talentet og evnerne, så sker sådan noget