Jeg mener at have læst at klausulen kun var gældende den første periode efter transfervinduets åbning. (14 dage eller lign.) Det visti øvrigt meget typisk iforbindelse med klausuler, så sælgerne klub ikke bliver taget på sengen i forhold til et bud uden mulighed for at sige nej i 12. time inden lukning af vinduet. Det var iøvrigt scenariet med Norwich der vist bød på sidste dagen så det stadig ikke udelukket at der desværre er en klausul i Eriks kontrakt.mousebreaker skrev:Mike80 skrev: Jeg tror desværre også vi med 99%sikkerhed mister Erik. Han har fortjent at komme afsted og er lige nu på toppen af sin karriere. Der vist desuden også lidt snak om en frikøbsklausul på 13-14 mio hvilket vel ligger godt 10mio under hans reelle markedsværdi så han blir svær at beholde og skal naturligvis erstattes.
Erik har ikke en klausul. I hvert fald ikke i den størrelses orden. Vi afviste et tilbud i sidste transfervindue fra Norwich på angiveligt op mod 22M. Den var nok ikke gået med en klausul...
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... er-league/
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... a-pl-klub/
Hans markedsværdi er næppe blevet dårligere. Jeg tror godt vi kan forvente 25+M for Svia i vintervinduet. Han har fortjent at komme afsted og mon ikke Steinlein allerede har flere emner i kikkerten til at afløse ham.
Transfer vinter 15/16
Re: Transfer vinter 15/16
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Hører rygter om store FCM-nyheder torsdag 
Senest rettet af Arff 17. nov 2015, 19:49, rettet i alt 1 gang.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
..Og med det mener du nyheder og ikke nyhed?Arff skrev:Hører rygter om store FCM-nyheder i morgen
Mike80
Med det mener jeg nyhedMike80 skrev:..Og med det mener du nyheder og ikke nyhed?Arff skrev:Hører rygter om store FCM-nyheder i morgen
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Den blir i givet fald spændende..Arff skrev:Med det mener jeg nyhedMike80 skrev:..Og med det mener du nyheder og ikke nyhed?Arff skrev:Hører rygter om store FCM-nyheder i morgen
Mike80
Vel bare Kadlec præsentation?Arff skrev:Hører rygter om store FCM-nyheder torsdag
-
Steffen am
Men der kan vel ikke præsenteres nye spillere uden transfervinduet er åbent?
...altså udover kontraktløse spillere
Spændende
...altså udover kontraktløse spillere
Spændende
-
Jesper BW1100
Du kan jo sagtens annoncere et køb med effekt fra nytår hvis du ønsker dette.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvis Frankfurt tillader det, og klubben ønsker det, kan Fcm så få ham allerede nu ? Så han kan træne med og lære sine nye holdkammerater og spillestilen at kende ? Det kunne være godt.
-
Jesper BW1100
Kunne ikke se Frankfurt have interesse i at betale for en spiller der render rundt i DK. Så nej
Det behøver de vel heller ikke. FCM må vel godt købe ham, han kan bare ikke spille før efter januar, da han ikke kan registreres før.
Lige som Barca pt. har Turan og Vidal rendende.
Eller har jeg misforstået transfer reglerne.
-
Steffen am
Ville da øge chancerne markant i reserveligaen

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcms ... il-island/
En meget fornuftigt beslutning for begge parter!
Alt mulig held og lykke..Synd han aldrig fik vist det helt store for os, som han gjorde i Sønderjyske..
En meget fornuftigt beslutning for begge parter!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Håber at de næste spillere som kommer til Fcm er lige så holdbare og robuste som Jakob Poulsen og Tim Sparv og gerne lige så gode 
Du blander nogle ting sammen.Glacier skrev:Det behøver de vel heller ikke. FCM må vel godt købe ham, han kan bare ikke spille før efter januar, da han ikke kan registreres før.
Spillere på kontrakt kan kun skifte klub i transfervinduer. Derfor kan Kadlec først skifte til FCM 1. januar.
De to spillere i Barcelona kan først spille for dem til januar, da FC Barcelona er blevet idømt 2 års transferkarantæne af FIFA som følge af brud på reglerne.