OPtakt: FCM vs. Brugge

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BMBrandt

OPtakt: FCM vs. Brugge

Indlæg af BMBrandt »

Dato: 10/12-15. kl.19.00.
Sted: MCH Arena, Herning.

sæsonfinale intet mindre. Og måske en kamp der afgør om vores halvår har været succes, eller fiasko. egentlig vil jeg sige at det har været succes, no matter what, men de sidste række kampe, giver desværre bare en følelse der er en kende mere lunken. For i bund og grund så snakker vi, mulighed endnu for avancement til playoffs i EL, som vi er med i for første gang. vi ligger pt. nr. 3 i ligaen. i en mesterskabsæson, hvor vi er jaget vild hver gang vi spiller.

Vi har spillet 31 kampe siden den 14/7. ( næsten en hel SL sæson).
SL 9 sejre,3 uafgjort og 4 tabte.
EL 6 sejre, 1uafgjort og 3 tabte.
Pokal 1 sejr og 1 tabt.

Vi SKAL slutte godt af imorgen, intet mindre. Uafgjort og vi er i puljen til foråret. hvor bla. MAN U venter.......

Beklager den sene optakt. byd endelig ind med facts.

FCM:
Skader: Dahlin, Hassan og Andersson.
Karantæner ingen.

Brugge:
Skader: Ibini isei og De Bock.
Karnatæner: ingen.

Bud på start: Andersen, KBB, Kian, Erik, Novak, pione, Polle, Olsson, Royer, Duncan.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: OPtakt: FCM vs. Brugge

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mon ikke vi også mangler Tim Sparv så vi er 11 mand på banen. :-)

Den skal have Max gas fra tribunerne. Kom nu hjemmefra og støt gutterne i deres sidste forsøg på at komme videre i EL.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Ups

Noerum

Indlæg af Noerum »

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

19 mand udtaget.
Dickoh med, kunne godt lugte af at der er en midterforsvar der er tvivlsom.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Steffen am skrev:19 mand udtaget.
Dickoh med, kunne godt lugte af at der er en midterforsvar der er tvivlsom.
Det var ikke at håbe. skal vi holde liv i den chance der trods alt er, skal vores defensiv være stærk imorgen.

Vi trænger snart til at se en ordentlig gejst, vilje og fight fra vores spillere, så håber at de giver den 110% fuld skrue og er klar fra kampens start og så håbe at Napoli gør rent bord.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi skal tro på at drengene går ind og fighter det bedste de har lært i aften. Thorup må også være ekstra opsat på at vinde, så han prøver nok at booste dem moralsk. Vi skal så, som fans og tilskuere møde op tidligt og synge det bedste vi har lært. Det er for alvor nu. Det er nu vi skal være der for dem. Hvis vi supporters ikke gør vores arbejde godt nok i aften, så skal vi måske heller ikke kritisere spillerne så meget, hvis det skulle risikere at gå galt. Kom nu op af sofaen og støt dem i aften. It now or never.

Christian

Indlæg af Christian »

Hvis ikke holdet viser vilje og gejst i aften, må der virkelig været noget alvorligt galt i truppen.

Jeg har en ret dårlig fornemmelse med den kamp, men vi har jo vist før at vi kan vinde over dem, så hvorfor ikke igen :)

Jeg ville starte med Paul i angrebet, så vi har en targetman der kan tage presset af forsvaret, ved at vinde duellerne og holde på bolden.
Resten af holdet må være dem der udviser mest vilje og gejst, og så er det jo vildt ærgerlgt at Bak ikke er med, da han netop ville kunne piske den rigtige indstilling ind i holdet.

Jeg krydser alt der krydses kan. God kamp.

WBW

Indlæg af WBW »

1000 billetter tilbage til i aften - hiv nu fat i alle i kender og få dem med på stadion i aften! Drengene har brug for al den opbakning de kan få!

Vi skal have stadion til at koge! Presse dommeren og Brügge! Vise drengene at vi er bag dem trods skuffende resultater.

Kom nu folkens!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Det vil være en katastrofe at starte med Paul. Manden kan jo ikke styre sine lemmer og har overhovedet ikke kvalitet nok. Han er kke klar til at være starter og slet ikke i en make it or break it kamp. Han er fin nok at have med, til at sende ind det sidste kvarter hvor han med sin uortodokse stil og sin højde kan skabe uro.

Jeg håber på Pusic, men er ok med Duncan.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber at se at alle spillere tager de sure tilbageløb for at hjælpe forsvaret og når vi så angriber, at der er folk nok med til at lægge pres på Brügge. Især i aften er det vigtigere end i andre kampe, da vi kan nøjes med uafgjort mod Brügge, hvis Napoli vinder over Legia og mon ikke de gør det. I aften skal vi spille som et hold der har troen på, at sammen kan vi gøre en forskel.

Få nu det varme tøj fundet frem og få købt den billet.

Christian

Indlæg af Christian »

mousebreaker skrev:Det vil være en katastrofe at starte med Paul. Manden kan jo ikke styre sine lemmer og har overhovedet ikke kvalitet nok. Han er kke klar til at være starter og slet ikke i en make it or break it kamp. Han er fin nok at have med, til at sende ind det sidste kvarter hvor han med sin uortodokse stil og sin højde kan skabe uro.

Jeg håber på Pusic, men er ok med Duncan.
Jeg er slet ikke enig. Men Paul skal selvfølgelig have helt klar besked om at hans rolle i første omgang er at holde fast i bolden, og komme fornuftigt af med den. Ikke forsøge at drible eller tage meter som han forsøger lidt for tit i forhold til evner.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg håber også mest på Pusic da han løber flest meter og jeg tror bevægelighed og hårdt arbejde kan være en af nøglerne til sejr / uafgjort i aften, men det går sjældent som præsten prædiker, så vi må se hvem Thorup vælger fra start.

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Jeg mener klart, at Pusic er den bedste løsning i aften. Brügge er tvunget til sejr, hvorfor de sikkert vil lægge et højt pres, hvilket forhåbentlig kan føre til nogle giftige omstillinger til os. Her er Pusic klart bedre end Duncan, da Duncan vil tabe 9/10 løbedueller.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Det ville godt nok være uforståeligt og mærkeligt at starte med Paul. Jeg fatter ikke, at man kan vælge ham over Pusic nogensinde. Det virker til, at Thorup har set sig sur på Pusic...

Besvar