Transfer vinter 15/16
Re: Transfer vinter 15/16
I øvrigt er det imponerende, hvis nogen kan genkende Kadlec på det klip. For mig kunne det lige så godt være Hedinsson, der trisser afsted...
-
Steffen am
Ja både Femi, S. Oliseh og Sly mener jeg nu også har indbragt ganske ok.
Baba Collins mindre, men ham fik vi også lidt for.
Som jeg hørte og husker historierne i sommervinduet blev Kadlec transferen annullereret da Sisto ikke blev solgt. Så mon ikke der er fundet en aftale omkring Sisto til en unavngiven klub.
Omkring Rilwan var det jo en udlejning af Marco Larsen, der blev annulleret for at dække Rilwans plads.
DenStolteJyde, er ikke helt sikker på hvem du mener i den nuværende trup er Sisto afløser?
Baba Collins mindre, men ham fik vi også lidt for.
Som jeg hørte og husker historierne i sommervinduet blev Kadlec transferen annullereret da Sisto ikke blev solgt. Så mon ikke der er fundet en aftale omkring Sisto til en unavngiven klub.
Omkring Rilwan var det jo en udlejning af Marco Larsen, der blev annulleret for at dække Rilwans plads.
DenStolteJyde, er ikke helt sikker på hvem du mener i den nuværende trup er Sisto afløser?
Ser kadlec som en ny Andersson, paa youtube videoer kan man se at Han godt kan li at komme i rush fra midtbanen
Så er det i hvert fald en ændring af spillestilen! Kadlec er mere 10'er end Andersson, som gerne tager de defensive løb, det gør Kadlec sig ikke lige så meget i.FCM2000 skrev:Ser kadlec som en ny Andersson, paa youtube videoer kan man se at Han godt kan li at komme i rush fra midtbanen
Ifølge Qureshi på Twitter er det erstatning for Sisto og han nævner også Pusic, som måske er på vej ud.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Spændende hvis det bliver til noget med Kadlec.
Ifølge Ekstra Bladet har Vaclav Kadlec fredag været til lægetjek hos FC Midtjylland forud for en mulig transfer.
FC Midtjylland har flere gange flirtet med Vaclav Kadlec, men det er endnu ikke lykkedes at hente tjekken til klubben.
Nu tyder det imidlertid på, at Kadlec kan være på vej til den jyske hede i vinterens transfervindue. Ekstra Bladet skriver nemlig fredag, at en video viser, at Kadlec har været til lægetjek i FCM.
Ekstra Bladet tilføjer, at Kadlec heller ikke var at finde til træning hos Eintracht Frankfurt torsdag.
23-årige Kadlec har blot fået spilletid i to Bundesliga-kampe i denne sæson.
Ifølge Ekstra Bladet har Vaclav Kadlec fredag været til lægetjek hos FC Midtjylland forud for en mulig transfer.
FC Midtjylland har flere gange flirtet med Vaclav Kadlec, men det er endnu ikke lykkedes at hente tjekken til klubben.
Nu tyder det imidlertid på, at Kadlec kan være på vej til den jyske hede i vinterens transfervindue. Ekstra Bladet skriver nemlig fredag, at en video viser, at Kadlec har været til lægetjek i FCM.
Ekstra Bladet tilføjer, at Kadlec heller ikke var at finde til træning hos Eintracht Frankfurt torsdag.
23-årige Kadlec har blot fået spilletid i to Bundesliga-kampe i denne sæson.
- DenStolteJyde
Tænker da at det var det der var pointen med at hente awer mabil. Derudover har vi jo også babajide david som også snart bør være klar til noget førsteholdsbold.Steffen am skrev:.
- DenStolteJyde
Jeg tænkte på Sylvester og Izunna. Huskede på at de begge to fik lov til at smutte efter kontraktudløb. Jeg huskede så forkert i forhold til Sly..Acebone skrev:Både Sly og Femi har vi fået penge for.
-
Steffen am
Ja ok, giver faktisk mening derhen. Men tror Mabil stadig er tænkt som udviklingsspiller og Kadlec tænkes som fast starter.DenStolteJyde skrev:Tænker da at det var det der var pointen med at hente awer mabil. Derudover har vi jo også babajide david som også snart bør være klar til noget førsteholdsbold.Steffen am skrev:.
Gætter på offensiv vinter udskiftning.
Sisto ud --> Kadlec Ind
Rilwan ud --> Mabil tættere på førsteholdet
Marco Larsen udleje --> ingen (færre kampe i foråret)
Andersson og Hedi ud --> Enkelt Smartodds spiller til vinter eller sommer.
Til sommer kan Marco Larsen så komme retur ligesom nogle flere fra u19 holdet kunne ske at være klar, måske i første omgang Tychosen?
Enig. Det eneste håndgribelige ved denne historie er, at Qureshi satser en del af sin troværdighed ved at bringe historien (selv efter det stormvejr, han har været ude i på det sidste). Et kort klip med en svært genkendelig spiller. Q må vide mere, som han ikke kan skrive pt., ellers tror jeg vi skal vente med at glæde os.Acebone skrev:I øvrigt er det imponerende, hvis nogen kan genkende Kadlec på det klip. For mig kunne det lige så godt være Hedinsson, der trisser afsted...
Man skal godt nok have et skarpt øje for at kunne sige, at det er Kadlec, som vi ser på videoen.
Dog giver et skifte god mening af flere årsager:
- Vi har jagtet Kadlec i de sidste to transfervinduer
- Pione må forventes solgt i vinterens vindue
- Kadlec er kørt fast i Frankfurt og får ikke spilletid
Hvis man læser med på dette tyske forum http://community.eintracht.de/forum/dis ... 25?page=71
Så står det klart, at han ikke er i kridthuset hos træner Veh, og fansene mener, at han har brug for at komme videre i karrieren. Derfor vil det give god mening, hvis han træder et trin ned ligamæssigt, og kickstarter sin karriere i en mindre liga end Bundesligaen, hvor han kan blive en stor profil.
Vi kan håbe på, at hans pris er faldet siden i sommers, da det står klart, at han skal væk fra Frankfurt.
EBs artikel er i øvrigt også kommet til Tyskland:
http://www.kicker.de/news/fussball/bund ... he-an.html
http://www.bild.de/sport/fussball/vacla ... .bild.html
Bild spekulerer i en pris på 2 mio. euro plus en række klausuler, men jeg ved ikke, hvor meget vi skal ligge i det.
Det bliver spændende at følge. Kadlec bør være en klar forstærkning af vores offensiv(enten på kanten som afløser for Pione eller som 10'er, når vi alligevel ikke ser meget til Petter), så det kunne være en fed transfer, hvor der også vil være et stort potentiale for et videre salg til en større liga.
Dog giver et skifte god mening af flere årsager:
- Vi har jagtet Kadlec i de sidste to transfervinduer
- Pione må forventes solgt i vinterens vindue
- Kadlec er kørt fast i Frankfurt og får ikke spilletid
Hvis man læser med på dette tyske forum http://community.eintracht.de/forum/dis ... 25?page=71
Så står det klart, at han ikke er i kridthuset hos træner Veh, og fansene mener, at han har brug for at komme videre i karrieren. Derfor vil det give god mening, hvis han træder et trin ned ligamæssigt, og kickstarter sin karriere i en mindre liga end Bundesligaen, hvor han kan blive en stor profil.
Vi kan håbe på, at hans pris er faldet siden i sommers, da det står klart, at han skal væk fra Frankfurt.
EBs artikel er i øvrigt også kommet til Tyskland:
http://www.kicker.de/news/fussball/bund ... he-an.html
http://www.bild.de/sport/fussball/vacla ... .bild.html
Bild spekulerer i en pris på 2 mio. euro plus en række klausuler, men jeg ved ikke, hvor meget vi skal ligge i det.
Det bliver spændende at følge. Kadlec bør være en klar forstærkning af vores offensiv(enten på kanten som afløser for Pione eller som 10'er, når vi alligevel ikke ser meget til Petter), så det kunne være en fed transfer, hvor der også vil være et stort potentiale for et videre salg til en større liga.
En ung giftig front vi vil få hvis vi beholder sisto. Kanter Sisto kadlec . Begge 20år. 10eren Olson også 20. 9eren Paul. 19år.
Kadlec er 23, men det skal ikke skille os.
Du kan være helt sikker på, at der vil blive solgt spillere. Det er urealistisk at tro vi ikke sælger, og det var så tæt på, som noget kunne være, at både Sisto og Sviatchenko blev solgt i sommers - nærmest en tilfældighed.
Du kan være helt sikker på, at der vil blive solgt spillere. Det er urealistisk at tro vi ikke sælger, og det var så tæt på, som noget kunne være, at både Sisto og Sviatchenko blev solgt i sommers - nærmest en tilfældighed.
-
mousebreaker
Jeg kan på ingen måde forestille mig at Svia eller Sisto er at finde i vores trup når vintervinduet lukker. Det vil jeg heller ikke håbe de er. Erik er 24 år og han er på toppen af sin karriere (indtil nu) - han er moden til et skifte og vi kan vel næppe forvente at han stiger yderligere i pris. Sisto burde være solgt i sidste vindue men når han ikke vil acceptere det største bud, så er det jo svært. Jeg har ikke nogen anelse om hvad han kan indbringe i kommende vindue, burde være mindre ifht hvad han har ydet, men med de bejlere der er, så er prisen formodentlig uændret. For Piones og dansk landsholdsfodbolds skyld, så skal han videre for at få det meste ud af sit talent.
Vi har også brug for de skillinger i klubkassen. Jeg vil være ked af at miste Pusic dog, medmindre vi får en ordentlig luffe for ham. I mine øjne er han med afstand den bedste og mest komplette angriber vi har - og har haft. Det bliver en stor udskiftning men det er netop i et det lange vintervindue man skal gøre den slags
Vi har også brug for de skillinger i klubkassen. Jeg vil være ked af at miste Pusic dog, medmindre vi får en ordentlig luffe for ham. I mine øjne er han med afstand den bedste og mest komplette angriber vi har - og har haft. Det bliver en stor udskiftning men det er netop i et det lange vintervindue man skal gøre den slags
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Det var nu også bare et tankestrejf .. tro da absolut ikke hverken svia eller sisto er her til marts....
Kadlec på 23 acceptere jeg
Kadlec på 23 acceptere jeg
Tror nu godt, en af dem kunne ske at blive i foråret, men de er helt sikkert væk til sommer.