BIF - FCM
-
mousebreaker
Re: BIF - FCM
Jeg vil være yderst tilfreds med 1 point i den kamp. Det er kun tre dage efter Napoli kampen, det er en svær udebane og vi har ca halvdelen af truppen ude med skader. 1 point vil være yderst godkendt. Agger ude skader ikke
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jeg mener at med Agger ude, der skal vi simpelthen slå BIF. Men ja, et point vil på forhånd være tilfredsstillende 
Lad os nu vente og se hvor mange, vi selv skal undvære... Og så kan vi godt fordele bønnerne lidt, så der også ryger et par stykker afsted med retning mod HaderslevRavnen skrev:Jeg mener at med Agger ude, der skal vi simpelthen slå BIF. Men ja, et point vil på forhånd være tilfredsstillende
Ja Hobro var ikke til meget nytte i går. Men det er da ganske tydeligt at mesterskabet kommer til at stå mellem os og FCK. Så det handler om at sætte færrest point til, og derfor skal vi som udgangspunkt også vinde i Brøndby.