Transfer vinter 15/16
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Kan sagtens forstå dine argumenter, men de har rutine og det har de unge ikke. Hvis Erik sælges, hvem vil du så mene, kunne erstatte ham. Ham som var tiltænkt at være Eriks afløser ved et salg, han er nu på Færøerne og ja, vi har et godt akademi men spillerne udvikler sig ikke sådan lige til en superliga spiller bare fordi de har været på bænken på 1 holdet. Som Glen sagde, så kræver det 30-40 kampe at blive en etableret superligaspiller.
Re: Transfer vinter 15/16
Enig og til trods for at vi ikke er noget verdens hold, skal vi kunne og burde kigge en niveau eller to over nogle af de nævnte FCV spillere. Ydermere, hvis vi skal have backup/reserver for eks. Sparv, Polle eller lign. spillere, skal de i princippet være på niveau med eller lige omkring, hvis det skal være nogen styrkelse til holdet og bredden i det hele taget. Derud over skal vi ikke glemme at der trods alt skal være plads til akademi- spillere for at komme igennem, så skal der hentes spillere udefra, skal de styrke og forbedre holdet, ikke bare være dyrt betalt fyld/bænkevarmere.tatoo skrev:Jeg mener slet ikke vi skal kigge mod FCV spillere. De har ikke niveau til vores hold, og så er mange af dem i deres karrieres efterår.
Vi bryster os af at have et særdeles godt scouting netværk, så det behøver ikke være dansk rutine. Må også sige at lige omkring Erik som du nævner, må vi nok forvente at der meget sandsynligt skal hentes en spiller ind som erstatning, hvis/når han sælges og der skulle vi gerne komme op i og omkring samme niveau og det har eks. FCV spillerne ikke.TrueWolfMidt skrev:Kan sagtens forstå dine argumenter, men de har rutine og det har de unge ikke. Hvis Erik sælges, hvem vil du så mene, kunne erstatte ham. Ham som var tiltænkt at være Eriks afløser ved et salg, han er nu på Færøerne og ja, vi har et godt akademi men spillerne udvikler sig ikke sådan lige til en superliga spiller bare fordi de har været på bænken på 1 holdet. Som Glen sagde, så kræver det 30-40 kampe at blive en etableret superligaspiller.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Nu tror jeg ikke at Fcv betalte fyrstelige lønninger og vi skal huske, at når vi skal spille kampe med en eller flere af de unge spillere, så er der også en risiko ved det. Tænk pokalkampen mod FC Roskilde. Bozga er meget stor og stærk og er god i hovedspillet. Kure kunne helt sikkert give noget til vores unge som de kan bruge fremadrettet. Med den store afgang af spillere som enten ikke har kunnet spille pga. skader eller efter endt kontrakt, burde vi hente nogle holdbare spillere.
Når man står uden klub, kan man vel heller ikke kræve det, man ønsker i løn.
Når man står uden klub, kan man vel heller ikke kræve det, man ønsker i løn.
Re: Transfer vinter 15/16
Jeg håber på ingen måde at klubben så meget som overvejer nogen af de nævnte FCV spillere, eller andre fra konkursboet for den sags skyld. I min optik har de intet at gøre i en trup som vores, med de erklærede målsætninger vi har meldt ud. Ville i mine øjne også se voldsomt spøjst ud først at præsentere Kadlec, for derefter at hente fx Anders Kure..

Re: Transfer vinter 15/16
Måske ikke, men det er stadig en unødvendig udgift, hvis det bare er fyld til bredden som ikke rigtig vil blive brugt. Derud over er det en risiko vi må og skal tage med de unge spillere, når vi fortsat vil have stor fokus på og udvikle talenter. Som nævnt syntes jeg også at lige med eks. spillere som Erik, Sisto (ikke på det seneste) Sparv Poulsen, måske Andersson osv. skal vi efter min mening, kigge på erstatninger/reserver på en lidt højere hylde end Kure og Bozka, ihvertfald med de planer klubben har fremadrettet.TrueWolfMidt skrev:Nu tror jeg ikke at Fcv betalte fyrstelige lønninger og vi skal huske, at når vi skal spille kampe med en eller flere af de unge spillere, så er der også en risiko ved det. Tænk pokalkampen mod FC Roskilde. Bozga er meget stor og stærk og er god i hovedspillet. Kure kunne helt sikkert give noget til vores unge som det kan bruge fremadrettet. Med den store afgang af spillere som enten ikke har kunnet spille pga. skader eller efter endt kontrakt, burde vi hente nogle holdbare spillere.
Senest rettet af pr0j3ct 9. dec 2015, 19:45, rettet i alt 1 gang.
Re: Transfer vinter 15/16
Vi har spillet en hel sæson på en halv sæson. Det kræver sin mand, og nok en trup af en størrelse som Real Madrids, men det har vi ikke, og derfor må vi have 2 klassespillere på næsten alle pladser. Vi har manglet aflastning til både Sparv og Poulsen i år - de har vel næsten spillet alle kampe.
Jeg ser derfor ingen logik i at diskutere FCV spillere. Bozga og Kure vil jo blive mega presset i kampene - derved vil de også begå fejl, og så vidt jeg husker har de begge været meget ustabile i deres præstationer tidligere. De vil jo kun få ganske få kampe, og så kan vi ligeså godt bruge vores unge talenter.
Jeg ser derfor ingen logik i at diskutere FCV spillere. Bozga og Kure vil jo blive mega presset i kampene - derved vil de også begå fejl, og så vidt jeg husker har de begge været meget ustabile i deres præstationer tidligere. De vil jo kun få ganske få kampe, og så kan vi ligeså godt bruge vores unge talenter.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Så må vi se hvem vi ender med at få, hvis ikke man bare tager et par akademispillere op og bruger dem. Husk så, at hvis så resultaterne svigter pga. det, så er det sådan man vil have det.
Bliver så spændende at følge hvilke klubber Bozga og Kure ender i, for som Viborg har gjort, så kan man godt få et godt forboldhold op at stå, ved at sætte de rigtige spillere sammen på det rigtige hold, med den rigtige træner.
Kan godt se hvilken vej denne debat går, og fred være med det. Det ville nok heller ikke ske alligevel, selvom det var noget vi virkelig ønskede os.
Det skal lige med, at jeg er vild med vores akademi og synes at det er godt at vi af og til bruger vores unge på 1 holdet.
Bliver så spændende at følge hvilke klubber Bozga og Kure ender i, for som Viborg har gjort, så kan man godt få et godt forboldhold op at stå, ved at sætte de rigtige spillere sammen på det rigtige hold, med den rigtige træner.
Kan godt se hvilken vej denne debat går, og fred være med det. Det ville nok heller ikke ske alligevel, selvom det var noget vi virkelig ønskede os.
Det skal lige med, at jeg er vild med vores akademi og synes at det er godt at vi af og til bruger vores unge på 1 holdet.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Lige et indlæg om en svensk spiller der snakker om at kun Fcm og Fck er interessante i danmark.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nteressant
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nteressant
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Transfer vinter 15/16
Husk at se vores ynglinge spille hjemme mod Arsenal d. 9. februar. Så må vi tage en snak om hvor tæt på/langt de er fra førsteholdet

-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Skal kampen spilles på Mch Arena. Den 9 Februar er en Tirsdag. Spilles den om eftermiddagen eller om aftenen. Gad da godt se den, hvis den spilles på Mch om aftenen. Kan ikke nå at komme til Herning, hvis den spilles om eftermiddagen.Steffen am skrev:Husk at se vores ynglinge spille hjemme mod Arsenal d. 9. februar. Så må vi tage en snak om hvor tæt på/langt de er fra førsteholdet![]()
Re: Transfer vinter 15/16
Kunne godt være en back up for Sparv.TrueWolfMidt skrev:Lige et indlæg om en svensk spiller der snakker om at kun Fcm og Fck er interessante i danmark.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nteressant
Re: Transfer vinter 15/16
Det er næppe uden grund, at end ikke AGF ønsker at hente ham hjem, og der er han endda en klublegende. Han er piv ringe!TrueWolfMidt skrev:Jeg har set Bozga spille på et højt plan og Kure kan garanteret godt finde sit tidligere høje niveau igen, hvis han kom til en klub med store ambitioner.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Kure ville prøve noget andet end Agf. Det kan man vel ikke fortænke ham i. Han er / var jo ikke grunden til at de rykkede ned, det var hele holdets skyld. Jeg er rimelig sikker på, at hvis han kom til Fcm og så hvordan vi trænede og hvordan spillerne havde det sammen, så ville han garanteret lynhurtigt komme på højeste niveau igen. Mener ikke nødvendigvis at man kan tage hans niveau fra denne sæson og bedømme ham ud fra. Akharazz virkede ikke i Brøndby og Agf men virker bedre nu, end han nogensinde har gjort efter han er kommet til Vff.Arff skrev:Det er næppe uden grund, at end ikke AGF ønsker at hente ham hjem, og der er han endda en klublegende. Han er piv ringe!TrueWolfMidt skrev:Jeg har set Bozga spille på et højt plan og Kure kan garanteret godt finde sit tidligere høje niveau igen, hvis han kom til en klub med store ambitioner.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Transfer vinter 15/16
Kampen skal spilles på MCH arena, men ved ikke om det er eftermiddag eller aften. Gætter på tidlig aften kl. 18. eller lign.TrueWolfMidt skrev:Skal kampen spilles på Mch Arena. Den 9 Februar er en Tirsdag. Spilles den om eftermiddagen eller om aftenen. Gad da godt se den, hvis den spilles på Mch om aftenen. Kan ikke nå at komme til Herning, hvis den spilles om eftermiddagen.Steffen am skrev:Husk at se vores ynglinge spille hjemme mod Arsenal d. 9. februar. Så må vi tage en snak om hvor tæt på/langt de er fra førsteholdet![]()
Ved ikke om du kan nå det?
Jeg havde med vilje lidt fart på for forsøge at skabe en stemning, det er enten tirsdag d. 9. eller onsdag d. 10. og der er flere mulige modstandere, der i blandt Arsenal og Real Madrid (som også skrevet i Youth League tråden)