Transfer vinter 15/16
-
Steffen am
Re: Transfer vinter 15/16
Påstår du at sympatiske Barcelona har brudt reglerne!!?? :-O
Sarkasme kan forekomme.
Sarkasme kan forekomme.
-
Steffen am
Morten Olsen som A+ træner?Arff skrev:Hører rygter om store FCM-nyheder torsdag
Hehehehe, ja måske er det BARE Kadlec de præsenterer - hverdags kostDimi skrev:Vel bare Kadlec præsentation?Arff skrev:Hører rygter om store FCM-nyheder torsdag
I princippet, ja. Hans licens er dog låst i Frankfurt indtil transfervinduet åbner, og derfor har de også pligt til at betale hans løn indtil en evt. ny kontrakt træder i kraft. Så hvis dette skulle blive aktuelt, kræver det nok at vi er villige til at betale en slat penge for at få ham herop tidligere, med mindre de selvfølgelig er så trætte af ham, at de bare lader ham smutte asap.TrueWolfMidt skrev:Hvis Frankfurt tillader det, og klubben ønsker det, kan Fcm så få ham allerede nu ? Så han kan træne med og lære sine nye holdkammerater og spillestilen at kende ? Det kunne være godt.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
I har egentligt begge ret, og alligevel ikkeLupus1999 skrev:Du blander nogle ting sammen.Glacier skrev:Det behøver de vel heller ikke. FCM må vel godt købe ham, han kan bare ikke spille før efter januar, da han ikke kan registreres før.
Lige som Barca pt. har Turan og Vidal rendende.
Eller har jeg misforstået transfer reglerne.
Spillere på kontrakt kan kun skifte klub i transfervinduer. Derfor kan Kadlec først skifte til FCM 1. januar.
De to spillere i Barcelona kan først spille for dem til januar, da FC Barcelona er blevet idømt 2 års transferkarantæne af FIFA som følge af brud på reglerne.
Hobro-gaten er et godt eksempel på det, og viser at selvom en spiller er transferfri, må han ikke bare spille. Der er ligesom med normale transfers også et registreringsperiode på frie transfers
-
Steffen am
Arff, så hvis jeg forstår dig ret, hvis alle parter kan blive enige, kan en spiller præsenteres, træne og i princippet også spille reserveliga ligesom kontrakløse spillere på prøve kan?
Hehehehe, ja måske er det BARE Kadlec de præsenterer - hverdags kostArff skrev:Dimi skrev:Vel bare Kadlec præsentation?Arff skrev:Hører rygter om store FCM-nyheder torsdag
Haha, det skulle ikke tolkes på den måde
Det er vel ikke en stor nyhed længere at Kadlec kommer. Det ved hele DK vel. Ellers ved jeg ikke hvad du tænker/ved Arff.
En spiller kan altid blive præsenteret, hvis aftalen er skrevet under af alle parter - sælgende klub, købende klub og spilleren selv.Steffen am skrev:Arff, så hvis jeg forstår dig ret, hvis alle parter kan blive enige, kan en spiller præsenteres, træne og i princippet også spille reserveliga ligesom kontrakløse spillere på prøve kan?
Iflg. § 12.1 i dette link, kan en spiller som er på kontrakt i en anden klub altid spille reserveholdskampe, hvis den klub som ejer spilleren giver tilladelse, hvilket også må være grunden til at prøvespillere kan spille i reserveligaen.
http://www.dbu.dk/Faelles/turneringer_o ... ehold.aspx
Det er jeg klar overDimi skrev:Haha, det skulle ikke tolkes på den mådeArff skrev:Hehehehe, ja måske er det BARE Kadlec de præsenterer - hverdags kost![]()
kan ikke vente med at, se ham i den sorte trøje! Ligner et kæmpe scoop- mener at Ajax også kiggede på ham i sommers, bare det burde være et rimeligt kvalitetsstempel
Enig, han kan blive et scoop! Det kræver flid og hårdt arbejde, men hvis han har eller kan få FCM DNA, kan han blive en af de bedste spillere i ligaen.
Om det er Kadlec eller ej, det ved jeg ikke. Det oplagte er at han bliver præsenteret, men jeg ved ikke mere. Det kan også være en sponsortingtatoo skrev:Det er vel ikke en stor nyhed længere at Kadlec kommer. Det ved hele DK vel. Ellers ved jeg ikke hvad du tænker/ved Arff.
- DenStolteJyde
Ærgerligt, forståligt og fornuftigt.madsom skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcms ... il-island/
En meget fornuftigt beslutning for begge parter!Alt mulig held og lykke..Synd han aldrig fik vist det helt store for os, som han gjorde i Sønderjyske..
Ærgerligt at vi aldrig rigtig fandt ud af hvad han ville kunne bidrage med. Men det er alligevel det rigtige at stoppe samarbejdet nu..
Håber for ham at det kommer til at gå ham lidt bedre i hans islandske kontrakt.
-
Steffen am
Nu nævnte jeg det med Morten Olsen for sjov, men kunne vel også være noget med trænersiden, efter jul er vi vel en træner nede. (Lars Friis), men ved selvfølgelig ikke om en trænerrokering eller en ny A+ træner kan være dækkende for omfanget af en stor nyhed?

Fornemt, tak skal De haveArff skrev:En spiller kan altid blive præsenteret, hvis aftalen er skrevet under af alle parter - sælgende klub, købende klub og spilleren selv.Steffen am skrev:Arff, så hvis jeg forstår dig ret, hvis alle parter kan blive enige, kan en spiller præsenteres, træne og i princippet også spille reserveliga ligesom kontrakløse spillere på prøve kan?
Iflg. § 12.1 i dette link, kan en spiller som er på kontrakt i en anden klub altid spille reserveholdskampe, hvis den klub som ejer spilleren giver tilladelse, hvilket også må være grunden til at prøvespillere kan spille i reserveligaen.
http://www.dbu.dk/Faelles/turneringer_o ... ehold.aspx
Intet problemSteffen am skrev:Nu nævnte jeg det med Morten Olsen for sjov, men kunne vel også være noget med trænersiden, efter jul er vi vel en træner nede. (Lars Friis), men ved selvfølgelig ikke om en trænerrokering eller en ny A+ træner kan være dækkende for omfanget af en stor nyhed?
Selvfølgelig er en ny A+ træner en mulighed, men da vi annoncerede Nicolai Pold som ny målmandstræner kom der bare en kort pressemeddelse, og ikke meget mere end det. Dog er ordet "stor nyhed" ikke brugt, kun ordet "nyhed"Min vurdering er, at det måske er lidt større end dette.
Steffen am skrev: Fornemt, tak skal De have
Umiddelbart sker der ikke noget i dag alligevel 
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Så er det offentgjort på tipsbladet.dk at Fcm har købt Kadlec på en 4 årige kontrakt.
Også EB som samtidig hævder at han bliver præsenteret på et pressemøde imorgen fredag.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... an/5834969
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... an/5834969