Transfer vinter 15/16
-
Uldkraemmeren
Re: Transfer vinter 15/16
Det må da være vigtigere at vi kun har spillerere på Superliga niveau, end at vi fører reserveholds ligaen.
-
Steffen am
Vi er enige om at reserveligaen ingenlunde er lige så vigtige som superligaen, men det må immervæk være med til at give noget ro og være en fordel at spillerne på reserveholdet også er vant til at vinde.
-
Jesper BW1100
Hvis du ikke har kvaliteten til at begå dig på superliga-niveau og ikke er udviklingsspiller ser jeg helt ærlig ingen grund til at have vedkommende i truppen. Men fair nok at der er forskellige holdninger
Bold.dk melder at Brøndby er interesseret i Rasmus Falk. Jeg mener, at vi bør være med i det felt, for en Rasmus Falk indeholder virkelig meget af det vi mangler, og derudover er han i stand til at dække flere positioner. Han er min absolutte favorittransfer, i særdeleshed fordi han kan hentes gratis til sommer og derved måske relativt billigt til vinter.
Petter Andersson har købt et hus i Stockholm. Hammarby?
Ja det lyder da meget sandsynligt...Herning skrev:Petter Andersson har købt et hus i Stockholm. Hammarby?
-
Uldkraemmeren
Bittert! Havde til det sidste håbet han ville blive skadesfri og forlænge med tre år, for han er den spiller i truppen der har det højeste topniveau, og er endda vigtigere end Pione, da han kan fuldstændigt dominere midtbanen og samtidig være kampafgørende. Han er personligt min favoritspiller i FCM, for når han er allerbedst er han Superligaens bedste spiller. Glemmer aldrig de mål han har scoret når han bryder igennem kæderne, især et mod FCK i en 1-0 sejr på hjemmebane for et par år siden. Håber Olsson løfter sig til samme niveau, han har også vist kæmpe potentiale. Det ligner i øvrigt en position hvor der skal kigges på en forstærkning, med mindre man satser på at Duelund skal spille 8er.
Jeg synes, det er okay, hvis det er slut med Andersson til sommer. Hans ben lader ikke til at holde til meget mere, så lad ham slutte af i Hammarby, inden han er fodboldinvalid. Petter har været fantastisk for os, men mesterskabssæsonen var vel ikke engang hans bedste. For mig ligner det, at han har toppet, og nu er tiden moden til nye kræfter.
Der arbejdes på at forlæge med Duncan, hvilket vil være super:Jesper BW1100 skrev:Der er ikke plads til fribilletter i vores trup uagtet hvor sympatisk og professionel manden er. Dickoh er simpelthen ikke god nok til Superligaen længere. Det er blevet tydeligt bevist i efterhånden mange kampe. Tak for alt til sympatiske Dickoh. Men rejsen slutter til nytår.
Brug hellere kræfterne på at forlænge med folk som Duncan, Rilwan og Petter
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -rasmussen
Rilwan har selv meldt ud, at han vil videre til sommer, så det bliver sikkert svært at forlænge med ham. Petter virker i min optik til at være færdig med de mange skader, som han desværre altid har været ramt af. Det er pisseærgerligt for han er klasse, når han er i form.
Jeg tror derfor vi skal forstærke os på de offensive midtbanepladser senest til sommer, og muligvis kommer det allerede til vinter. Derudover kan Sisto jo også ryge i vintervinduet.
En ukendt smartodds spillere er altid et godt bud, men ser vi på spillere, som vi allerede kender, så kunne disse være nærliggende emner som jeg ser det:
Rasmus Falk kunne være en spændende spiller at få ind i stedet for. Jess kender ham fra U-21 landsholdet, så vedmindre han får udlandsdrømmen opfyldt, så ser jeg ham gerne i Midtjylland. Han vil kunne dække både en offensiv midt eller spille på kanten. Begge positioner kunne vi bruge forstærkninger.
Hvordan ser folk på Joshua John i øjeblikket?
Det lader til at han snart skal videre fra FCN. På hans bedste dage, er han en af de bedste kantspillere i suppen. Han har stor fart(hvilket vores backs ofte har oplevet...) og er god til at komme til baglinjen og smække den ind foran. Med Duncan eller Big Paul på toppen, så kunne dette godt blive en stærk kombination, der vil kunne give os noget af det offensivt, som vi til tider har manglet efter Sly røg til Rusland. Omvendt virker han ikke særlig stærk defensiv, men han kunne vel være et godt supplement til Royer?
Er der i øvrigt nogen, der har overblik over Uffe Bechs situation i Tyskland?
Han har tidligere rost Jess som U-21 landsholdstræner, vi forsøgte at købe ham som erstatning for Sly sidste vinter og han passer generelt godt ind i vores spillestil, så jeg ser ham som et oplagt emne, hvis han allerede er klar til at forlade Hannover. Om ikke andet så kunne en lejekontrakt for forårssæsonen måske komme på tale.
Kadlec må vel også være et emne igen, hvis Sisto skulle smutte.
Dejligt, at man arbejder på Duncans forlængelse. Klart den vigtigste af spillerne med kontraktudløb.
Dejligt, at man arbejder på Duncans forlængelse. Klart den vigtigste af spillerne med kontraktudløb.
Rasmus Falk en fin spiller ingen tvivl om det. Spørgsmålet er bare om ikke hans fokus er ude over den danske grænse og ligeledes et prisskilt der er for højt, hvis der skal sælges til en ligakonkurrent.THenry skrev:Rasmus Falk kunne være en spændende spiller at få ind i stedet for. Jess kender ham fra U-21 landsholdet, så vedmindre han får udlandsdrømmen opfyldt, så ser jeg ham gerne i Midtjylland. Han vil kunne dække både en offensiv midt eller spille på kanten. Begge positioner kunne vi bruge forstærkninger.
Nej bare nej. JJ har ganske rigtigt et højt top niveau offensivt. Men hans bundniveau er ligeledes rigtig lavt. Han laver derud over intet defensivt, er alt alt for svingende i niveau og der er alt for langt imellem snapsene, så at sige. Alt for meget humørspiller og ødelægger derfor ofte mere for hans hold end han egentlig gavner.Hvordan ser folk på Joshua John i øjeblikket?
Det lader til at han snart skal videre fra FCN. På hans bedste dage, er han en af de bedste kantspillere i suppen. Han har stor fart(hvilket vores backs ofte har oplevet...) og er god til at komme til baglinjen og smække den ind foran. Med Duncan eller Big Paul på toppen, så kunne dette godt blive en stærk kombination, der vil kunne give os noget af det offensivt, som vi til tider har manglet efter Sly røg til Rusland. Omvendt virker han ikke særlig stærk defensiv, men han kunne vel være et godt supplement til Royer?
Har næsten lyst til at sige nej bare nej her også. Uffe Bech er dog en bedre spiller i min verden end JJ. Mere arbejdsom. Men hele hans situation, med at han lige er sendt afsted fra DK, samt at han ikke er kommet igang udenlands endnu. Dertil at jeg personligt aldrig har været fan af bare at hive "gamle" spillere hjem. Så er jeg mere til det du selv nævner med eks. smartodds.Er der i øvrigt nogen, der har overblik over Uffe Bechs situation i Tyskland?
Han har tidligere rost Jess som U-21 landsholdstræner, vi forsøgte at købe ham som erstatning for Sly sidste vinter og han passer generelt godt ind i vores spillestil, så jeg ser ham som et oplagt emne, hvis han allerede er klar til at forlade Hannover. Om ikke andet så kunne en lejekontrakt for forårssæsonen måske komme på tale.
Jeg tror ikke at vi kan hente Kadlec efter hvordan seneste forhandlinger forløb. Kunne dog være godt at få en i lign. kaliber, hvis og når vi sælger Sisto.Acebone skrev:Kadlec må vel også være et emne igen, hvis Sisto skulle smutte.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Sad i går aftes og så Frankfurt vs Bayern spille 0-0 og der var Kadlec ingen gang på bænken. Nogle der ved hvor meget/lidt han har spillet i denne sæson. Har han ikke spillet særligt mange kampe, må hans prisskilt være for nedadgående og efter vores sæson i superligaen og europæisk må da have gjort indtryk på ham.Acebone skrev:Kadlec må vel også være et emne igen, hvis Sisto skulle smutte.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ikke meget han har spillet i denne sæson. 1 kamp fra start og 1 kamp som indskifter I alt 58 minutters spilletid. Det kan han få lov til at forbedre i Fcm og få spilleglæden tilbage.
http://spieledb.eintracht.de/squad/vaclavkadlec
Klik på: Statistics.
Kunne man ikke leje ham med købsoption, så han var skarp til forårssæsonnen.
http://spieledb.eintracht.de/squad/vaclavkadlec
Klik på: Statistics.
Kunne man ikke leje ham med købsoption, så han var skarp til forårssæsonnen.
FCMs efteraar viser:
Man mangler en 6 er, som alternativ, Gemmer er for tynd, det saa vi mod Roskilde og Viborg
Royer har ikke samme klasse som Hassan, Sisto og Sly.
Romer har ikke samme klasse som Bak, mod Brondby og Viborg er det hojrebacken der halter.
Poul virker som targetspiller en klasse bedre end Duncan og pusic
Der mangler et kreativ offensiv alternative til Andersson, altsaa I samme klasse.
Man mangler en 6 er, som alternativ, Gemmer er for tynd, det saa vi mod Roskilde og Viborg
Romer har ikke samme klasse som Bak, mod Brondby og Viborg er det hojrebacken der halter.
Der mangler et kreativ offensiv alternative til Andersson, altsaa I samme klasse.
FCMs efteraar viser:
Man mangler en 6 er, som alternativ. Gemmer viser mod Roskilde og Viborg at Han er for langt vaek.
Der mangler et kreativ offensiv alternative til Andersson, altsaa I samme klasse. FCMs midt akse bestaar af for mange boldflyttere
Man mangler en 6 er, som alternativ. Gemmer viser mod Roskilde og Viborg at Han er for langt vaek.
Der mangler et kreativ offensiv alternative til Andersson, altsaa I samme klasse. FCMs midt akse bestaar af for mange boldflyttere
Senest rettet af FCM2000 31. okt 2015, 21:08, rettet i alt 2 gange.