Optakt: FCM vs. Napoli SSC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BMBrandt

Optakt: FCM vs. Napoli SSC

Indlæg af BMBrandt »

lad mig starte med en påstand. Det her er det bedste hold FCM nogensinde har mødt i en betydende kamp.
Namedropper lige Reina, Albiol, De Guzman, Hamsik, Mertens, callejon og Higuian. De har lige banket AC Milan 4-0 på udebane, og Juventus 2-1 på hjemmebane.
FY FOR EN SKEFULD...

Dato: 22/10 kl.21.05
Sted: MCH ARENA, Herning

kommer vi fra MCH med 1point, er jeg tæt på at bruge ordet sensation. plus kan dog være at de møder Fiorentina i en topkamp weekenden op til, de ligger nr.1.

FCM:
Skader: intet nyt er vel godt nyt.
Hassan, Dahlin, larsen er vel længst væk, det samme er Hedi.
Karantæner: ingen.

Napoli:
ifølge holdnyt.dk er det kun småskader, og ingen karantæner...

Start11: Andersen KBB Kian Erik Novak Sparv Poulsen Andersson Sisto Royer Duncan

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Optakt: FCM vs. Napoli SSC

Indlæg af TrueWolfMidt »

BMBrandt skrev:lad mig starte med en påstand. Det her er det bedste hold FCM nogensinde har mødt i en betydende kamp.
Namedropper lige Reina, Albiol, De Guzman, Hamsik, Mertens, callejon og Higuian. De har lige banket AC Milan 4-0 på udebane, og Juventus 2-1 på hjemmebane.
FY FOR EN SKEFULD...

Dato: 22/10 kl.21.05
Sted: MCH ARENA, Herning

kommer vi fra MCH med 1point, er jeg tæt på at bruge ordet sensation.

Start11: Andersen KBB Kian Erik Novak Sparv Poulsen Andersson Sisto Royer Duncan
Alt efter om Petter Andersson er klar og fit ellers er alternativet nok Kristoffer Olsson, ellers total enig.

Ja. Hvis vi får point er det en kæmpe stor sensation, uden overdrivelse. Vi på lægterne skal virkelig prøve, at påvirke dommeren, det bedste vi har lært. Som altid skal vi gå på banen for at vinde og skulle det så vise sig, at vi får uafgjort, jamen så klager vi heller ikke. :mrgreen:

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Den startellever vi møder næste torsdag kan meget vel blive den bedste start ellever vi nogensinde får at se på MCH Arena...

Jeg ser dem favoritter til at gå hele vejen i Turneringen, og flere af deres stjerner er på karrierens højdepunkt pt.de kan muligvis også vinde serie A i år og italiensk klubfodbold er på vej frem og ved at overhale Premier League på europæiske resultater...

Der må forventes at de stiller i stærkeste opstilling da det er kampen om puljens 1. Plads pt.
Og de må forventes at ville sætte tingene på plads.
De begår næppe samme fejl som Brugge og undervurderer os.

Havde vi eksempelvis skullet møde Barca eller Bayern i Champions League ville de hold helt sikker rotere spillere.

Napoli er brandvarme i Serie A og har på det seneste ydmyget flere store hold, senest gik det udover Ac Milan der fik en snitter. Hvis i ser målene fra deres kamp mod Brugge så er det nærmest pragtmål hver og en. Jeg glæder mig til, selvom de er modstandere, at se en flok spillere der kan levere på øverste hylde. Deres boldomgang er jo eminent, og det er et spillende meget dynamisk hold.

Holdets markedsværdi ifølge transfermarkt.de er mere end en milliard kroner....

Pt. Råder de over Serie As to næstbedste topscorere i insigne (Ita) og Iguain (Arg). Hver med 5 mål i syv kampe.

Higuain har en anslået markedsværdi på ca. 30 mio. euro. Og stigende. Det er ca. Samme niveau som Lewandowski, Diego Costa og Karim Benzema. Ighuains CV alene er temmeligt imponerende: flere spanske mesterskaber for Real Madrid, og pokal og supercup for Napoli. Han er vel også en af de eneste aktive spillere i Europa der kan skrive "runner up" i seneste VM finale på sit CV. Med sine 27. År har han vel aldrig været bedre end lige nu.

Deres midtbane er mildt sagt skræmmende, med kvalitetsspillere fra Italien, Brasilien og Spanien og ikke mindst anføreren hamsik fra Slovakiet (værdi 22,4 mio. Euro og stigende).

Konkluderende må man sige at det er et yderst velspillende og spændende hold der gæster Herning. De lader til at sprudle af selvtillid og balance på holdet.

De møder i weekenden topholdet i Serie A Fiorentina, som jeg forventer de slår med minimum 2 kasser. Håber de slipper uden skader så de medbringer de bedste spillere.

Thorup må sætte taktikken efter bedste evne.
Jeg tror dog godt vi kan glemme at parkere bussen, dertil er de for teknisk dygtige.

Stor kamp i vente. Kunne være stort hvis Diego Maradona dukkede op med en højst uventet special appearance. Der har jo længe været tætte bånd mellem Argentina og Napoli. :lol: :lol: :lol:
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Jamen der er ingen tvivl om at det her bliver århundrede-vildt!! Alle vore spillere skal overpræstere for at en heldig remis kan være inden for rækkevidde.... Men ok.... Det er 11 imod 11 og vi har intet at tabe, så hvem ved...? ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg håber ikke at spillerne sidder og kigger for meget på de navne og tal, dybest set er det bare 11 fodboldspillere :mrgreen:

Jeg tror vi gør som vi plejer, går uimponeret til værks. Når vi kan slå Southampton ud over to kampe, så kan vi bestemt også tage point mod Napoli, særligt på hjemmebane :geek:

Et eller andet sted tror jeg også Napoli undervurderer os, de har formentlig aldrig hørt om den danske klub med det sære navn :D

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ravnen skrev:Et eller andet sted tror jeg også Napoli undervurderer os, de har formentlig aldrig hørt om den danske klub med det sære navn :D
Det er absolut muligt at de undervurderer os og det er også vores chance. For spiller mod spiller og hold mod hold, der kan vi ikke være med.

Men bolden er rund, en masse medvind, held og en modstander der kan tage lidt for nemt på opgaven, så kan der godt hentes point. Omvendt, tager de kampen helt seriøst og er 100% klar, så får vi det rigtig svært og kan sagtens ende med en røvfuld.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tager til kampen med forhåbningen om, at vi igen kan skabe en sensation. Ved det er naivt, men vi har før overrasket og håber vi kan gøre det igen. Bare 1 point vil være ekstremt stort og skulle vi så tabe, så ville et resultat som var bedre end Brügges 0-5 nederlag være brugbart fremadrettet.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

TrueWolfMidt skrev:Tager til kampen med forhåbningen om, at vi igen kan skabe en sensation. Ved det er naivt, men vi har før overrasket og håber vi kan gøre det igen. Bare 1 point vil være ekstremt stort og skulle vi så tabe, så ville et resultat som var bedre end Brügges 0-5 nederlag være brugbart fremadrettet.
Så scorede insigne og Ighuain igen hver en kasse.....nu ligger de delt etter på topscorerlisten i Serie A. Kianchenko får kam til sit hår......
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det er grusomme udsigter, men trods alt også alt det vi har drømt om. Det bliver fedt for gutterne at møde alle disse stjerner, der må sidde en hær af talentspejdere på tribunen :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ja, med 39 klubber i Brügge, vil det næsten være mærkeligt hvis der ikke er en i Herning på torsdag.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det vil undre mig meget, hvis ikke der sidder mange scouts på tribunerne på torsdag, da flere spillere må være meget interessante for udenlandske klubber. Sviatchenko, Kian, Sparv samt naturligvis Pione.

WBW

Indlæg af WBW »

Steffen am skrev:Ja, med 39 klubber i Brügge, vil det næsten være mærkeligt hvis der ikke er en i Herning på torsdag.
Der er 52 scouts på plads til kampen, så det er da et par stykker ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Wow, det er jo helt vildt :-O
Har du kilder?

Men man kan undres over artikler som den her.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kick ... one-sisto/

Ja, men der var 38 andre også, det er jo en "ikke-nyhed".

WBW

Indlæg af WBW »

Steffen am skrev:Wow, det er jo helt vildt :-O
Har du kilder?

Men man kan undres over artikler som den her.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kick ... one-sisto/

Ja, men der var 38 andre også, det er jo en "ikke-nyhed".
FCM's Twitter :)
image.png

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Ifølge italienske medier vil Napoli rotere på 7-8 pladser til kampen. Higuain og Insigne starter nok på bænken.

Besvar