Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af mnm123 »

Hold da fast vi mangler nye spillere med ideer. Holdet har ingen fantasi og driv kraft frem ad banen, med forventede afgange af Petter på midtbane og Olsson ikke internationalt kan begå sig kunne det være spændende med en Casper Sloth til den centrale del af midtbanen, samt vi får en en som kan tage over for Jacob som har spillet for meget her i efteråret og ikke bliver yngre.

fcmguld2015
Indlæg: 52
Tilmeldt: 17. jul 2015, 07:55

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af fcmguld2015 »

Vores kantspillere er meget stationære - og desværre ude på sidelinien de er det!
Så backerne kan ikke komme med frem!
Vi bliver alt for stationære i vores angrebsspil

Og med undtagelse af Royer, så arbedjer de ikke nok defensivt.

Tror savnet af Sly er større end man lige havde forestillet sig!
Han trak ind i banen, så backen kunne komme med op og slå indlæg!

Så 1-2 gode kanter, der arbejder ind i banen og kan dække op defensivt!
Så er vi kørende igen. Så tror jeg også Olsson vil blomstre mere!

Uldkraemmeren
Indlæg: 267
Tilmeldt: 19. mar 2014, 20:22

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Uldkraemmeren »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... passet-ind

Jeg kan ikke forstå man ikke kan få mere ud af ham. Han er farlig hver gang han bliver skiftet ind på toppen, og tilbyder noget andet når Paul og Duncan ikke fungerer.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af mousebreaker »

Urena passer ikke ind i Riddersholms spillemåde. Men JT har da prøvet 4-4-2 af. Der er det oplagt at bruge ham.

Jeg tror vi går et forår 2016 i møde med både Kadlec, Rilwan og Sisto i truppen. Bliver spændende at følge - og måske lige det der skal til for at vi kommer i gang offensivt igen. Kan ikke se for mig at Sisto blivet solgt. Hvem vil betale den pris vi vil have for Sisto efter et skadesplaget 2015 og en masse elendige præstationer. Et år hvor gode kampe kan tælles på een hånd. Bevares jeg tror vi får mange bud - men tvivler på at vi accepterer bud i 30M klassen efter Sisto selv har afslået et bud på angiveligt 54M bare 6 mdr forinden.
Jeg håber dog jeg tager fejl for Sistos skyld.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1047
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Administrator »

Umiddelbart kan jeg ikke flytte indlæg. Vi må bare få folk tilbage på sporet igen.

Brugeravatar
Arff
Indlæg: 1080
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:54
Kontakt:

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Arff »

ThygeM skrev:
mousebreaker skrev:Jeg er ret sikker på at hvis Falk bliver i Danmark - så bliver det i Brøndby. De må være store favoritter til at tage ham, hvis han altså bliver i Danmark. OB vil gøre alt for at beholde ham, ingen tvivl om det. Men bliver han i OB, så er han sgu for uambitiøs. Jeg ser ham gerne i FCM trøjen, men synes ikke det peger i den retning. Det kan dog være at Falk og Thorup har fået nogle indbyrdes relationer i U21 regi, så vi faktisk står stærkere i billedet end jeg umiddelbart tror
Jeg er også ret sikker på at han ender i Bif - i har ligesom nok kanter :) Tror hans relationer til Både TF og TB ( Samt Hjulsager, Durmizi, Rønnow og Nør) gør at han føler sig mere tryg ved dette skifte - tror ikke han skifter til udlandet endnu - så var det sket!
Jeg vil ikke udtale mig om, hvorvidt han ender i Brøndby eller ej, men argumentationen med at han kender nogle fra Brøndby tror jeg ikke holder. Professionel fodbold i Danmark er en lille niche, et sted hvor alle kender alle. Er det kun trygheden han søger, så bliver han selvsagt i OB. FCM står pt. stærkere end BIF, og samtidig kender han også mange af i vores trup. Jeg tror han kigger på lønpakke, muligheden for at vise sig frem nationalt og internationalt og selvfølgelig projektet, og her er hverken du/I eller jeg/os i stand til at se objektivt på tingene :-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Noerum
Indlæg: 442
Tilmeldt: 22. nov 2010, 21:10

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Noerum »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rasm ... aktudspil/

Vi bør som storklub melde os på banen. Han er vel den mest gennembruds stærke spiller i ligaen. Faktisk ville jeg hellere ha ham, end Kadlec, men jeg kan jo tage fejl.. :D

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Kent »

http://www.dt.no/godset/sport/drammen/s ... -57-234093
Gustav Wikheim, 22-årig kantspiller

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Kent »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ne/5853264
Rasmus Falk.
Kampen om ham bliver hård.

Treco
Indlæg: 241
Tilmeldt: 30. apr 2011, 16:15

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Treco »

Fra eb artiklen
"...ifølge fodboldhjemmesiden tribunen.com har OB endda haft forskellige priser på Rasmus Falk alt afhængig af, hvem der ringede.
Ifølge sitet hed prisen i sommer 17 mio. kr., hvis det var Brøndby, der ringede, mens den var 12 mio. kr. for eventuelt udenlandske købere."
Hvis de tal passer er det da noget af en dansker/konkurent skat.

Så er spørgsmålet bare hvem kan tilbyde Falk de bedste muligheder FCM, FCK, Brøndby, (OB) eller udlandet.

Brugeravatar
ThygeM
Indlæg: 210
Tilmeldt: 20. maj 2014, 08:41

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af ThygeM »

Noerum skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rasm ... aktudspil/

Vi bør som storklub melde os på banen. Han er vel den mest gennembruds stærke spiller i ligaen. Faktisk ville jeg hellere ha ham, end Kadlec, men jeg kan jo tage fejl.. :D
Hvad definerer en Storklub?? Nu har Jonas386 fremhævet AAb som sådan en på bold.dk, Debatside.dk, Black-wolves.dk samt EBs Nationen!! Hvis hans argumenter om en storklub holder skal vi helt ned i 2 div før vi finder hold der ikke er storklubber!

Hvis jeg skulle definere ordet ville det udelukkende være FCK og Bif der kom i betragtning - udfra en blanding af resultater, historie, fanbase, økonomisk formåen samt kultur. Og her er FCM (endnu ikke) gammel nok til at være med da især kulturen tager tid at opbygge ligesom fanbasen gør - Bif er den klub i jylland med flest jyske tilhængerere hvilket har taget år at bygge op :D (Sandhed!! Bif support Nordjylland sendte flere tilskuere til Brøndby i Søndags end AAb!!). Målt på resultaterne er i et tophold - men storklub vil jeg ikke kalde FCM.

On topic - hvad skulle i bruge Falk til? Har i ikke kantspillere nok? Falk er vel heller ikke fysisk stærk nok til det spil i gerne vil spille - der passer han bedre ind i TFs boldvarmeri og afleveringer bagud!!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

AaBMand
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. apr 2015, 13:38

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af AaBMand »

ThygeM skrev:
Noerum skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rasm ... aktudspil/

Vi bør som storklub melde os på banen. Han er vel den mest gennembruds stærke spiller i ligaen. Faktisk ville jeg hellere ha ham, end Kadlec, men jeg kan jo tage fejl.. :D
Hvad definerer en Storklub?? Nu har Jonas386 fremhævet AAb som sådan en på bold.dk, Debatside.dk, Black-wolves.dk samt EBs Nationen!! Hvis hans argumenter om en storklub holder skal vi helt ned i 2 div før vi finder hold der ikke er storklubber!

Hvis jeg skulle definere ordet ville det udelukkende være FCK og Bif der kom i betragtning - udfra en blanding af resultater, historie, fanbase, økonomisk formåen samt kultur. Og her er FCM (endnu ikke) gammel nok til at være med da især kulturen tager tid at opbygge ligesom fanbasen gør - Bif er den klub i jylland med flest jyske tilhængerere hvilket har taget år at bygge op :D (Sandhed!! Bif support Nordjylland sendte flere tilskuere til Brøndby i Søndags end AAb!!). Målt på resultaterne er i et tophold - men storklub vil jeg ikke kalde FCM.

On topic - hvad skulle i bruge Falk til? Har i ikke kantspillere nok? Falk er vel heller ikke fysisk stærk nok til det spil i gerne vil spille - der passer han bedre ind i TFs boldvarmeri og afleveringer bagud!!
Det er fint at din kamp går ud på hvem der har flest tilskuere, så koncentrere vi andre klubber os om at vinde mesterskaber... Ikke at jeg tror det er løgn, men har du noget dokumentation på din påstand om tilskuere fra Nordjylland? De må have haft en skøn tur hjem... :lol: :lol: :lol:

AaBMand
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. apr 2015, 13:38

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af AaBMand »

I øvrigt så tror jeg at 9/10 spillere vælger muligheden for trofæer og store penge. Tror ikke at de kigger så meget på at Brøndby vandt mesterskabet for 10 år siden... (TI!!!!)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Kent »

AaBMand skrev:
ThygeM skrev:
Noerum skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rasm ... aktudspil/

Vi bør som storklub melde os på banen. Han er vel den mest gennembruds stærke spiller i ligaen. Faktisk ville jeg hellere ha ham, end Kadlec, men jeg kan jo tage fejl.. :D
Hvad definerer en Storklub?? Nu har Jonas386 fremhævet AAb som sådan en på bold.dk, Debatside.dk, Black-wolves.dk samt EBs Nationen!! Hvis hans argumenter om en storklub holder skal vi helt ned i 2 div før vi finder hold der ikke er storklubber!

Hvis jeg skulle definere ordet ville det udelukkende være FCK og Bif der kom i betragtning - udfra en blanding af resultater, historie, fanbase, økonomisk formåen samt kultur. Og her er FCM (endnu ikke) gammel nok til at være med da især kulturen tager tid at opbygge ligesom fanbasen gør - Bif er den klub i jylland med flest jyske tilhængerere hvilket har taget år at bygge op :D (Sandhed!! Bif support Nordjylland sendte flere tilskuere til Brøndby i Søndags end AAb!!). Målt på resultaterne er i et tophold - men storklub vil jeg ikke kalde FCM.

On topic - hvad skulle i bruge Falk til? Har i ikke kantspillere nok? Falk er vel heller ikke fysisk stærk nok til det spil i gerne vil spille - der passer han bedre ind i TFs boldvarmeri og afleveringer bagud!!
Det er fint at din kamp går ud på hvem der har flest tilskuere, så koncentrere vi andre klubber os om at vinde mesterskaber... Ikke at jeg tror det er løgn, men har du noget dokumentation på din påstand om tilskuere fra Nordjylland? De må have haft en skøn tur hjem... :lol: :lol: :lol:
Ikke for at lege debatpoliti (og så alligevel...): men kan I ikke stoppe det her med det samme. Der er absolut ingen grund til at en BIF- og en AaB-fan diskuterer hvem, der har det mindste selvværd, i en tråd der handler om FCMs transfervindue.
Desuden tvivler jeg på, at nogen af jer, nogen sinde har oplevet, at sådanne diskussioner har ført til noget som helst konstruktivt. Vi ved alle, at AaB selv elsker at underspille og hader når andre underspiller AaBs rolle i dansk fodbold. Vi ved også, at Brøndby var en stor klub i 1990'erne - og det ønsker de ikke, at nogen glemmer.
EOD.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2129
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Lupus1999 »

Et bud på en afløser på højre back, hvis Bak ikke holder eller stiller støvlerne i fremtiden, kunne være OB,s Mikkel Desler.

Han virker hurtig, stærk defensiv og offensiv. Spændende spiller, hvis du spørger mig. Til januar kunne det være fedt med tilgang af Falk og Desler. Umiddelbart er det de to positioner vi er tyndest besat grundet Bak's altid tilbagevendende skader.

Låst