Billet priser til United kampen
Billet priser til United kampen
400 kr for en billet for folk med sæsonkort, 600 kr for folk uden. Jeg synes det er at pisse på de trofaste fans. Ja de kan nemt for udsolgt med de priser, men det bliver turister og folk der tror de er United fans, men bor i Danmark. Men penge er tydeligvis vigtigere end støtte. De skal sgu ikke klage over stemningen, eller forvente en god opbakning...
Re: Billet priser til United kampen
Forstår ikke helt problemet? Trofaste fans (sæsonkortholdere) belønnes jo netop. Tror du, at der kom færre united-fans, hvis det var billigere? Kan jo også betyde flere solgte sæsonkort på sigt.
Naturligvis er det mange penge for en billet, men klubben skal jo også tjene penge, og det er jo ikke hvem som helst, der kommer forbi. Prislejet er vel ca. det samme, som United tager for en billet til en Pr.L.-kamp på hjemmebane (hvis ikke du skal sidde alt for tæt på banen
)
Naturligvis er det mange penge for en billet, men klubben skal jo også tjene penge, og det er jo ikke hvem som helst, der kommer forbi. Prislejet er vel ca. det samme, som United tager for en billet til en Pr.L.-kamp på hjemmebane (hvis ikke du skal sidde alt for tæt på banen
Jeg kan simpelthen heller ikke se problemet. På twitter er der også lidt røre over priserne, men hvad skulle klubben ellers gøre? Det er trods alt ikke hver dag, at United kommer på besøg. Endvidere har klubben netop også valgt at belønne fansene, ved at spille kampen på MCH arena i stedet for at rykke kampen til eks. Parken.Kent skrev:Forstår ikke helt problemet? Trofaste fans (sæsonkortholdere) belønnes jo netop. Tror du, at der kom færre united-fans, hvis det var billigere?
Sæsonkortholdere bliver belønnet; de skal betale 400-500 kr for en billet, hvilket ikke er specielt galt for en kamp som denne. Og hvordan skulle det være at belønne de trofaste fans, ved at sælge billetterne billigere? Det kunne jo ligeså godt være Man Utd fans eller den almindelige fodbolfan, der i så fald ville købe billetten.
Man må også være lidt realistisk med det her, selvfølgelig vil og skal klubben tjene penge på den her kamp.
Hold da op en belønning, at vi skal spille på vores eget stadion? De burde sætte priserne som mod Brügge. Hvorfor skal vores billetter være dyre end de er i Bundesligaen? Det er for at malke egne fans, ikke andet.
Hvorfor skal en kamp mod FCK være dyrere end mod Hobro... Fordi sådan er det bare..
Hvis du vil se fodbold i FCM om 3 år, så skal der penge på kontoen og det kommer der med sådanne kampe her..
Nu nævner du stemningen, det her kan kun give en bedre stemning.. Der kommer ikke mange børne familier ind og ser det, men derimod voksne mennesker som kan råbe og skrige..
Hvis du vil se fodbold i FCM om 3 år, så skal der penge på kontoen og det kommer der med sådanne kampe her..
Nu nævner du stemningen, det her kan kun give en bedre stemning.. Der kommer ikke mange børne familier ind og ser det, men derimod voksne mennesker som kan råbe og skrige..
Man kommer nok også til at miste en del af de unge voksne, som ville give den fuld gas for Midtjylland.Skagen skrev:Hvorfor skal en kamp mod FCK være dyrere end mod Hobro... Fordi sådan er det bare..
Faxe tribunen bliver 50/50 med United/Midtjylland fans.
Høvdingen af Herning
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Heldigvis er det snart jul. Man kunne jo ønske sig penge eller en billet til kampen hvis man gerne vil se Fcm vs Man. United.
Kan man ikke bare kåbe sæsonkort. Og derefter købe billet for at være sikker???????????
Det bliver fedt hvis vi engang møder Barcelona. Så bliver priserne nok 1000 kr for en billet. Jeg fatter ikke, at I ikke ser noget forkert i prisen? Hvis det kun handler om penge, så sæt da billetterne til 2000 kr, der skulle nok blive udsolgt.
Kæft jeg er skuffet over klubben...
Jo før sæsonenBMBrandt skrev:Kan man ikke bare kåbe sæsonkort. Og derefter købe billet for at være sikker???????????
Salget af sæsonkort er suspenderet frem til efter fristen for sæsonkortholdere udløber. Fornuftigt gjort, for at holde ManU-fans og andre ikke-FCM'er ude.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Super fint Hekler!
Et par gode pointer om prissætningen
Et par gode pointer om prissætningen
-
mousebreaker
Prisen er yderst yderst rimelig. Man har lige solgt en boksekamp mellem to danske fjolser, der ikke engang har international klasse til kr 500 på pay-per-view.Noerum skrev:Det bliver fedt hvis vi engang møder Barcelona. Så bliver priserne nok 1000 kr for en billet. Jeg fatter ikke, at I ikke ser noget forkert i prisen? Hvis det kun handler om penge, så sæt da billetterne til 2000 kr, der skulle nok blive udsolgt.
Her kommer verdens mest populære klub forbi og så skal den sælges til hvad ?? 90kr 120kr ??
Hvis man gerne vil have at klubben skal kunne fungere økonomisk så må man også forvente at priserne er derefter, når de helt store kommer forbi.
Klubben kunne som du selv siger have solgt billetterne uden problemer til det 3 eller 4 dobbelte. Jeg kender en del der allerede har sagt til mig at jeg skal skaffe dem billetter uanset pris. De køber gerne et sæsonkort for at komme foran i køen !!!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Enig. Der er heller ikke nogen der brokker sig, sjovt nok, når der gratis entré eller studie rabatten, gratis for børn m.m. CL kampen mod gilbratar holdet var også gratis for sæsonkort. Så det er klart når der kommer en kasse kamp. Tager man kassen. Tror også billetter kunne være solgt til det dobbelte
Læste et sted at de regnede med at kunne tjene mellem 5-7 millioner kroner på denne kamp, og at det netop var for at holde kampen hjemme i stedet for eks. Århus, at priserne så måtte være det højere
Jeg synes derfor også at det er en rigtig god løsning/pris, og det er da fedt at vi kan tjene så gode penge på den kamp
Jeg synes derfor også at det er en rigtig god løsning/pris, og det er da fedt at vi kan tjene så gode penge på den kamp