Claus Steinlein

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: Claus Steinlein

Indlæg af Noe »

HKP skrev:
Ankersen har intet behov for det her. Glen er fortid og lige nu kører det da på skinner! Hvorfor åbne det sår nu????? Det er da ren dumhed og egne dumme egoistiske interesser, det her!!! Kan han ikke lade Glen om at køre det niveau, så er han jo selv på samme level....
Fordi historien bliver ved med at dukke op igen og igen. Ankersen har følt, at Glen skulle lukkes ned, en gang for alle. Nu var tidspunktet der.

Uden at tage stilling til om Glen eller Steinlein havde ret i første omgang, så valgte Glen at gå. Når hans spøgelse truer med at undergrave sportsdirektørens position, så må bestyrelsesformanden agere og tage ham i forsvar. Alt andet ville da være underligt. Det samme gælder i øvrigt Thorup. Vi har en ny træner nu. Han skal beskyttes og have arbejdsro.

WBW

Indlæg af WBW »

Jeg har netop læst Politikens artikel igen, og faldt over et afsnit jeg ikke bemærkede i ligeså høj grad første gang.

»Vi oplever, at det har været mere end svært for Glen at give slip. Selv i dag næsten fire måneder efter opsigelsen bliver han ved med at kontakte spillere og trænere, og vi føler, det giver uro på gangene. Når jeg taler med medarbejderne, om de artikler i medierne om kaos i klubben, er der efterhånden ingen, der tvivler på, hvor det kommer fra. Det efterlader os med en oplevelse af, at Glen over de seneste fire måneder har forsøgt at gøre sin kamp til alles kamp ved at skabe et billede af en klub i kaos på grund af mangelfuld ledelse«.

Hentyder Ankersen her til at Glen skaber kaos i klubben ved at snakke med trænerne eller ved at være BT's "kilde" til historierne?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

WBW skrev: Hentyder Ankersen her til at Glen skaber kaos i klubben ved at snakke med trænerne eller ved at være BT's "kilde" til historierne?
Det er et klart 'ja' til begge dele. Der er vel ingen tvivl om, at FCM mener, at det er Glen, som er ophavsmanden til mediernes kaos-historier. Nu kan jeg se, at Glen så ikke kunne holde munden lukket i mere end et døgn, da han skal i Onside i aften. Så har han igen alles opmærksomhed. Det kan ende med at blive grimt det her, men lad os håbe på, at der kommer låg på efter i aften. Glen har også en kommende arbejdsgiver at tænke på, så han skal passe på, hvad han lukker ud. Det kan ende med at ramme ham selv lige i nakken.

WBW

Indlæg af WBW »

Kent skrev:
WBW skrev: Hentyder Ankersen her til at Glen skaber kaos i klubben ved at snakke med trænerne eller ved at være BT's "kilde" til historierne?
Det er et klart 'ja' til begge dele. Der er vel ingen tvivl om, at FCM mener, at det er Glen, som er ophavsmanden til mediernes kaos-historier. Nu kan jeg se, at Glen så ikke kunne holde munden lukket i mere end et døgn, da han skal i Onside i aften. Så har han igen alles opmærksomhed. Det kan ende med at blive grimt det her, men lad os håbe på, at der kommer låg på efter i aften. Glen har også en kommende arbejdsgiver at tænke på, så han skal passe på, hvad han lukker ud. Det kan ende med at ramme ham selv lige i nakken.
Er det i forbindelse med denne sag han skal i Onside, eller har det været planlagt? Hvis det er i forbindelse med denne sag, har han godt nok handlet hurtigt. Og det giver ikke meget mening i forhold til hans tidligere udtalelse idag, om at han ikke bil udtale sig nærmere om sagen.

Men ja, bolden er på Glens banehalvdel nu, og det er ham der bestemmer hvor grim denne sag skal gøres. Man kan dog frygte medierne "tager hans parti" og laver vinklen på FCM som de "onde". Det sælger vel og mærket bedre end Glen som person.

EDIT: Så fandt jeg selv et link om Glen i Onside i aften.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -anklager/

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
24 timer? Klaus Egelund har allerede haft ham i røret: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... au/5784290

Det er helt sort, hvis han virkelig føler at det er OK at opsøge banerne i Ikast fordi han havde "..muligheden for at se begge ungdomshold hos en potentiel kommende arbejdsgiver, Esbjerg. At Ekstra Bladet så tilfældigvis havde en fotograf på anlægget, kunne jeg jo ikke vide."

Start da din bil, og kør til Esbjerg, menneske. Og kom videre!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Har kigger lidt på Glens udtalelser i løbet af dagen, og de er jo gået fra at han ikke vil sige noget i går, til at sige lidt mere nu: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... au/5784290 til et 'eksklusivt' interview med han nye arbejdsgiver Viasat i Onside i aften. Great...

I ovenstående link svarer han igen mod kritikken vedr. at han var på anlægget dagen før Chl mod APOEL. Ifølge Glen kom han simpelthen for at se EfBs ungdomshold, som var en potentiel ny arbejdsgiver - og han kunne jo ikke vide, at EB havde en fotograf på anlægget. For mig er det altså en forklaring, der overhovedet ikke kan tages seriøst:
1) det er d. 28. juli han er på anlægget. Niels F fyres to uger senere d. 10. august. Så 2 kampe inde i sæsonen, 14 dage FØR Niels F fyres er EfB altså så potentiel en ny arbejsgiver for GR, at han absolut skal se deres ungdomshold spille! Lyder det troværdigt?
2) Lyder det troværdigt, at Glen bliver overrasket over, at der er en del mere presse tilstede til træningen før en CHl-kamp, hvor der er pressemøde mv senere på dagen? Nej, vel. Glen kender pressens mekanismer og derfor er det totalt utroværdigt.

Ingen tvivl om, at der har været - og stadig er - en stor konflikt mellem Glen og Steinlein. Må håbe dagens udfald bliver de sidste. Der er ikke nogen, der vinder på dette.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg er enig i at der ikke er nogen vindere i sager som disse - hvis vi altså ikke lige tager medierne, modstanderfans og andre klubber med i ligningen.... :)

Jeg kan godtage at man kommer frem med en forklaring nu og her. Jeg er dog af den overbevisning at Ankersen burde have været klogere end at komme med hårde beskyldninger mod Glen. Ankersen skulle holde sig til fakta og ikke komme med beskyldninger om sager han alligevel ikke kan bevise. Sager hvor han kun har indicier og ikke kan bevise noget som helst. Han skulle holde sig fra at blive personlig når han svarer på ja til at GR's succes har steget ham til hovedet. Han har efter min mening bedt om at det hele eksploderer i aften når Glen går på TV. Den eneste der kan forhindre det er Glen - og hvis han kammer over på TV så ligger RA som han har redt. Bare min mening!

Jeg skriver ikke dette i et forsvar for Glen, skal lige bemærkes. For mig er han fortid. Vil dog støtte RA så langt , at det giver mening det han konkluderer ud fra indicierne - vi kan jo tage GR's sms til en journalist i en live kamp som han sidenhen benægtede at have sendt, som eksempel på at der ikke er noget der stemmer med Glens ageren i de her sager. Selvflg har journalisten fået en sms fra Glen når han refererer til den på direkte tv, lige efter modtagelsen.

Før FCK kampen var FCM vs Glen tophistorien og landskampene mod Sverige den sidehistorien. Håber ikke det bliver ved sådan. Ellers falder hele strategien med tiden for udmeldingen til jorden med et brag.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Nej nej nej, nu siger de gudhjælpe mig at Rasmus Ankersen går på TV mod Glen i samme udsendelse.

Kan man finde to mere presseliderlige mennesker i superligaens historie?

Kan blive en meget uskøn affære det her. Håber virkelig Glen kan styre sig og dermed få Ankersen til at se dum ud, i stedet for at kaste mudder tilbage

Nå, håber at RA ved hvad han gør i aften. Kan også være det helt rigtige at gøre hvis han håndterer det rigtigt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

WBW

Indlæg af WBW »

mousebreaker skrev:Nej nej nej, nu siger de gudhjælpe mig at Rasmus Ankersen går på TV mod Glen i samme udsendelse.

Kan blive en meget uskøn affære det her. Håber virkelig Glen kan styre sig og dermed få Ankersen til at se dum ud, i stedet for at kaste mudder tilbage

Nå, håber at RA ved hvad han gør i aften. Kan også være det helt rigtige at gøre hvis han håndterer det rigtigt
Det kan selvfølgelig godt blive en grim omgang mudderkastning, men jeg forstår egentlig godt at FCM og Ankersen vil være repræsenteret. Ellers ville Glen kunne komme med alle hans påstande, som Ankersen så alligevel skal svare på de kommende dage. Denne måde er den eneste måde hvorved der er en mulighed for at tingene kommer på bordet, og så kan fans, medier osv selv vælge hvilken af de to historier de vil tro på.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

WBW skrev:
mousebreaker skrev:Nej nej nej, nu siger de gudhjælpe mig at Rasmus Ankersen går på TV mod Glen i samme udsendelse.

Det kan selvfølgelig godt blive en grim omgang mudderkastning, men jeg forstår egentlig godt at FCM og Ankersen vil være repræsenteret. Ellers ville Glen kunne komme med alle hans påstande, som Ankersen så alligevel skal svare på de kommende dage. Denne måde er den eneste måde hvorved der er en mulighed for at tingene kommer på bordet, og så kan fans, medier osv selv vælge hvilken af de to historier de vil tro på.
Men det er godt nok ikke kønt, at en intern personalesag ender på live-tv. Det er vel nærmest uden fortilfælde. Det kan næsten ikke undgås at det bliver en kæmpe omgang mudderkastning. Er Glen forøvrigt ikke stadig ansat i FCM?

WBW

Indlæg af WBW »

Kent skrev:
WBW skrev:

Men det er godt nok ikke kønt, at en intern personalesag ender på live-tv. Det er vel nærmest uden fortilfælde. Det kan næsten ikke undgås at det bliver en kæmpe omgang mudderkastning. Er Glen forøvrigt ikke stadig ansat i FCM?
Nej det er alt andet end kønt! Frygter virkelig også hvad det ender ud i. Worst case scenario er at det bliver en voldsom gang mudderkastning, der resulterer i endnu flere rygter og uopklarede spørgsmål om ledelsen.

Er faktisk ikke klar over om Glen stadig er ansat ved FCM. Hvis dette er tilfældet, burde de da kunne fjerne ham fra lønningslisten nu. Efter Ankersen's udtalelser handler Glen vel ikke ligefrem ud fra FCM's bedste mere

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kunne man have forestillet sig Steen Hessel eller Johnny Rune stille sig op i en TV debat mod Glen Riddersholm? Jeg synes godt nok at Rasmus Ankersen som bestyrelsesformand træder lidt udenfor stien ved at deltage i sådan noget. Hvis det skulle være, så var det Claus Steinlein selv der burde gøre det, det er Claus som er sportsdirektør, ikke en forholdsvis ny formand for bestyrelsen.

Jeg synes det er sådan en skam hvis dedikerede mennesker som vil FCM det bedste, skal stå i den bedste sendetid og shitstorme FCM. Jeg håber både Rasmus Ankersen og Glen Riddersholm besinder sig, og benytter lejligheden til at få den sag bragt helt ned på jorden igen, man lufter ikke sit vasketøj live på TV3!!

WBW

Indlæg af WBW »

Jeg synes dog ikke det lyder til at de stiller sig op til åben debat i studiet, i bedste Glen og Ståle stil. De nævnte lige på TV3+ at de bringer et eksklusivt interview med Glen og at de også snakker med Ankersen.

Ud fra det, er der ikke umiddelbart dækket op til en stor omgang mudderkastning.

Bliver spændende at se hvordan det kommer til at foregå og ikke mindst hvad de hver især fortæller.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Børnehave.

/Cortez

974

Indlæg af 974 »

WBW skrev:Jeg har netop læst Politikens artikel igen, og faldt over et afsnit jeg ikke bemærkede i ligeså høj grad første gang.

»Vi oplever, at det har været mere end svært for Glen at give slip. Selv i dag næsten fire måneder efter opsigelsen bliver han ved med at kontakte spillere og trænere, og vi føler, det giver uro på gangene. Når jeg taler med medarbejderne, om de artikler i medierne om kaos i klubben, er der efterhånden ingen, der tvivler på, hvor det kommer fra. Det efterlader os med en oplevelse af, at Glen over de seneste fire måneder har forsøgt at gøre sin kamp til alles kamp ved at skabe et billede af en klub i kaos på grund af mangelfuld ledelse«.

Hentyder Ankersen her til at Glen skaber kaos i klubben ved at snakke med trænerne eller ved at være BT's "kilde" til historierne?
Pudsigt at du også har bragt dette op - har selv lige gjort det samme på Facebookgruppen !!

Jeg er fuldstændig enig i netop disse linier giver en meget vigtig pointe i forhold til "sagen"

og hvis disse medarbejdere virkelig også har denne tese og holdning, så kommer Glen altså til at fremstå i et ret dårligt lys efterhånden

Det bliver spændende at se hvad han siger i Onside interviewet!
Tror dog at han vil formå at få pakket det fint ind på ægte Glen-måde, som vil gøre at han fremstår ok sympatisk :-)

Besvar