Optakt: AGF VS FCM
Optakt: AGF VS FCM
Dato: 4/12 kl. 18.00.
Sted: Ceres Park. Århus.
Vejret: stille, overskyet og 2 grader. Kilde: yr.No
Efterårets sidste SL kamp. Ude mod de vieee...
3 point vil være yderst velkomne... og modstanderen er ikke helt oppe på beatet i øjeblikket. Vi ER et bedre hold, og det skal vi ud og vise. Der må efterhånden være friske ben i det meste af truppen, selv KBB træner...
Fcm
Skader: Dahlin, Andersson og Hassan. Kilde : holdnyt.dk
Karantæner: Rømer. (Brugte den ikke mod fck )kilde: superstats.dk
I fare: Novak og Andersson, begge ved næste gule kort.
Kilde : superstats.dk
AGF
Skader: Emil Nielsen. Kilde : holdnyt.dk
Karantæner : Ingen
Mon ikke vi smider bedste 11 ind. Kun Rømer sidder over men skydes så af i Brügge kampen.
Andersen - KBB - kiachenko - Novak - sparv - Royer - polle - Olsson - sisto - Duncan. Eventuelle bejlere til start 11. Duelund Paul pusic.
Sted: Ceres Park. Århus.
Vejret: stille, overskyet og 2 grader. Kilde: yr.No
Efterårets sidste SL kamp. Ude mod de vieee...
3 point vil være yderst velkomne... og modstanderen er ikke helt oppe på beatet i øjeblikket. Vi ER et bedre hold, og det skal vi ud og vise. Der må efterhånden være friske ben i det meste af truppen, selv KBB træner...
Fcm
Skader: Dahlin, Andersson og Hassan. Kilde : holdnyt.dk
Karantæner: Rømer. (Brugte den ikke mod fck )kilde: superstats.dk
I fare: Novak og Andersson, begge ved næste gule kort.
Kilde : superstats.dk
AGF
Skader: Emil Nielsen. Kilde : holdnyt.dk
Karantæner : Ingen
Mon ikke vi smider bedste 11 ind. Kun Rømer sidder over men skydes så af i Brügge kampen.
Andersen - KBB - kiachenko - Novak - sparv - Royer - polle - Olsson - sisto - Duncan. Eventuelle bejlere til start 11. Duelund Paul pusic.
Re: Optakt: AGF VS FCM
Umiddelbart tror jeg mere på Duelund på kanten i stedet for Sisto. Duelund har vist han har et rigtig fint niveau mod de mindre gode hold i ligaen, og Sisto har være nede i en bølgedal på det seneste, hvilket kulminerede sidst med en udskiftning i pausen.
FC Midtjyllands trup mod AGF:
Kian Hansen
Tim Sparv
Erik Sviatchenko
Jakob Poulsen
Morten 'Duncan' Rasmussen
Martin Pusic
Marcos Ureña
Jesper Lauridsen
Kristoffer Olsson
Mikkel Duelund
Patrick Banggaard
Pione Sisto
Jonas Gemmer
Andreas Raahauge
Mikkel Andersen
Kristian Bak
Paul Onuachu
Alexander Munksgaard
Awer Mabil
Filip Novak
Daniel Royer
Kian Hansen
Tim Sparv
Erik Sviatchenko
Jakob Poulsen
Morten 'Duncan' Rasmussen
Martin Pusic
Marcos Ureña
Jesper Lauridsen
Kristoffer Olsson
Mikkel Duelund
Patrick Banggaard
Pione Sisto
Jonas Gemmer
Andreas Raahauge
Mikkel Andersen
Kristian Bak
Paul Onuachu
Alexander Munksgaard
Awer Mabil
Filip Novak
Daniel Royer
-
Steffen am
21 :-O
Men så kan man igen sætte spørgsmålet, Munksgaard ind, KBB tilbage eller Kian ud på backen.
Mod FCK var jeg klart for Kian løsningen, ved ikke om mod AGF Munksgaard er et lige så godt bud, de er vel en anelse mindre fysiske.
(antaget at KBB ikke er helt klar)
Men så kan man igen sætte spørgsmålet, Munksgaard ind, KBB tilbage eller Kian ud på backen.
Mod FCK var jeg klart for Kian løsningen, ved ikke om mod AGF Munksgaard er et lige så godt bud, de er vel en anelse mindre fysiske.
(antaget at KBB ikke er helt klar)
Hvis Bak kun lige er ved at være klar, synes jeg, vi skal gemme ham til Brugge.
Jeg synes, at Bak skal gemmes uanset hvad. Kian Hansen ud på backen - han slår alligevel bedre indlæg end alle andre - og så Sviat og Bang i midterforsvaret. En spændende kamp bliver det, især fordi ingen aner hvilket niveau vi lægger for dagen. Rammer vi 95% eller derover, så vinder vi, men mere sandsynligt så præsterer vi igen ringe, og får maksimalt 1 point.
Håber på disse 11(!):
Andersen
Kian - Bang - Sviat - Novak
Sparv
Sisto - Poulsen - Olsson - Royer
Pusic
Forventer dog at Duncan får toppen i stedet for Pusic - desværre.
Håber på disse 11(!):
Andersen
Kian - Bang - Sviat - Novak
Sparv
Sisto - Poulsen - Olsson - Royer
Pusic
Forventer dog at Duncan får toppen i stedet for Pusic - desværre.
- DenStolteJyde
Jeg vil ikke bliver overrasket over at se Paul på toppen fra start.. Faktisk synes jeg også det er en kamp hvor man godt kan bruge ham fra start.
På den måde er både Duncan og Pusic så klar som muligt til Brügge..
På den måde er både Duncan og Pusic så klar som muligt til Brügge..
Jeg vil nu gerne se Pusic fra start, han må være vild efter at bevise sig værd.
Det er en kamp vi skal vinde, intet andet gælder.
-
Steffen am
Som jeg forstod det var Duncan ikke i nærheden af at blive klar til søndagens kamp, så vil blive overrasket hvis han starter.
Kunne være fedt at se Urená fik en rolle, han scorede jo sidst.
Dog ikke noget jeg vil sætte penge på.
Kunne være fedt at se Urená fik en rolle, han scorede jo sidst.
Dog ikke noget jeg vil sætte penge på.
-
Steffen am
Duncan ikke med, Poul på toppen og Kian på backen.
Start-11: Mikkel Andersen, Kian Hansen, Patrick Banggaard, Erik Sviatchenko, Filip Novák, Tim Sparv, Jakob Poulsen, Kristoffer Olsson, Pione Sisto, Mikkel Duelund, Paul Onuachu
Bænk: Andreas Raahauge, Jesper Lauridsen, Jonas Gemmer, Awer Mabil, Marcos Ureña, Daniel Royer, Martin Pusic
EDIT: I øvrigt, KBB, Duncan og Munksgaard der er gledet ud af den offentliggjorte trup
Start-11: Mikkel Andersen, Kian Hansen, Patrick Banggaard, Erik Sviatchenko, Filip Novák, Tim Sparv, Jakob Poulsen, Kristoffer Olsson, Pione Sisto, Mikkel Duelund, Paul Onuachu
Bænk: Andreas Raahauge, Jesper Lauridsen, Jonas Gemmer, Awer Mabil, Marcos Ureña, Daniel Royer, Martin Pusic
EDIT: I øvrigt, KBB, Duncan og Munksgaard der er gledet ud af den offentliggjorte trup
Enig, kan heller ikke forstå at man ikke prøver at få gang i sidste sæsons topscorer, for det er jo ikke fordi vores andre spillere banker kasser ind på stribe, tvært imod.Ravnen skrev:Jeg vil nu gerne se Pusic fra start, han må være vild efter at bevise sig værd.
Det virker som om Pusic var et impulskøb, med al respekt for Paul som jeg virkelig godt kan lide, så blev Pusic som du skriver ligatopscorer. Man kunne få den tanke, at han skal ud fordi Kadlec er på vej ind?
Jeg tror faktisk at Kadlec er tiltænk mere en kant end en direkte angriber (han spiller jo begge dele ) og efter hvad der er blevet sagt er Kadlec ikke en erstatning for nogen men en forstærkning af truppen. Så jeg tror ikke at det betyder at Pusic er på vej ud, fordi vi har hentet Kadlec. Men derfor kan Pusic godt være på vej væk, for det virker ikke til at Thorup vil gøre brug af ham, hvad grunden så er til det. Så kan det jo sagtens diskuteres hvor vidt om det er rigtigt af Thorup, for det virker jo ikke på vores offensiv/angreb virker alt for godt.
-
Steffen am
Siger lige VM-målscorer som supersub.
-
Steffen am
Skulle lige til at skrive: "Åh hvor kunne det være lækkert med en sejr, clean-sheet og vi ikke talte om Michael Johansen efter kampen.
Clean sheet blev det ikke til, :/
de 2 andre ting kan vi da stadig nå
Clean sheet blev det ikke til, :/
de 2 andre ting kan vi da stadig nå