Optakt: Napoli vs. FCM
-
mousebreaker
Re: Optakt: Napoli vs. FCM
Spændende at Thorup prøver en opstilling med Kian længere fremme. Thumbs up herfra. Vigtigt at få prøvet af nu i en "gratis" kamp. Kommer vi videre fra puljen kunne vi nemt komme op mid en modstander hvor det vil en mulighed igen. For Kian selv er det også uvurderligt ifht evt scenarier som den ovennævnte, eller hvis Sparv bliver skadet.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Skidt passiv start hvor forsvaret er langsom i tanke og handling. Polle en dårlig start på midten, Kian ligeså. Paul god start nærmest som den eneste og vi har intet at komme med når vi bare stiller os passivt og afventende tilbage. Bliver en lang kamp.
ved 3-0 simpelhen ringe
de kører frem hele tiden mod Royer og Romer.
Mikkel Andersen er p.t. ikke en klassemålmand.
Royer virker slidt og virker ikke interesseret.
Der er ingen gnist.
de kører frem hele tiden mod Royer og Romer.
Mikkel Andersen er p.t. ikke en klassemålmand.
Royer virker slidt og virker ikke interesseret.
Der er ingen gnist.
Ja taktikken har i den grad fejlet og indtil flere spillere, ligner ikke nogle der egentlig gider at spille den her kamp. Vel kun Paul der kan være hans indsats bekendt. Fair nok at man er bagud og meget muligt taber til en meget bedre modstander, men fanme ikke i orden med så svag og lad en indstilling. Dårlig målmandspil, dårlig og langsomt forsvar, svag midtbane hvor især Poulsen vidst snart trænger til en tur på bænken og så spilles der kun lange bolde der ikke bakkes op af folk omkring Paul.
Brugge på 1-0
Brugge på 1-0
-
mousebreaker
Meget rigtigt det Morten Bruun sagde her mod slutningen af halvlegen, vedr spillernes forfatning og JTs begrænsede muligheder for at rotere.
Vi skal have renset ud i de glasben senest til sommer. Man kan muligvis - og kun muligvis - beholde KBB pga hans værdi som kulturbærer. Resten må ud. Skal dog også siges at Thorup heller ikke har taget de chancer han burde have taget tidligere på sæsonen med at rotere på en del bærende pladser. Sidste chance var hjemmekampen mod Napoli, men han tog den ikke og nu ser hver eneste superliga kamp frem til jul meget svære ud. Håber ikke det sker, men det mest sandsynlige scenarie er at vi står efter jul med sølvmedaljer som det eneste at spille for reelt. Truppen er helt drænet for mental energi som det ser ud nu.
Vi skal have renset ud i de glasben senest til sommer. Man kan muligvis - og kun muligvis - beholde KBB pga hans værdi som kulturbærer. Resten må ud. Skal dog også siges at Thorup heller ikke har taget de chancer han burde have taget tidligere på sæsonen med at rotere på en del bærende pladser. Sidste chance var hjemmekampen mod Napoli, men han tog den ikke og nu ser hver eneste superliga kamp frem til jul meget svære ud. Håber ikke det sker, men det mest sandsynlige scenarie er at vi står efter jul med sølvmedaljer som det eneste at spille for reelt. Truppen er helt drænet for mental energi som det ser ud nu.
4-0 men fandme på en billig baggrund
FCM virker tømt for energi
Mikkel Andersen er jeg meget lidt imponeret af
Randers kunne bruge ham, end ikke som reserve
FCM virker tømt for energi
Mikkel Andersen er jeg meget lidt imponeret af
Randers kunne bruge ham, end ikke som reserve
5-0 endnu et skandale mål, en FCM spiller står og kikker fodbold, det lignede Urena eller Poulsen.
5-0 ligner en klasseindsats, men den køber jeg ikke.
5-0 ligner en klasseindsats, men den køber jeg ikke.
-
mousebreaker
vi er nu på 18 mål indkasseret fra og med sidste Napoli kamp. And counting. Mon ikke vi ser nummer 6 fra Napoli
Prøv at se Pusic, selv om han er indskiftet han går bare som om han siger; fløjter han ikke af.mousebreaker skrev:vi er nu på 18 mål indkasseret fra og med sidste Napoli kamp. And counting. Mon ikke vi ser nummer 6 fra Napoli
Elendigt, men forventeligt resultat. Thorup valgte heldigvis klogt og sparede nogle spillere. Det er ikke Napoli vi skal måle os mod.
Hele holdet dumper med et brag. Ingen kan være tilfredse med det de leverer. (Sisto dog godkendt)
Det kan godt være at Napoli er et af Europas bedste hold pt, men derfor må FCM spillerne ikke levere SÅ mange personlige fejl.
Jeg er bekymret for kampen på søndag. Jeg håber at Thorup kan få gejsten tilbage i gutterne, ellers ser det sort ud resten af efteråret.
Til sidst, jeg håber at Novak ryger på bænken på søndag, og Lau får chancen, for hold da op, det Novak har vist i lang tid, er langt under det niveau man kan forvente.
Det kan godt være at Napoli er et af Europas bedste hold pt, men derfor må FCM spillerne ikke levere SÅ mange personlige fejl.
Jeg er bekymret for kampen på søndag. Jeg håber at Thorup kan få gejsten tilbage i gutterne, ellers ser det sort ud resten af efteråret.
Til sidst, jeg håber at Novak ryger på bænken på søndag, og Lau får chancen, for hold da op, det Novak har vist i lang tid, er langt under det niveau man kan forvente.
Forventeligt resultat? Den køber jeg ikke.
Tror hverken Brugge eller FCM havde regnet med at blive slået med 5 mål i Italien, men det kræver en indsats som hold.
Vi minder om Chelsea og hvad de har gang i denne i denne sæson efter et fornemt mesterskab sidste år, ligheden er vel en smule slående.
Vi er i sidste ende ikke bedre end hverken AAB eller FCN når det kommer til europæisk, håber vi holder ved i toppen i stedet for at det ender i samme spor som nævnte.
Jeg kaldte den allerede inden sæsonen, og er i stadig i tvivl om forventningsafstemningerne. Håber de øverste led i klubben kan se hvor problemerne opstår.
Det lyder hårdt, men at vi ikke har vundet 5 kampe i streg er historisk ringe og der skal nok tages en smule luft ind fra nu af....
Tror hverken Brugge eller FCM havde regnet med at blive slået med 5 mål i Italien, men det kræver en indsats som hold.
Vi minder om Chelsea og hvad de har gang i denne i denne sæson efter et fornemt mesterskab sidste år, ligheden er vel en smule slående.
Vi er i sidste ende ikke bedre end hverken AAB eller FCN når det kommer til europæisk, håber vi holder ved i toppen i stedet for at det ender i samme spor som nævnte.
Jeg kaldte den allerede inden sæsonen, og er i stadig i tvivl om forventningsafstemningerne. Håber de øverste led i klubben kan se hvor problemerne opstår.
Det lyder hårdt, men at vi ikke har vundet 5 kampe i streg er historisk ringe og der skal nok tages en smule luft ind fra nu af....
Fakta er at hvis vi havde fightet r..... ud af bukserne var resultatet blevet det samme, så forstår godt indsatsen. Napoli har mindst 2 gear mere i denne kamp at komme med.
Enig, inklusiv trænerteamet med taktikken idag. Skuffende indsats, selvom jeg forventede at vi tabte. Men med den indstilling holdet viste idag, ser der ligepludseligt svær ud at få brudt den dårlige stime vi er i.KingJohn skrev:Hele holdet dumper med et brag. Ingen kan være tilfredse med det de leverer. (Sisto dog godkendt)
Underlig fakta at smide ud, for det aner du ikke en s*** om undskyld jeg siger det, så fakta kan det da aldrig blive. Spåkone var måske en mulighed for digtatoo skrev:Fakta er at hvis vi havde fightet r..... ud af bukserne var resultatet blevet det samme, så forstår godt indsatsen. Napoli har mindst 2 gear mere i denne kamp at komme med.
Jeg mener hvorfor brænde alt krudtet af i denne kamp, og så slet ikke kunne noget mod EFB. Vi har aldrig haft en chance for at vinde i Napoli.pr0j3ct skrev:Enig, inklusiv trænerteamet med taktikken idag. Skuffende indsats, selvom jeg forventede at vi tabte. Men med den indstilling holdet viste idag, ser der ligepludseligt svær ud at få brudt den dårlige stime vi er i.KingJohn skrev:Hele holdet dumper med et brag. Ingen kan være tilfredse med det de leverer. (Sisto dog godkendt)
Underlig fakta at smide ud, for det aner du ikke en s*** om undskyld jeg siger det, så fakta kan det da aldrig blive. Spåkone var måske en mulighed for digtatoo skrev:Fakta er at hvis vi havde fightet r..... ud af bukserne var resultatet blevet det samme, så forstår godt indsatsen. Napoli har mindst 2 gear mere i denne kamp at komme med.