Vaclav Kadlec.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vaclav Kadlec.
Václav Kadlec har hørt meget godt om sin kommende arbejdsgiver FC Midtjylland fra sin landsmand Filip Novak. Han drømmer om at vinde mesterskabet med midtjyderne.
Vaclac Kadlec blev torsdag præsenteret som ny spiller i FC Midtjylland, som skifter fra Frankfurt. Tjekken har rådført sig med landsmanden Filip Novak, som har talt varmt om den midtjyske klub.
- Filip fortæller, at klubben er som en familie, og det, tror jeg, er godt for mig, siger Kadlec til FCM.dk.
Fedt at Novák har været med til at overtale Kadlec og at han / Novák, allerede har oplevet den gode stemning og kammeratskab der er i klubben, på den korte tid han har været her.
Velkommen Kadlec - Til klubben hvor alle har et stort hjerte.
Vaclac Kadlec blev torsdag præsenteret som ny spiller i FC Midtjylland, som skifter fra Frankfurt. Tjekken har rådført sig med landsmanden Filip Novak, som har talt varmt om den midtjyske klub.
- Filip fortæller, at klubben er som en familie, og det, tror jeg, er godt for mig, siger Kadlec til FCM.dk.
Fedt at Novák har været med til at overtale Kadlec og at han / Novák, allerede har oplevet den gode stemning og kammeratskab der er i klubben, på den korte tid han har været her.
Velkommen Kadlec - Til klubben hvor alle har et stort hjerte.
-
TrueWolfMidt
Re: Vaclac Kadlec.
Velkommen til Kadlec!
Glæder mig meget til at se ham i aktion!
Glæder mig meget til at se ham i aktion!
Stærkt. Bliver spændende at følge ham 
Ret lige overskriften så du ikke pisser ham af som det første ved at skrive hans fornavn forkert 
Bare rolig, i så fald står den 1-1hviid skrev:Ret lige overskriften så du ikke pisser ham af som det første ved at skrive hans fornavn forkert
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
TrueWolfMidt
Håber en eller anden kan redigere så overskriften bliver korrekt. Vaclav Kadlec.
-
Steffen am
Re: Vaclav Kadlec.
Portræt fra 2012
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... cm-bomber/
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... cm-bomber/
-
TrueWolfMidt
Uha sikke mange roser han får fra Lukas Hradecky.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hrad ... afslutter/
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hrad ... afslutter/
Det er sgu en fed transfer vi har lavet i dag. Det er klart den mest opsigtvækkende nogensinde i klubbens historie.
Hans CV, alder, potentiale(videresalgspotentiale m.v.), dækker stort set alle offensive pladser, og bør være sulten med et EM til næste sommer, hvis han præsterer for os. Han kommer til at give vores til tider tandløse offensiv et spark.
At prisen(og muligvis hans lønkrav?) også er faldet siden sidste sommer er bare ekstra bonus. 1,8 mio. euro er mange penge, men det virker bestemt som en fair deal for vores vedkommende (prisen er alligevel pænt meget lavere end det man kunne sælge en dansk landsholdsspiller som Pione for i sommers), så på den front virker det fornuftigt. Han har bombet i den tjekkiske liga, spillet i Bundesligaen og på landshold for en nation, der skal til EM. Han er en spiller, der i min optik er mere proven og et langt bedre prospect end tidligere store indkøb som Fagerberg og Borring.
Thumps up til Steinlein og co. Det er perfekt, at man har kunne overtale(stor tak til Novak - hans tilstedeværelse har sikkert også haft effekt) en spiller til et skifte, som han selv mente(og forhåbentlig hurtigt viser), at han var for stor til for et år siden. Derudover er vi allerede godt garderet ved forventede afgang af Pione, Petter og evt. Pusic.
Jeg tror aldrig vi tidligere har købt en spiller, hvor jeg har haft større forventninger til, og jeg glæder mig bare helt vild til at se Kadlec i aktion!
Hans CV, alder, potentiale(videresalgspotentiale m.v.), dækker stort set alle offensive pladser, og bør være sulten med et EM til næste sommer, hvis han præsterer for os. Han kommer til at give vores til tider tandløse offensiv et spark.
At prisen(og muligvis hans lønkrav?) også er faldet siden sidste sommer er bare ekstra bonus. 1,8 mio. euro er mange penge, men det virker bestemt som en fair deal for vores vedkommende (prisen er alligevel pænt meget lavere end det man kunne sælge en dansk landsholdsspiller som Pione for i sommers), så på den front virker det fornuftigt. Han har bombet i den tjekkiske liga, spillet i Bundesligaen og på landshold for en nation, der skal til EM. Han er en spiller, der i min optik er mere proven og et langt bedre prospect end tidligere store indkøb som Fagerberg og Borring.
Thumps up til Steinlein og co. Det er perfekt, at man har kunne overtale(stor tak til Novak - hans tilstedeværelse har sikkert også haft effekt) en spiller til et skifte, som han selv mente(og forhåbentlig hurtigt viser), at han var for stor til for et år siden. Derudover er vi allerede godt garderet ved forventede afgang af Pione, Petter og evt. Pusic.
Jeg tror aldrig vi tidligere har købt en spiller, hvor jeg har haft større forventninger til, og jeg glæder mig bare helt vild til at se Kadlec i aktion!
Gad godt høre fra Jess og Steinlein hvilken plads han er tiltænkt som. Mange herinde har skrevet ham som Sisto's afløser- det håber jeg ikke han er. Han er jo ikke en dribler som Pione, som Hradesky udtaler er han en knivskarp afslutter, så derfor håber jeg han bliver brugt som angriber og ikke kant. Tror heller ikke man kan få det samme defensive arbejde som især Royer gør.
Det ligner da en klar indikation af, at vi vil have et mesterskab mere. Nu har vi sagt farvel til Hedi, og Petter er vist også på vej væk, så må det være dem han afløser?
-
Steffen am
Hvis du har/får ret, virker det i hvert fald fjollet med 5 gode angribere til en plads og 2 kanter til 2 pladser.Dimi skrev:Gad godt høre fra Jess og Steinlein hvilken plads han er tiltænkt som. Mange herinde har skrevet ham som Sisto's afløser- det håber jeg ikke han er. Han er jo ikke en dribler som Pione, som Hradesky udtaler er han en knivskarp afslutter, så derfor håber jeg han bliver brugt som angriber og ikke kant. Tror heller ikke man kan få det samme defensive arbejde som især Royer gør.
Så er spørgsmålet om de ER fjollede/dumme (tror det ikke), går over til 4-4-2 (håber det ikke), Pusic bliver solgt (hmm) eller om han skal spille på kanten (håber det).
Spændende i hvert fald
Men mener i sommers at handlen gik i vasken, fordi Sisto ikke blev solgt, altså at han er erstatning for Sisto. Det er det jeg vælger at tro og håbe på fortsat.
-
Uldkraemmeren
Jeg ser to muligheder for holdet med tilgang af Kadlec (ønskescenariet hvis truppen er intakt til januar):
4-4-2;
Dahlin
Bak Kian Chenko Novak
Sparv Poulsen
Olsson Sisto
Pusic Kadlec
Bænken:
Andersen, Jim Larsen, Rømer, Paul, Ureña, Royer, Duelund.
4-1-4-1;
Dahlin
Bak Kian Chenko Novak
Sparv
Sisto Poulsen Olsson Royer
Kadlec
Bænken:
Andersen, Jim Larsen, Rømer, Paul, Ureña, Duelund, Pusic/Duncan.
Uanset opstilling det en uhyggeligt start-11 og bænken er den med afstand bedste i ligaen.
Jeg har stor tro på at vi kan få gang i Ureña, han har nogle spidskompetencer vi ikke ellers ser, og jeg kunne sagtens se ham få en stor rolle som super sub i en 4-4-2. 4-4-2 er den opstilling jeg tror mest på fremadrettet fordi vi igen har fået to offensivt stærke backs, mangler Andersson på 8er positionen og har mange angribere med forskellige kompetencer.
Enten Pusic eller Duncan bør videre nu. De har nået deres respektive topniveau i FCM, og Kadlec er formentlig bedre. Paul kan der udvikles mere på.
Bliver Sviatchenko og Sisto solgt tror jeg imidlertid at både Duncan og Pusic bliver til sommer, da de så vil rotere ind på toppen og sende Kadlec på kanten.
4-4-2;
Dahlin
Bak Kian Chenko Novak
Sparv Poulsen
Olsson Sisto
Pusic Kadlec
Bænken:
Andersen, Jim Larsen, Rømer, Paul, Ureña, Royer, Duelund.
4-1-4-1;
Dahlin
Bak Kian Chenko Novak
Sparv
Sisto Poulsen Olsson Royer
Kadlec
Bænken:
Andersen, Jim Larsen, Rømer, Paul, Ureña, Duelund, Pusic/Duncan.
Uanset opstilling det en uhyggeligt start-11 og bænken er den med afstand bedste i ligaen.
Jeg har stor tro på at vi kan få gang i Ureña, han har nogle spidskompetencer vi ikke ellers ser, og jeg kunne sagtens se ham få en stor rolle som super sub i en 4-4-2. 4-4-2 er den opstilling jeg tror mest på fremadrettet fordi vi igen har fået to offensivt stærke backs, mangler Andersson på 8er positionen og har mange angribere med forskellige kompetencer.
Enten Pusic eller Duncan bør videre nu. De har nået deres respektive topniveau i FCM, og Kadlec er formentlig bedre. Paul kan der udvikles mere på.
Bliver Sviatchenko og Sisto solgt tror jeg imidlertid at både Duncan og Pusic bliver til sommer, da de så vil rotere ind på toppen og sende Kadlec på kanten.
Det kunne tænkes vi går over til 4-4-1-1- med Kadlec som den hængende i superligaen og internationale kampe forbliver i vores stærke 4-1-4-1.