Transfer vinter 15/16
Re: Transfer vinter 15/16
Det er en befrielse at Hedisson er fortid. Derudover ryger Andersson formentlig (forhåbentlig?) også til vinter, og det bør så være dén udrensning. Derudover er jeg enig i, at Urena, Larsen og Dahlin bør skydes afsted til sommer, og desværre smutter Hassan og Duncan nok også. Det giver allerede en temmelig stor afgangsliste, og læg dertil så forventelige salg af Erik og Sisto. Derudover er det vel også tvivlsomt om Pusic er interesseret i at blive, og det samme kan siges om Lauridsen på venstre back.
Der er i sandheder mange usikkerheder omkring holdet, og jeg mener ærlig talt at Thorup har skyld i flere af disse. Hele forløbet omkring venstre back har været en mindre skandale, og det samme har egentlig været tilfælde omkring Pusic.
Der er i sandheder mange usikkerheder omkring holdet, og jeg mener ærlig talt at Thorup har skyld i flere af disse. Hele forløbet omkring venstre back har været en mindre skandale, og det samme har egentlig været tilfælde omkring Pusic.
Re: Transfer vinter 15/16
Jeg er så men fuldstændig afslappet og kræver ikke nogen afgang eller tilgang. Jeg pointerer bare at gruppe glasben i min verden ikke er meget bevendt og burde være primære løbende udskiftning og det bunder helt og såre simpelt ud i at vores generelle skades liste er for stor og listet med for mange kroniske skader. Jeg skyder heller ikke skylden på den enkelte spiller, men tvært imod holdet som kollektiv og trænerteamet, plus div. andre faktorer der spiller ind.Arff skrev:Slap nu lige lidt afVi har været elendige de seneste par måneder, men at skyde skylden på enkelte spillere er unfair, da det er kollektivet som har svigtet. Samtidig har flere af de spillere i nævner, af den ene eller anden grund ikke fået chancen, og imo falder det tilbage på træneren.
Re: Transfer vinter 15/16
Ingen personlig kritik, blot min holdningpr0j3ct skrev:Jeg er så men fuldstændig afslappet og kræver ikke nogen afgang eller tilgang. Jeg pointerer bare at gruppe glasben i min verden ikke er meget bevendt og burde være primære løbende udskiftning og det bunder helt og såre simpelt ud i at vores generelle skades liste er for stor og listet med for mange kroniske skader. Jeg skyder heller ikke skylden på den enkelte spiller, men tvært imod holdet som kollektiv og trænerteamet, plus div. andre faktorer der spiller ind.Arff skrev:Slap nu lige lidt afVi har været elendige de seneste par måneder, men at skyde skylden på enkelte spillere er unfair, da det er kollektivet som har svigtet. Samtidig har flere af de spillere i nævner, af den ene eller anden grund ikke fået chancen, og imo falder det tilbage på træneren.
Vi skal huske på, at vi på trods af et mesterskab stadig er en lille fisk i det store, store hav, og vi er langt fra nr. 1 på ret mange spilleres liste, og derfor er jeg også tøvende overfor bare at sælge ham, ham og ham, for spørgsmålet er for mig at se, om vi kan finde spillere på samme niveau som dem vi sender videre.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: Transfer vinter 15/16
Jeg vil blive meget overrasket over et vintersalg af Sisto. Hvem vil smide 40-50M efter ham som han har præsteret i 2015?
Vil vi godtage bud i 25-30M klassen - tror det ikke.
På den anden side var jeg 100% sikker på at han blev solgt i sommers. Havde ikke lige kalkuleret med at Pione sagde nej til Premier League. Måske jeg tager fejl igen.
Hedinsson, Andersson, Urena, Pusic, Erik, Marco L, Dickoh tror jeg alle er fortid her til vinter.
Jesper L og Rilwan er også mulige exits, men tror de bliver. Det samme med Duncan. Tror ikke på at han får lov til at smutte selvom han gerne ville.
Vil vi godtage bud i 25-30M klassen - tror det ikke.
På den anden side var jeg 100% sikker på at han blev solgt i sommers. Havde ikke lige kalkuleret med at Pione sagde nej til Premier League. Måske jeg tager fejl igen.
Hedinsson, Andersson, Urena, Pusic, Erik, Marco L, Dickoh tror jeg alle er fortid her til vinter.
Jesper L og Rilwan er også mulige exits, men tror de bliver. Det samme med Duncan. Tror ikke på at han får lov til at smutte selvom han gerne ville.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Der må da være nogle af disse spillere der hellere end gerne vil være på hold i Fcm og varme bænken til det evt. bliver deres tur og som nok kan erhverves for en fornuftig pris. Spørgsmålet er så lige, hvem passer til holdet ?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... liga-kampe
Med den nye struktur fra næste sæson, vil det vel ikke være skidt med en større / bredere trup for at undgå, at dette efterår skulle gentage sig.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... liga-kampe
Med den nye struktur fra næste sæson, vil det vel ikke være skidt med en større / bredere trup for at undgå, at dette efterår skulle gentage sig.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Transfer vinter 15/16
Uden den helt store kendskab til de nævnte spillere, tror jeg at de u20 og u19 spillere vi har i truppen tilnærmelsesvis lige gode og med meget større potentiale.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Det kan du have ret i, men de har ikke et cv som mange af disse spillere. Tænk på, hvis Sparv og andre i næste sæson skal spille lige så mange kampe igen uden at kunne afløses. Det er hårdt for dem.Steffen am skrev:Uden den helt store kendskab til de nævnte spillere, tror jeg at de u20 og u19 spillere vi har i truppen tilnærmelsesvis lige gode og med meget større potentiale.
Re: Transfer vinter 15/16
Hvem kunne du ønske dig?TrueWolfMidt skrev:Det kan du have ret i, men de har ikke et cv som mange af disse spillere. Tænk på, hvis Sparv og andre i næste sæson skal spille lige så mange kampe igen uden at kunne afløses. Det er hårdt for dem.Steffen am skrev:Uden den helt store kendskab til de nævnte spillere, tror jeg at de u20 og u19 spillere vi har i truppen tilnærmelsesvis lige gode og med meget større potentiale.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Jean Claude Bozga & Anders Kure, kunne vel godt hvis de tog sig sammen, spille sig ind omkring holdet, især hvis Erik smutter og hvis skader / karantæner skulle indfinde sig, hvilket vil ske.oros skrev:Hvem kunne du ønske dig?TrueWolfMidt skrev:Det kan du have ret i, men de har ikke et cv som mange af disse spillere. Tænk på, hvis Sparv og andre i næste sæson skal spille lige så mange kampe igen uden at kunne afløses. Det er hårdt for dem.Steffen am skrev:Uden den helt store kendskab til de nævnte spillere, tror jeg at de u20 og u19 spillere vi har i truppen tilnærmelsesvis lige gode og med meget større potentiale.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Transfer vinter 15/16
I midterforsvaret har vi også Rasmus Lauritsen og Nicolaisen på vej.
Jeg forstår godt din tanke, men jeg tænker hvis vi ikke skal blive en købeklub bliver vi nødt til have tillid til vores unge.
Jeg forstår godt din tanke, men jeg tænker hvis vi ikke skal blive en købeklub bliver vi nødt til have tillid til vores unge.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Jeg kan sagtens forstå din argumentation, men hvis vi skal i Europa så tit som udmeldte, skal vi vel også have noget pondus og de 2 spillere du nævner, skal nok få deres chance og deres kampe.Steffen am skrev:I midterforsvaret har vi også Rasmus Lauritsen og Nicolaisen på vej.
Jeg forstår godt din tanke, men jeg tænker hvis vi ikke skal blive en købeklub bliver vi nødt til have tillid til vores unge.
Re: Transfer vinter 15/16
FCV har ikke én eneste spiller som har tilstrækkeligt niveau til FCM. Allerhøjest vil det være en perifær bænkeplads/reservetjans, og da kan vi ligeså godt anvende akademi-drenge.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Jeg har set Bozga spille på et højt plan og Kure kan garanteret godt finde sit tidligere høje niveau igen, hvis han kom til en klub med store ambitioner.
Re: Transfer vinter 15/16
Ærlig talt så mener jeg det er useriøst, at mene at Bozga og Kure har niveau til et hold, som ønsker at spille med om mesterskabet og i Europa hver/hveranden sæson.
Kure som forlod AGF for noget større, førend han fandt ud af, at ingen reelt set anså ham som værende noget særligt. Manden har aldrig spillet hverken A- eller U21-landsholdsfodbold, og derved er hans største ting i karrieren en oprykning med GF. Erik, Kian, JL og Banggaard er niveauer over, og derudover er min påstand at Dickoh er minimum på niveau og Lauritsen tæt ved.
Bozga's største klub er nærmest FCV. Her har han været inde og ude af holdet, fordi han ganske enkelt i perioder har været slået af andre - i FCV(!). Han er rumæner/congoleser, uden at være i nærheden af landsholdsfodbold.
Det er ikke fordi, at landsholdsfodbold er et kvalitetsstempel i sig selv, men det understreger på fornemste vis min pointe - de er IKKE gode nok. I øvrigt er de også over 30 år, og dermed også fuldstændigt ude af synk med vores strategi.
Kure som forlod AGF for noget større, førend han fandt ud af, at ingen reelt set anså ham som værende noget særligt. Manden har aldrig spillet hverken A- eller U21-landsholdsfodbold, og derved er hans største ting i karrieren en oprykning med GF. Erik, Kian, JL og Banggaard er niveauer over, og derudover er min påstand at Dickoh er minimum på niveau og Lauritsen tæt ved.
Bozga's største klub er nærmest FCV. Her har han været inde og ude af holdet, fordi han ganske enkelt i perioder har været slået af andre - i FCV(!). Han er rumæner/congoleser, uden at være i nærheden af landsholdsfodbold.
Det er ikke fordi, at landsholdsfodbold er et kvalitetsstempel i sig selv, men det understreger på fornemste vis min pointe - de er IKKE gode nok. I øvrigt er de også over 30 år, og dermed også fuldstændigt ude af synk med vores strategi.
Re: Transfer vinter 15/16
Jeg mener slet ikke vi skal kigge mod FCV spillere. De har ikke niveau til vores hold, og så er mange af dem i deres karrieres efterår.