Godt så:mousebreaker skrev:Er han eller det han siger?974 skrev:Du er da fuldstændig ude af proportioner oros!!
Jeg er ikke selv med i fanklubben, men derfor kan jeg da godt have en holdning. Jeg er enig med Oros så langt at formanden for fanklubben ifb med hændelser på stadion i fangrupperingens område, bør gå ud og markere hvad fanklubbens holdning er. Vel at mærke hændelser der stiller klubben og fanklubben i et dårligt lys. Uagtet hans/hendes personlige holdning naturligvis. Er han/hun forhindret kan formanden vel give stafetten videre til næstformanden som så kan komme med en officiel meddelelse. Jo alvorligere hændelsen er, desto vigtigere er at man kommer med fanklubbens holdning og evt afstandstagen så hurtigt som det nu kan lade sig gøre.
Derimod er jeg uenig i den personlige kritik mod formanden - at tavshed er ensbetydende med at formanden synes det er i orden at kaste med kanonslag. Det er helt ud i skoven og bør være mere velbegrundet/underbygget end den vage begrundelse Oros kommer med. Som det ser ud nu er beskyldningen under al kritik og bør kaste en undskyldning af sig.
Bare min mening ..
Præcis denne udtalelse vil jeg gerne give min uforbeholdne undskyldning for. Undskyld!Jeg tror, han synes, det er rigtig fedt.
Resten står jeg ved. Bestyrelsen med formanden i spidsen bør gå ud og tage afstand fra såvel pyro som kanonslag. (Det er i øvrigt to alen af samme stykke efter min mening.) Det skal man alene af den grund, at det er imod BWs officielle holdning.
Hvis bestyrelsen og formanden reelt er på kollisionskurs med den holdning, så er det ikke mig, der har har et problem. Det er ikke mig, der skal stille op til hverken bestyrelses- eller formandsvalg i den hensigt, at få begge til at arbejde i henhold til vedtægterne. Jeg har jo meldt mig ind i foreningen i tiltro til, at man naturligvis overholder vedtægter og formålsparagraf. Begge dele modsvarer min holdning.
Hvis bestyrelsen gerne vil arbejde for en lovliggørelse af visse former for pyro under fornuftige, sikre forhold - så for min skyld gerne. Så må man imidlertid melde det klart ud og fremkomme med et relevant forslag til vedtægtsændring efter gældende procedure.
Her bør det naturligvis beskrives hvordan, man forestiller sig dette kan foregå. Herunder hvordan man skaffer lovlig pyro.
Får man en sådan vedtægtsændring vedtaget, er det mig, der skal overveje, om jeg vil være medlem af en forening, der arbejder på at lovliggøre den pyro, som jeg er arg modstander af.
Men indtil det måtte ske, er jeg altså medlem af en forening, der er modstander af pyro - og jeg tillader mig at forvente, at bestyrelsen med formanden i spidsen arbejder i henhold hertil.
På bundlinjen står, at jeg savner at høre bestyrelsen tage skarp afstand fra kanonslag smidt ind på banen.