Optakt: FCM Vs FCK.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BMBrandt

Optakt: FCM Vs FCK.

Indlæg af BMBrandt »

Tid: 29/11-15. kl. 18.00.
Sted: MCH Arena, Herning.
Vejret: ca. 5grader, skyet med lidt regn. Kilde: yr.no

Kampen om førstepladsen!!!!!
Det er pt. usikkert hvordan vi går ind til kampen, meget afhænger vel af kampen i Polen. Sejr, måske endda videre fra gruppen, eller nederlag.
Men et er sikkert FCK venter på Mch på Søndag. og de er sultne efter at vise de er det bedste hold pt. Heldigvis viser løveungerne også svaghedstegn i ny og næ, ( bla. mod VFF). så det m¨å de også genre gøre i herning Søndag.
Desværre er Rømer i Karantæne, så det er uvist om det bliver Bak, Munksgaard eller Novak(mener han kan spille begge backer) der tager plads der.

Lidt LIR:
https://www.youtube.com/watch?v=usakT5FW4Ys
https://www.youtube.com/watch?v=usakT5FW4Ys

FCM:
Karantæner: Rømer Kilde:Superstats.dk
I fare: Novak, Andersson. Kilde:Superstats.dk
Skader: Dahlin, Andersson og Hassan, De begynder at blive nemt, at skrive det her. Kilde: holdnyt.dk

FCK:
Karantæner: ingen
I fare: Zanka. Kilde:Superstats.dk
Skader: Delaney og Antonsson, kæmper mod tiden for at blive klar. Amankwaa er ude. Kilde Holdnyt.dk

Bud på start11:
Andersen - KBB - KiaChenko - Novak - Sparv - Sisto - Poulsen - Olsson - Royer - Duncan.

Jeg tror vi vinder 1-0 på mål af Sisto.

Brugeravatar
Kent

Re: Optakt: FCM Vs FCK.

Indlæg af Kent »

Det ser ud til, at Antonssen bliver klar for FCK: http://www.bt.dk/superligaen/solbakken- ... ilbageslag
I øvrigt sødt, at Ståle stadig bruger sidste sæsons skader som undskyldning for præstationen i denne. Det var da godt, at de ikke kom i EL, for så var det da gået helt galt for de stakkels rige københavnere ;-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:Det ser ud til, at Antonssen bliver klar for FCK: http://www.bt.dk/superligaen/solbakken- ... ilbageslag
I øvrigt sødt, at Ståle stadig bruger sidste sæsons skader som undskyldning for præstationen i denne. Det var da godt, at de ikke kom i EL, for så var det da gået helt galt for de stakkels rige københavnere ;-)
:lol:

FCKFanradio

Indlæg af FCKFanradio »

Halløj Herning! Hvis det skulle være af interesse, så har vi i F.C Københavns Fanradio i dag lavet en times optakt til topkampen på søndag. Vi er naturligvis biased, men vi bilder os ind, at det også kan være interessant for fans af FC Midtjylland. I kan give det et lyt, hvis I har lyst.
https://soundcloud.com/fckfanradio/fredag-271115

Mvh,
F.C Københavns Fanradio

974

Indlæg af 974 »

Tak - det lyder spændende :-)

Har en kammerat i København der lytter til det ofte - han er så også FCK fan ;-)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Delaney ude resten af 2015. Ikke nogen ulempe.

Hvis FCK så også får sygdom eller skader hos resten af det defensive personel, så kan vi måske få skabt et par chancer på søndag.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Dmi.dk lover storm med stød af orkanstyrke søndag aften i Vestjylland.

Nogen der har en ide om det kan få betydning for afvikling af kampen?

Vil da mene at det kunne være en god ting at få den udsat til foråret med holdets forfatning i tankerne.

https://en-gb.facebook.com/AGFFodbold/p ... 98?fref=nf Det er sket før.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Tja.. FCM spillerne ligner nogle der godt kan trænge til at få ladet batterierne op, men Delaney ude må også siges at være en bemærkelsesværdig svækkelse af FCK.

Hvem der har størst fordel af kampen bliver flyttet, pas.

EDIT: Delaney stavet rigtigt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hvis vi antager at kampen bliver spillet, hvad gætter folk på på højrebacken?

KBB tilbage, Munksgaard hevet op fra u19, Lauridsen flyttet over i den anden side eller Banggard ind på centralforsvar og Kian ud på backen?

Med Duncan tvivlsom og Pusic tvivlsom til sidste kamp, kommer jeg med et frækt bud med Poul forrest.

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

Steffen am skrev:Hvis vi antager at kampen bliver spillet, hvad gætter folk på på højrebacken?

KBB tilbage, Munksgaard hevet op fra u19, Lauridsen flyttet over i den anden side eller Banggard ind på centralforsvar og Kian ud på backen?

Med Duncan tvivlsom og Pusic tvivlsom til sidste kamp, kommer jeg med et frækt bud med Poul forrest.
Jeg haaber bestemt ikke, at vi bruger Munksgaard. Det vil vaere lige satset nok til en saa vigtig kamp, selvom han imponerede mig mod SoenderjyskE ift. alderen.

Jeg tror faktisk man flytter Novak over paa HB, da han vidst har noget erfaring med den position - Og saa Lauridsen ind paa VB. Alternativt synes jeg KIan er den bedste ide.

Jeg haaber i det hele taget at vi ser noget kreativitet fra Jess side - en 4-4-2 med Paul inkluderet (hvorfor ikke sammen med Urena, hvis Pusic ogsaa er skadet). Noget skal der i hvert fald laves om, saa vi kan faa gang i offensiven.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Den her kamp er afgørende for vores sæson. Rejser vi os og vinder over FCK på hjemmebane, så får vi ny selvtillid og vi viser vi mener et nyt mesterskab alvorligt.
Mavefornemmelsen? Uha, jeg er normalt stor optimist, men siden den første Napoli kamp har vi spillet uden selvtillid, vi vandt stort over Esbjerg, men den der uovervindelige følelse vi havde før, hvor vi næsten med sikkerhed scorede i kampens sidste minutter og i hele taget havde mentalt overskud til at dominere og endda vende kampe der ikke fungerede, den føles langt væk.

Det er ikke bare to gange elleve spillere der står overfor hinanden i morgen, det er lige så meget en styrkeprøve i vilje. Vores trup er stærk nok til at vi skal vinde den kamp, spørgsmålet er om vi vil ligeså meget som FCK?

Vi skal have gang i vores presspil igen, mod Legia har der enorme huller på banen hvor de frit kunne løbe uden vi pressede boldholderen, jeg synes det var helt galt ude i venstre forsvarsside. Vi skal være mere kompakte, og så skal angriberne til at vise hvorfor vi betaler dem en god løn. Duncan og Pusic, to mand der burde hamre bolde i kassen, få nu afsluttet og scoret (nemt at sige :-D )

oros

Indlæg af oros »

KBB på backen, Lange Paul på toppen, Duelund med fra start og Pione på bænken - tror jeg...

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er det for sent at lave fan arrangement på træningsanlægget. Gik da meget godt op til Esbjerg kampen :D

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Opstilling kunne meget vel lyde:
M. Andersen
K. Bak-K.Hansen-E.Sviatchenko-F.Novak
T.Sparv
P. Sisto-J.Poulsen-K.Olsson-M.Duelund
M.Pusic

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Man kan sige at det bliver i hvert fald ikke Munksgaard løsningen.
Lige til den her kamp, tror jeg også det er fornuftigt.

Tvivler godt nok på at KBB er klar, men måske.

Trup udtaget.
Kian Hansen
Tim Sparv
Erik Sviatchenko
Jakob Poulsen
Morten Duncan Rasmussen
Martin Pusic
Marcos Urena
Jesper Lauridsen
Kristoffer Olsson
Mikkel Duelund
Patrick Banggaard