Billet priser til United kampen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Billet priser til United kampen

Indlæg af Arff »

974 skrev:Læste et sted at de regnede med at kunne tjene mellem 5-7 millioner kroner på denne kamp, og at det netop var for at holde kampen hjemme i stedet for eks. Århus, at priserne så måtte være det højere

Jeg synes derfor også at det er en rigtig god løsning/pris, og det er da fedt at vi kan tjene så gode penge på den kamp
Du kan hurtigt lave udregningen, hvis vi bare siger at en billet gennemsnitligt koster 450,- pr. mand, med en kapacitet på 9.500. Det giver 4.275.000 mio, og dertil kommer så øl og pølser. Og sponsor billetterne koster formenligt mere end 450,- gennemsnitligt, så allerede der er over i nærheden af de 5.000.000.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Arff skrev:Og sponsor billetterne koster formenligt mere end 450,- gennemsnitligt
1.500 + moms er den pris jeg kender på sponsorbilletter. Der kan tænkes, at der også er noget differentiering ift hvilke sponsorat man har, men hvis der er ca. 1000 sponsorbilletter til 2000 kr stk, så har du allerede 2 mio der (så er der naturligvis udgifter til forplejning som skal fratrækkes).

974

Indlæg af 974 »

Arff skrev:
974 skrev:Læste et sted at de regnede med at kunne tjene mellem 5-7 millioner kroner på denne kamp, og at det netop var for at holde kampen hjemme i stedet for eks. Århus, at priserne så måtte være det højere

Jeg synes derfor også at det er en rigtig god løsning/pris, og det er da fedt at vi kan tjene så gode penge på den kamp
Du kan hurtigt lave udregningen, hvis vi bare siger at en billet gennemsnitligt koster 450,- pr. mand, med en kapacitet på 9.500. Det giver 4.275.000 mio, og dertil kommer så øl og pølser. Og sponsor billetterne koster formenligt mere end 450,- gennemsnitligt, så allerede der er over i nærheden af de 5.000.000.
Ja og så er 450 kr pr billet i gennemsnit jo næsten lavt sat :-)

Der er jo så også en del udgifter forbundet med en kamp af den størrelse, men for mig stadig superfedt med den ekstra indtjening :-)

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Noerum skrev:Det bliver fedt hvis vi engang møder Barcelona. Så bliver priserne nok 1000 kr for en billet. Jeg fatter ikke, at I ikke ser noget forkert i prisen? Hvis det kun handler om penge, så sæt da billetterne til 2000 kr, der skulle nok blive udsolgt.

Kæft jeg er skuffet over klubben...
Da vi (Bif) spillede mod FC B i 2004 kostede de billigste billetter 695 dkk (Omregnet med inflation ca 840 Dkk)!! Det er altså meget meget normalt at priserne bliver sat i vejret til de store kampe - udbud og efterspørgelse.... Hvis i trak Barca ville jeg med glæde betale 1000 kr for - som neutral fan - at se dem i herning!! Jeg så dem i 2011 mod Milan i CL på Camp Nou hvor billetterne (Med dårligt udsyn laaangt oppe ) kostede 325 €...
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

ThygeM skrev:
Noerum skrev:Det bliver fedt hvis vi engang møder Barcelona. Så bliver priserne nok 1000 kr for en billet. Jeg fatter ikke, at I ikke ser noget forkert i prisen? Hvis det kun handler om penge, så sæt da billetterne til 2000 kr, der skulle nok blive udsolgt.

Kæft jeg er skuffet over klubben...
Da vi (Bif) spillede mod FC B i 2004 kostede de billigste billetter 695 dkk (Omregnet med inflation ca 840 Dkk)!! Det er altså meget meget normalt at priserne bliver sat i vejret til de store kampe - udbud og efterspørgelse.... Hvis i trak Barca ville jeg med glæde betale 1000 kr for - som neutral fan - at se dem i herning!! Jeg så dem i 2011 mod Milan i CL på Camp Nou hvor billetterne (Med dårligt udsyn laaangt oppe ) kostede 325 €...
Selvfølgelig skal priserne sættes efter udbud og efterspørgsel! Du finder ikke mange andre lande, hvor du kan skaffe dig et sæsonkort for 600,- for en sæson! Så selvfølgelig er det i orden at tage 400-600,- for en billet mod Manchester United.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Hvor gamle må børn være for stadigvæk at høre under kategorien "børn"? Kan ikke finde information om dette på hjemmesiden..

Noerum

Indlæg af Noerum »

Uniteds fans skal give 71 pund (!?) for deres billet.. :?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Noerum skrev:Uniteds fans skal give 71 pund (!?) for deres billet.. :?
Ja?
Det er de 720 kroner som en billet koster alle andre steder end CC-tribunen når den ikke købes online...

Noe

Indlæg af Noe »

Noerum skrev:Uniteds fans skal give 71 pund (!?) for deres billet.. :?
Lad dem endelig købe rigeligt med øl også. Så kan udebaneafsnittet alene betale for Kadlec' løn en par måneder.

Jeg kan virkelig ikke se problemet. Er 71 pund for meget, så bliver de vel bare væk?

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

FrejPrahl skrev:Hvor gamle må børn være for stadigvæk at høre under kategorien "børn"? Kan ikke finde information om dette på hjemmesiden..
Til og med 14 år har gået som børn i efteråret.
FCM!
FCM!
FCM!

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Her er lidt stof til eftertanke. Nogle skovler millioner af kroner ind på deres konto, pga andres dødsfald.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/en ... er/5877820

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det er tragisk, og Qatar burde aldrig have fået værtskabet i første omgang. Man kunne sige sig selv, at det var sådan, det ville gå. Men selvfølgelig har Qatar heller ikke fået VM med rent mel i posen.

Men den diskussion hører vist til i Alt det andet, ikke i en tråd om United-kampen.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev:Men den diskussion hører vist til i Alt det andet, ikke i en tråd om United-kampen.
Det kan man selvfølgelig godt sige, men det var også mere en tanke på, dem som synes at billetprisen er for høj til netop United kampen. Når firmaer for egen vindings skyld, tilsidesætter menneskeliv og lader prisen på et sådan byggeri løbe fuldstændig løbsk, er de jo også med til at priserne på billetterne bliver astronomiske.
Er af den opfattelse, at hvis man vil se kanpen, så finder man også pengene i budgettet og hvis det ikke lykkedes, jamen så er man desværre nok en af dem som måske hellere vil bruge sine penge anderledes, hvilket fcm ikke kan gøre noget som helst ved. De lever af at underholde os og skaffe penge til klubben, især ved kampe som den imod United.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Nu er der vist ingen, der har tilsidesat menneskeliv i forbindelse med United-kampen, og derfor har de øgede billetpriser heldigvis ikke noget at gøre med Qatar. Mindes heller ikke, at man importerede slavearbejdere fra Sydvestasien til at opføre MCH Arena.

Men jeg har lavet en ny tråd i Alt det andet til at fortsætte diskussionen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Wow en mærkelig afsporings kommentar TrueWolf.

Godt lavet af afsporingstråd Acebone :)

Et forsøg på at få tråden tilbage.
Skidt sportslig nyt for FCM, men nyhed om at få endnu mere for billetprisen.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... fra-skader

Besvar