OPtakt: FCM vs. Brugge
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: OPtakt: FCM vs. Brugge
Når alt kommer til stykket, så har vi bare ikke været ret gode til at sætte Pusic op. Måske derfor. Poul og Duncan har deres forcer, men det er ikke hurtigløb eller løb med bold. Håber denne pause kan være med til at vi får sat vores spillere bedre op, i forhold til vores spillestil. Tænk - Enevoldsen / Spalvis. Tror egentlig at de er ligeglade hvem der scorer, bare de scorer og vinder. Det er den mentalitet vi skal have ind på holdet.
Modsat op til FCK kampen, som heldigvis blev aflyst, så har jeg en GOD mavefornemmelse. Alle vil gerne slutte det her fantastiske år godt af, spillerne er vildt opsatte på det ingen tvivl om det.
Vi skal have gang i vores offensiv, vi kan ikke forvente at holde nullet, så der skal scores et par mål. Det tror jeg også at vi gør!
Min mavefornemmelse siger at vi får en brandkamp fra Pione Sisto, der sidder garanteret en hær af agenter klar, præsterer han i denne kamp så ryger han i vinterpausen, det burde være stærkt motiverende.
Vi skal have den der summende stemning på lægterne igen, den hvor man mærker MCH Arenas puls når spillerne løber på banen. Vi er allesammen med til at skabe det.
Og ja, husk at købe årets julegave "Vi er mestrene - FC Midtjyllands Guldfest 2015", kig lidt i den og mærk stoltheden over det her fantastiske år, vi glemmer det aldrig og i dag sætter vi punktummet for året
Vi skal have gang i vores offensiv, vi kan ikke forvente at holde nullet, så der skal scores et par mål. Det tror jeg også at vi gør!
Min mavefornemmelse siger at vi får en brandkamp fra Pione Sisto, der sidder garanteret en hær af agenter klar, præsterer han i denne kamp så ryger han i vinterpausen, det burde være stærkt motiverende.
Vi skal have den der summende stemning på lægterne igen, den hvor man mærker MCH Arenas puls når spillerne løber på banen. Vi er allesammen med til at skabe det.
Og ja, husk at købe årets julegave "Vi er mestrene - FC Midtjyllands Guldfest 2015", kig lidt i den og mærk stoltheden over det her fantastiske år, vi glemmer det aldrig og i dag sætter vi punktummet for året
-
Steffen am
Dybe løb!! Urena!! 
-
Steffen am
Så er spørgsmålet, er det her rigtigt, eller er det noget han skal sige?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa-l ... et-fcm-dna
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa-l ... et-fcm-dna
Hvis man ser objektivt på det, så er Pusic niveauer over Paul - det kan selv en blind se. Spørger man så Jess Thorup, er snakken en helt anden, og jeg frygter virkelig, at Paul endnu engang starter fremfor Pusic i aften.
Pusic er en bedre presspiller, er hurtigere og er bedre til at placere sig rigtigt i feltet. Han er klogere og træffer bedre beslutninger, end Paul gør.
Hvis Jess vælger Paul i aften, er det stensikkert at Pusic er væk når vi rammer 1/2-16.
Som jeg kan forstå, er det iøvrigt Kian Hansen som er tvivlsom til i aften, hvilket ville være katastrofalt da Banggaard er en skygge af sig selv. Han taber konsekvent ALLE sine dueller, han fejlplacerer sig, og den ro han havde i starten er væk - han er lettere panisk hver eneste gang han har bolden.
Mit håb på en start-11'er:
Mikkel Andersen
Rømer, Kian, Erik, Novak
Kris, Sparv, Poulsen
Pione, Pusic, Royer
Mit realistiske bud:
Mikkel Andersen
Rømer, Kian/Banggaard, Erik, Novak
Kris, Sparv, Poulsen
Pione, Paul, Duelund
Pusic er en bedre presspiller, er hurtigere og er bedre til at placere sig rigtigt i feltet. Han er klogere og træffer bedre beslutninger, end Paul gør.
Hvis Jess vælger Paul i aften, er det stensikkert at Pusic er væk når vi rammer 1/2-16.
Som jeg kan forstå, er det iøvrigt Kian Hansen som er tvivlsom til i aften, hvilket ville være katastrofalt da Banggaard er en skygge af sig selv. Han taber konsekvent ALLE sine dueller, han fejlplacerer sig, og den ro han havde i starten er væk - han er lettere panisk hver eneste gang han har bolden.
Mit håb på en start-11'er:
Mikkel Andersen
Rømer, Kian, Erik, Novak
Kris, Sparv, Poulsen
Pione, Pusic, Royer
Mit realistiske bud:
Mikkel Andersen
Rømer, Kian/Banggaard, Erik, Novak
Kris, Sparv, Poulsen
Pione, Paul, Duelund
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Uldkraemmeren
Jeg tør ikke tro at Thorup ikke kan se at han skal starte med Pusic. Paul var en skandale mod AGF.
Kian skulle være klar, Duncan ligeså. Intet er dog garanteret.
Jeg skyder på følgende opstilling:
M. Andersen
A. Rømer - K. Hansen - E. Sviatchenko - F. Novak
T. Sparv
P. Sisto - J. Poulsen - K. Olsson - D. Royer
M. Duncan
Jeg skyder på følgende opstilling:
M. Andersen
A. Rømer - K. Hansen - E. Sviatchenko - F. Novak
T. Sparv
P. Sisto - J. Poulsen - K. Olsson - D. Royer
M. Duncan
Start11 ifølge fcm.dk lyder således: Mikkel Andersen, André Rømer, Kian Hansen, Erik Sviatchenko, Filip Novák, Tim Sparv, Jakob Poulsen, Kristoffer Olsson, Pione Sisto, Daniel Royer, Martin Pusic.
Godt kaldt Arff - du fik din idealopstilling
Godt kaldt Arff - du fik din idealopstilling
Sådan!Uldkraemmeren skrev:Jeg tør ikke tro at Thorup ikke kan se at han skal starte med Pusic. Paul var en skandale mod AGF.
http://fcm.dk/nyheder/start-11-mod-br%C3%BCgge
Pusic med fra start.
Der skal være plads til kritik, når holdet, klubben trænerteamet osv. fortjener det. Men ligesåvel skal der også være plads til ros, når der gøres fortjent til det. Fanme dejligt at se os være klar fra start, sætte et højt pres og ikke mindst Poulsen, Sisto osv. løbe for boldholdere. Fortjent foran i første halvleg, på en lidt heldig scoring men dem tager vi også med. Olsson, bliver bare bedre og bedre og også Thorup skal have ros for at bruge Pusic, som giver vores offensiv, så meget mere end Paul og også Duncan. Kian og Svia er stærke idag og Sisto, uden at være super, hæver til trods for seneste præstationer niveauet en del.
Jeg havde ikke turde tro på at vi kunne hive os selv op til denne kamp, efter en periode med nedadgående kurve, men indstillingen og niveauet var et helt andet idag, det skal holdet have.
SÅDAN
Jeg havde ikke turde tro på at vi kunne hive os selv op til denne kamp, efter en periode med nedadgående kurve, men indstillingen og niveauet var et helt andet idag, det skal holdet have.
SÅDAN
Også ros til Thorup herfra. Fin indskiftning af Urena. Et stærkt punktum for 2015 med gode muligheder i ligaen efter vinterpausen. Desværre nok uden Erik, men nok et farvel til en god pris...Hvem kan vi sætte ind i stedet hvis han smutter? Jim er vel snart klar, men også i højre..
Eddermame en flot "sejr". Well done, lads, well done.
/Cortez
/Cortez
-
mousebreaker
Enig i det hele.pr0j3ct skrev:Der skal være plads til kritik, når holdet, klubben trænerteamet osv. fortjener det. Men ligesåvel skal der også være plads til ros, når der gøres fortjent til det. Fanme dejligt at se os være klar fra start, sætte et højt pres og ikke mindst Poulsen, Sisto osv. løbe for boldholdere. Fortjent foran i første halvleg, på en lidt heldig scoring men dem tager vi også med. Olsson, bliver bare bedre og bedre og også Thorup skal have ros for at bruge Pusic, som giver vores offensiv, så meget mere end Paul og også Duncan. Kian og Svia er stærke idag og Sisto, uden at være super, hæver til trods for seneste præstationer niveauet en del.
SÅDAN
Sisto har desværre det med at sætte tempoet helt ned i gå-tempo hver gang han får bolden i en omstilling. Men rart at se at der var lidt der lykkedes for ham. Olsson var fantastisk. Novak og Royer ligeså. Sviatchenko har endegyldigt sikret sig en million kontrakt i udlandet - og resten af holdet spillede og kæmpede fortrinligt.
Jeg har med rette været meget efter Thorup, men i dag var jeg meget glad for at se hans valg af start 11'er. Det må også siges at være godt trænerarbejde at holdet kommer med det udtryk vi engang var vant til at se, men som har været helt væk i det meste af denne sæson. Tilfreds er jeg også med indskiftningen af Urena i stedet for Duelund. Erfaring frem for mælketænder. Det er vigtigt i opgør som disse
Enormt tilfredsstillende at se det "gamle" FCM på banen igen. Var bange for at det var gået i glemmebogen.
Meget meget flot at gå videre fra den pulje. Napoli er gode nok til at begå sig i et kvartfinale felt i CL og een af de helt store favoritter i EL
Club Brugge har massakreret 3 danske hold så sent som sidste år.
Legia Warszawa har siden trænerskiftet spillet sig til 2,4 point i snit i den hjemlige liga og de fik altså 15 point i sidste års EL gruppespil !!!
Jeg havde altså os til en klar sidste plads i gruppen og hvis det gik en lille smule skævt, måske kun med 1-2 point.
Virkeligt flot resultat af drengene og supervigtigt at få en succes oplevelse at gå på vinterferie med. Kadlec er nok tilfreds lige nu
Jeg er enormt glad for at jeg må æde mine ord fra de sidste par uger, med at vi kun har suppen at spille om efter jul. Det gør jeg gerne.
Iøvrigt helt vanvittigt at folk begyndte at forlade stadion i det 85. minut. Bare for at spare 15 minutter på hjemtransporten. Jeg fatter det ikke. Ubegribeligt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Jakla skrev:Også ros til Thorup herfra. Fin indskiftning af Urena. Et stærkt punktum for 2015 med gode muligheder i ligaen efter vinterpausen. Desværre nok uden Erik, men nok et farvel til en god pris...Hvem kan vi sætte ind i stedet hvis han smutter? Jim er vel snart klar, men også i højre..
Jeg har det faktisk lidt modsat. Jeg vil være dybt skuffet hvis vi ikke får skudt Erik afsted til en pris der overgår salget af Winston Reid. Både for klubkassens skyld, men også for Eriks. Han har om nogen fortjent det. Jeg vil virkelig blive ked af det på hans vegne hvis det ikke sker. Hvis det er klubben der stiller sig i vejen - så ..... nej det vil jeg slet ikke tænke på
"There is a disconnect in what we know and what we do!