Fcm's Peter Crouch " Poul Onuachu "
-
Steffen am
Re: Fcm's Peter Crouch " Poul Onuachu "
Siden hvornår er det Lars Fris der har ansvaret for reserverne?
Nogen der ved om Dickoh er skadet eller om han bare er blevet siet fra, efter det (tilsyneladende) er bestemt at hans kontrakt ikke forlænges?
Nogen der ved om Dickoh er skadet eller om han bare er blevet siet fra, efter det (tilsyneladende) er bestemt at hans kontrakt ikke forlænges?
Tør ikke sige det præcist, men det er i hvert fald flere år siden...Steffen am skrev:Siden hvornår er det Lars Fris der har ansvaret for reserverne?
-
Steffen am
Når. Der kan man bare se. Er lige gået op for mig at der er ikke særlig mange af kampreferaterne fra reserveholdet hvor træneren står stavet. Men i siden for staben Søren Bjerg Jensen, står som reserveholdstræner?Flemse skrev:Tør ikke sige det præcist, men det er i hvert fald flere år siden...Steffen am skrev:Siden hvornår er det Lars Fris der har ansvaret for reserverne?
-
Steffen am
Sidste kamp referat siger Søren Bjerg som træner for reserveholdet.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Beskyt og lær ham at hårdt arbejde belønnes. Vi skulle nødig have, at han får en nedtur fordi interessen for ham bliver overvældende stor.
Vi ved han er god til at holde fast i bolden. Derudover er han meget hovedstøds stærk. Nu skal klubben virkelig til at nurse ham og fortælle hvor i hans spil han skal forstærke sig. Synes han er blevet mere løbevillig og det er rigtig fedt. Er ikke bange for at tage del i defensiven.
Pas på vores nye stjerne i svøb. Hvis Poul virkelig får mange gode råd og vil arbejde benhårdt for succes, så skal han nok lykkedes. Håber du bliver en stor stjerne i Fcm og på et tidspunkt kommer til at tjene KASSEN.
Work hard my friend !!!!
http://m.bt.dk/fodbold/fcm-talent-lagde ... ected=true
Vi ved han er god til at holde fast i bolden. Derudover er han meget hovedstøds stærk. Nu skal klubben virkelig til at nurse ham og fortælle hvor i hans spil han skal forstærke sig. Synes han er blevet mere løbevillig og det er rigtig fedt. Er ikke bange for at tage del i defensiven.
Pas på vores nye stjerne i svøb. Hvis Poul virkelig får mange gode råd og vil arbejde benhårdt for succes, så skal han nok lykkedes. Håber du bliver en stor stjerne i Fcm og på et tidspunkt kommer til at tjene KASSEN.
Work hard my friend !!!!
http://m.bt.dk/fodbold/fcm-talent-lagde ... ected=true
Jeg synes Paul lider af 'Sivebæk-syndromet': god som indskifter, men dårlig som starter. De kampe hvor han virkelig har gjort en forskel er når han er kommet ind fra bænken, mens han har været meget mindre iøjnefaldende som starter. Han fungerer indtil videre stadig bedst, når forsvarerne er blevet slidte og der er lidt mere plads. Jeg vil derfor foretrække, at han startede ude på torsdag.
-
TrueWolfMidt
Det synes jeg ikke du kan være bekendt at sige. Riddersholm sagde altid, at det krævede x antal kampe i superligaen - antal imellen 40-50 kampe så vidt jeg husker, før man kunne se vedkommendes potentiale, og at de normalt tager mange år for unge spillere, at komme på superliga holdet. Med de bedrifter Poul har været en stor del af - hans alder taget i betragtning, synes jeg er flot og imponerende - Ja indhop imod Brügge og scorer og ligeledes mod United, er i sig selv en stor præstation. Jovist Poul har stadigvæk meget at lære, det ved alle, men at kalde ham så dårlig som Sivebæk er godt nok ikke særlig pænt gjort. Bare min ærlige og personlige mening. Han fortjener alle de klap på ryggen som han får når det går ham godt, men skal lære meget endnu og vi skal passe på ham, så vi ikke risikerer en Sisto med Poul også.Kent skrev:Jeg synes Paul lider af 'Sivebæk-syndromet': god som indskifter, men dårlig som starter. De kampe hvor han virkelig har gjort en forskel er når han er kommet ind fra bænken, mens han har været meget mindre iøjnefaldende som starter. Han fungerer indtil videre stadig bedst, når forsvarerne er blevet slidte og der er lidt mere plads. Jeg vil derfor foretrække, at han startede ude på torsdag.
Skrev ikke at han var dårlig som Siv, men led af samme syndrom som ham. Jeg mindes kampe med Siv, fx en udekamp i Vejle, hvor han kom ind og lignende en kommende landsholdsspiller og fuldstændig ejede banen. Men når han skulle spille fra start faldt han stort set altid igennem. Han evnede ikke at udvikle det potentiale man kunne se til stabile præstationer. Det synes jeg heller ikke Paul har gjort endnu, men det kan såmænd stadig komme. Men i øjeblikket mener jeg ikke, at han er klar til en startplads.TrueWolfMidt skrev:Det synes jeg ikke du kan være bekendt at sige. Riddersholm sagde altid, at det krævede x antal kampe i superligaen - antal imellen 40-50 kampe så vidt jeg husker, før man kunne se vedkommendes potentiale, og at de normalt tager mange år for unge spillere, at komme på superliga holdet. Med de bedrifter Poul har været en stor del af - hans alder taget i betragtning, synes jeg er flot og imponerende - Ja indhop imod Brügge og scorer og ligeledes mod United, er i sig selv en stor præstation. Jovist Poul har stadigvæk meget at lære, det ved alle, men at kalde ham så dårlig som Sivebæk er godt nok ikke særlig pænt gjort. Bare min ærlige og personlige mening. Han fortjener alle de klap på ryggen som han får når det går ham godt, men skal lære meget endnu og vi skal passe på ham, så vi ikke risikerer en Sisto med Poul også.Kent skrev:Jeg synes Paul lider af 'Sivebæk-syndromet': god som indskifter, men dårlig som starter. De kampe hvor han virkelig har gjort en forskel er når han er kommet ind fra bænken, mens han har været meget mindre iøjnefaldende som starter. Han fungerer indtil videre stadig bedst, når forsvarerne er blevet slidte og der er lidt mere plads. Jeg vil derfor foretrække, at han startede ude på torsdag.
-
TrueWolfMidt
Med hensyn til startplads er vi enig, der mangler Poul en del endnu, men han skal nok komme efter det er jeg sikker på. Om et år til 1 1/2 hvis de kan blive ved med at udvikle ham, og han evner at tillægge sig alle de tiltag, der skal forbedres, så har JEG store forventninger til ham, om det så holder må tiden vise, jeg håber i hvert tilfælde det bedste for ham.Kent skrev:Men i øjeblikket mener jeg ikke, at han er klar til en startplads.TrueWolfMidt skrev:Det synes jeg ikke du kan være bekendt at sige. Riddersholm sagde altid, at det krævede x antal kampe i superligaen - antal imellen 40-50 kampe så vidt jeg husker, før man kunne se vedkommendes potentiale, og at de normalt tager mange år for unge spillere, at komme på superliga holdet. Med de bedrifter Poul har været en stor del af - hans alder taget i betragtning, synes jeg er flot og imponerende - Ja indhop imod Brügge og scorer og ligeledes mod United, er i sig selv en stor præstation. Jovist Poul har stadigvæk meget at lære, det ved alle, men at kalde ham så dårlig som Sivebæk er godt nok ikke særlig pænt gjort. Bare min ærlige og personlige mening. Han fortjener alle de klap på ryggen som han får når det går ham godt, men skal lære meget endnu og vi skal passe på ham, så vi ikke risikerer en Sisto med Poul også.Kent skrev:Jeg synes Paul lider af 'Sivebæk-syndromet': god som indskifter, men dårlig som starter. De kampe hvor han virkelig har gjort en forskel er når han er kommet ind fra bænken, mens han har været meget mindre iøjnefaldende som starter. Han fungerer indtil videre stadig bedst, når forsvarerne er blevet slidte og der er lidt mere plads. Jeg vil derfor foretrække, at han startede ude på torsdag.
Fordi Riddershold siger at det er sådan behøver verdenen ikke være så sort og hvid. Det Riddersholm siger kan vel betegnes som en god tommelfinger regel, men der vil og er store forskelle i hvordan, hvornår og hvad der kræves for at den enkelte spiller slår til. Nogle tager måske eks. 40-50 kampe, andre endnu længere, nogle med det samme alt imens enkelte aldrig rigtig slår til, som eks. Sivebæk.TrueWolfMidt skrev:Riddersholm sagde altid, at det krævede x antal kampe i superligaen - antal imellen 40-50 kampe så vidt jeg husker, før man kunne se vedkommendes potentiale, og at de normalt tager mange år for unge spillere, at komme på superliga holdet.
Jeg er fuldstændig enig med Kent. Paul er en super sup. Men ikke god nok/stabil nok til at være fast starter. Derud over er en Pusic ikke bare en bedre angriber og fodboldspiller, men har også en del mere erfaring at trække på. Med alt ære og respekt for Paul, så skal hans tid nok komme.
-
TrueWolfMidt
I kampen mod United havde Man. United temmelig godt styr på Pusic, han voldte dem ikke de store problemer, hvorimod Poul voldt dem rigtig store problemer, de kan vi vel alle godt blive enige om - ikke.pr0j3ct skrev:Fordi Riddershold siger at det er sådan behøver verdenen ikke være så sort og hvid. Det Riddersholm siger kan vel betegnes som en god tommelfinger regel, men der vil og er store forskelle i hvordan, hvornår og hvad der kræves for at den enkelte spiller slår til.TrueWolfMidt skrev:Riddersholm sagde altid, at det krævede x antal kampe i superligaen - antal imellen 40-50 kampe så vidt jeg husker, før man kunne se vedkommendes potentiale, og at de normalt tager mange år for unge spillere, at komme på superliga holdet.
Enig. Siger ikke at Riddersholms ord er lov og at sådan forholder det sig altid, men han har en pointe. Poul er langt, i forhold til mange andre spillere på hans alder, måske lidt pga. hans højde og boldfasthed.
Jeg er fuldstændig enig med Kent. Paul er en super sup. Men ikke god nok/stabil nok til at være fast starter. Derud over er en Pusic ikke bare en bedre angriber og fodboldspiller, men har også en del mere erfaring at trække på. Med alt ære og respekt for Paul, så skal hans tid nok komme.
Vi snakker ikke om Pusic er en god og bedre spiller end Poul. Klart Pusic er starter og Poul super sub.
Tror der gik lidt ged i teksten angående hvem der sagde hvad. Håber i forstår det jeg siger i teksten.
Overhovedet ikke. Pusic var da i den grad en del af det første pres og store løbearbejde der blev lavet, samt en del af de mange omstillinger vi trods alt havde. Han scorede måske ikke eller "fumlede rundt med bolden" men han var da i den grad med i kampen. Derud over kom Paul også ind på et tidspunkt, hvor bla. Pusic havde været med til at bruge godt af ManU spillernes kræfter. Så nej enige det er vi ikke.TrueWolfMidt skrev:I kampen mod United havde Man. United temmelig godt styr på Pusic, han voldte dem ikke de store problemer, hvorimod Poul voldt dem rigtig store problemer, de kan vi vel alle godt blive enige om - ikke.
-
TrueWolfMidt
Nu skal vi jo nødvendigvis heller ikke være enige i alt. Men andre mener, at de havde problemer med Big Poul.pr0j3ct skrev:Overhovedet ikke. Pusic var da i den grad en del af det første pres og store løbearbejde der blev lavet, samt en del af de mange omstillinger vi trods alt havde. Han scorede måske ikke eller "fumlede rundt med bolden" men han var da i den grad med i kampen. Derud over kom Paul også ind på et tidspunkt, hvor bla. Pusic havde været med til at bruge godt af ManU spillernes kræfter. Så nej enige det er vi ikke.TrueWolfMidt skrev:I kampen mod United havde Man. United temmelig godt styr på Pusic, han voldte dem ikke de store problemer, hvorimod Poul voldt dem rigtig store problemer, de kan vi vel alle godt blive enige om - ikke.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... ul-onuachu
Nu var det jo så dig, der gik ud fra at vi var enige.TrueWolfMidt skrev:Nu skal vi jo nødvendigvis heller ikke være enige i alt. Men andre mener, at de havde problemer med Big Poul.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... ul-onuachu
Van Gaal mente så også at de var i kontrol i starten, af kampen.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/skuf ... rphys-lov/
Ligeledes mente han at FCM`s bane ville volde Manu problemer, endog så meget at de kunne få svært ved at vinde, da den jo er hele ca. 1 cm længere og en cm 1 bredere end de er vandt til i det engelske.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/van- ... -ikke-nem/
Bare for at tage 2
Så du må have mig undskyldt at jeg ikke lige giver ret meget for hvad Van Gaal.
Ligeledes er det jo fint at dig og Van Gaal har samme mening, men derfor står det jo ikke skrevet nogle steder at jeg også skal dele den, samt at du selv nævner at vi ikke behøver at være enige, så din søgen efter opbakning i Van Gaal`s udtaleser falder lidt til jorden i min verden og var ret så ligegyldig for din pointe.
-
Chiquizito92
Paul er bestemt et super spaendende talent, med et rigtigt stort potentiale. Helt klart en af de mest spaendende talenter i truppen. Han kan naa langt, hvis han kan drive det videre og blive mere stabil i sine praestationer og sin indsats. Men dog netop stadigvaek et talent.
Pusic er en af de bedste og mest komplette angribere i Superligaen, objektivt set. Han boer, som udgangspunkt, vaere vores startende angriber.
Paul lever umiddelbart paa en mindre bred vifte af faerdigheder. Det er maaske isaer derfor, at han - indtil videre - primaert har gjort sig gaeldende som indskifter. Der har Pusic bare flere strenge at spille paa. Han deltager rigtig godt i opspillet, loeber godt med og uden bold og saa kan han score med baade hovedet og foedderne.
Det er maaske isaer ogsaa her, at Paul skal forbedre sig (saa det ikke "kun" er den ekstremt overlegne fysik, der goer ham rigtig god). Jeg synes dog netop ogsaa, at han mod MU lagde en bedre arbejdsindsats for dagen end tidligere set, saa kredit for det.
Faar Pusic - mod min forventning - ikke gang i scoringen her i foraaret, skal Paul nok faa sin chance for at vise sig frem fra start. Jo tror da ogsaa nok Paul skal faa sine kampe her i foraaret under alle omstaendigheder, ogsaa selv om det blot bliver nogle 2. halvege.
Saa maa vi se, fortsaetter han som mod MU ser det spaendende ud
Pusic er en af de bedste og mest komplette angribere i Superligaen, objektivt set. Han boer, som udgangspunkt, vaere vores startende angriber.
Paul lever umiddelbart paa en mindre bred vifte af faerdigheder. Det er maaske isaer derfor, at han - indtil videre - primaert har gjort sig gaeldende som indskifter. Der har Pusic bare flere strenge at spille paa. Han deltager rigtig godt i opspillet, loeber godt med og uden bold og saa kan han score med baade hovedet og foedderne.
Det er maaske isaer ogsaa her, at Paul skal forbedre sig (saa det ikke "kun" er den ekstremt overlegne fysik, der goer ham rigtig god). Jeg synes dog netop ogsaa, at han mod MU lagde en bedre arbejdsindsats for dagen end tidligere set, saa kredit for det.
Faar Pusic - mod min forventning - ikke gang i scoringen her i foraaret, skal Paul nok faa sin chance for at vise sig frem fra start. Jo tror da ogsaa nok Paul skal faa sine kampe her i foraaret under alle omstaendigheder, ogsaa selv om det blot bliver nogle 2. halvege.
Saa maa vi se, fortsaetter han som mod MU ser det spaendende ud