Jeg kommer, selvfølgelig til kampen i morgen, men vil gerne spare de 40 kr. som det koster at komme med fodboldbussen fra Herning Banegård til SAS-arena.. -ung og spændstig som jeg er, vil jeg tilbagelægge turen til fods, men hvilken vej er hurtigst?? -Og hvor lang tid tager det??
Håber der er nogen der lige er klar med en rute-beskrivelse til mig:)
På forhånd tak!
Hurtigste vej fra banegården til Fortet??
-
Mathias Flodgaard
Hurtigste vej fra banegården til Fortet??
Senest rettet af Mathias Flodgaard 24. jul 2005, 00:50, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Hurtigste vej fra banegården til Fortet??
Hvornår kommer du ?
Der går en bybus kl. 11.40, 12.40, 13.40 og sikkert også 14.40. Bybussen er ude med messecentret 10 minutter efter afgang, hvor efter du skal gå ned til stadion, som ikke er så svært
Dermed sparer du en del penge, hvis du stadig er under 16, så kan det klares for 9 kr., mens du må punge ud med 16 kr., hvis du er over 16. Dog kan du sikkert køre videre på din anden billet, hvis den ikke er udløbet tidsmæssigt
Peter Ross
Der går en bybus kl. 11.40, 12.40, 13.40 og sikkert også 14.40. Bybussen er ude med messecentret 10 minutter efter afgang, hvor efter du skal gå ned til stadion, som ikke er så svært
Dermed sparer du en del penge, hvis du stadig er under 16, så kan det klares for 9 kr., mens du må punge ud med 16 kr., hvis du er over 16. Dog kan du sikkert køre videre på din anden billet, hvis den ikke er udløbet tidsmæssigt
Peter Ross
-
Mathias Flodgaard
Re: Hurtigste vej fra banegården til Fortet??
Mange tak, Peter... -jeg finder nok ud af det:)
Glæder mig sQ til at komme på Fortet igen!
FORZA FC!
Glæder mig sQ til at komme på Fortet igen!
FORZA FC!
-
Thomas Lund
Re: Gratis bus!
Så vidt jeg ved er ordningen med gratis bus på din togbillet ikke ændret. Så hvis du ankommer med tog, kan du altså rejse gratis videre på din togbillet med bussen (i samme zone) hvilket betyder alle bybusser. Den går dog ikke på returen hvis du ikke har et ti-turskort eller har købt billetten i forvejen (du kan ikke købe togbillet i bussen).
Lund
Lund