Claus Steinlein

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator

Re: Claus Steinlein

Indlæg af Administrator »

Stoffer skrev:At han umiddelbart "håber" vi skal møde Liverpool. - Hvilket havde været en elendig trækning er også spøjst. Men ja, små sko - det er sikkert en rigtig analyse af min mentalitet.)
Hvilke hold fra 1. seedingslag havde så IKKE været en elendig lodtrækning?

Umiddelbart tror jeg at Liverpool havde givet os bedre chancer for point i en af kampene end Napoli.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Liverpool var i 2. lag.. Mener jeg..

Der var nemlig snak om at vi kunne trække Dortmund, Liverpool og Fenerbache som det stærkest mulige så vidt jeg husker.?

Edit: Jeg huskede ikke helt galt.. http://www.bt.dk/fodbold/av-av-av-disse ... cm-traekke

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Var en af dem der synes at Steinleins interview om EL-modstanderne var en anelse mærkelig og at han snakkede lidt for meget om personlige drømme, idoler og oplevelser.

Læste dog lige i Jyllands-Posten at det interview havde været til en hyggeaften med noget personale m.m. og at det havde været en stående væddemål/joke om han kunne flette Maradona ind i interview, som han jo lykkedes med.

Synes faktisk det er meget sjovt. :)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvad sker der i vores dejlige fodboldklub. Alt expertisen er på vej væk. Kender naturligvis ikke problematikken, men finder det skræmmende.

Citat fra bold.dk

Efter fire år i klubben har målmandstræner Henrik Ipsen valgt at sige sit job i FC Midtjylland op.

I sommer forlod Glen Riddersholm FC Midtjylland, og ved årsskiftet forlader assistenttræner Lars Friis klubben. Men her stopper det ikke, også målmandstræner Henrik Ipsen takker af.

- Det er rigtigt, at Henrik Ipsen sagde sit job op i sidste uge, siger sportsdirektør Claus Steinlein til BT.

Henrik Ipsen har ikke selv ønsket at kommentere opsigelsen over for BT, men ifølge avisen handler opsigelsen om en ‘grundlæggende utilfredshed med ledelsen og i særdeleshed sportsdirektør Claus Steinlein’.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvad sker der i vores dejlige fodboldklub. Alt expertisen er på vej væk. Kender naturligvis ikke problematikken, men finder det skræmmende. Nu har vi endelig vundet mesterskabet og er i Europa-league og det går godt i superligaen, hvorfor så alt den interne uro. Er bange for at det på sigt kan skade klubben, hvis ikke der bliver ro på asap. Medierne vil nu snage endnu mere og Riddersholms og Friis's opsigelser og nu Henrik Ipsen's vil være guf for københavner pressen og de vil smæske sig og rode rundt i det, i håb om at skabe ravage og ustabilitet i Fcm. Få nu ro i vores klub så vi kan fortsætte de gode takter.

Citat fra bold.dk

Efter fire år i klubben har målmandstræner Henrik Ipsen valgt at sige sit job i FC Midtjylland op.

I sommer forlod Glen Riddersholm FC Midtjylland, og ved årsskiftet forlader assistenttræner Lars Friis klubben. Men her stopper det ikke, også målmandstræner Henrik Ipsen takker af.

- Det er rigtigt, at Henrik Ipsen sagde sit job op i sidste uge, siger sportsdirektør Claus Steinlein til BT.

Henrik Ipsen har ikke selv ønsket at kommentere opsigelsen over for BT, men ifølge avisen handler opsigelsen om en ‘grundlæggende utilfredshed med ledelsen og i særdeleshed sportsdirektør Claus Steinlein’

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg ved ikke om Henrik Ipsen er svær at erstatte som målmandstræner, og jeg ved heller ikke hvor lang tid en målmandstræner normalt er i samme job før det er tid til at komme videre.
Jeg kan sagtens tænke at der er noget positivt i at der kommer en ny træner til engang imellem.

Men jeg kan undre at avisen kan konkludere, uden navngivne kilder, at det er Steinlein der er problemet.

Jeg ved ikke hvordan Steinlein er som sportsdirektør, men jeg synes han generelt gør en god figur på tv.

4904

Indlæg af 4904 »

Christian skrev:Jeg ved ikke om Henrik Ipsen er svær at erstatte som målmandstræner, og jeg ved heller ikke hvor lang tid en målmandstræner normalt er i samme job før det er tid til at komme videre.
Jeg kan sagtens tænke at der er noget positivt i at der kommer en ny træner til engang imellem.

Men jeg kan undre at avisen kan konkludere, uden navngivne kilder, at det er Steinlein der er problemet.

Jeg ved ikke hvordan Steinlein er som sportsdirektør, men jeg synes han generelt gør en god figur på tv.
Jeg ved heller ikke, hvor længde det normalt er, men tænker umiddelbart, at der er sundt med nyt inspiration engang imellem - og 3-4 år er jo et stykke indenfor den verden FCM befinder sig...

Indkøb og pokaler er også godkendt - så fortsat det gode arbejde :lol:

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Spørgsmålet er så om vi kan få en træner sådan lige her og nu, men ellers kunne vi vel få Benham og Ankersen til at finde os en evt. en englænder som muligvis kunne forbedre vores målmænd og give dem andre og flere kompetencer. Der er nok ikke bunkevis af målmandstrænere i Danmark med de rette kompetencer, men måske de alligevel er til at finde herhjemme i lille Danmark.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg tror det i høj grad handler om at der har været en "krig" på de indre linjer mellem Steinlein og bestyrelsen på den ene side og Glen Riddersholm og hans støtter i trænerstaben på den anden side. Glen fandt ud af at han ikke kunne lide lugten i bageriet og derfor måtte skride og sidenhen følger de andre efter. Friis har ikke et job på hånden hvad jeg ved af, måske Ipsen (og andre der måtte komme) ikke har villet sige deres stilling op før de har noget nyt, hvilket er helt normalt.

Så jeg vil ikke blive overrasket hvis der kommer et par opsigelser mere. Faktisk er jeg lidt overrasket over at der ikke er kommet flere i kølvandet på GR's stop
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Christian

Indlæg af Christian »

Karim Zaza er vist ledig, mener jeg at jeg læste for et stykke tid siden.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

THenry

Indlæg af THenry »

mousebreaker skrev:Jeg tror det i høj grad handler om at der har været en "krig" på de indre linjer mellem Steinlein og bestyrelsen på den ene side og Glen Riddersholm og hans støtter i trænerstaben på den anden side. Glen fandt ud af at han ikke kunne lide lugten i bageriet og derfor måtte skride og sidenhen følger de andre efter. Friis har ikke et job på hånden hvad jeg ved af, måske Ipsen (og andre der måtte komme) ikke har villet sige deres stilling op før de har noget nyt, hvilket er helt normalt.

Så jeg vil ikke blive overrasket hvis der kommer et par opsigelser mere. Faktisk er jeg lidt overrasket over at der ikke er kommet flere i kølvandet på GR's stop
Ja. Det virker nærliggende, at flere af "Glen-Støtterne" er på vej ud. Friis' og Ipsens begrundelser for opsigelse flugter sikkert meget godt med Glen, selvom den sande forklaring ikke er blevet 100 % fortalt.

Det bliver også interessant at se om Friis og Ipsen bliver genforenet med Glen, når han på et tidspunkt - sikkert i det nye år - finder et andet job.

Ipsen har gjort et godt job for klubben, men vi skal nok finde en god erstatning.

Husum

Indlæg af Husum »

Så får Glen vs. Steinlein/Ankersen, da ellers lige et par ryk yderligere op af konfliktstigen. Det begynder at være meget lidt kønt der her:
http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... e-skilles/
http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... r-hoejest/

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

FCM burde overveje at ansætte en spindoktor, det er dumt at bære brænde til sådan et bål, det ser ikke særligt kønt ud..

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Husum skrev:Så får Glen vs. Steinlein/Ankersen, da ellers lige et par ryk yderligere op af konfliktstigen. Det begynder at være meget lidt kønt der her:
http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... e-skilles/
http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... r-hoejest/
Ja, det er ikke kønt. Især eftersom den underliggende konflikt må være relativ alvorlig, når det ender med et karaktermord på Glen - hvilket nok også lidt er tak for sidst, for det karaktermord, som er blevet lavet på Steinlein.

Jeg har undret mig både over Glens opsigelse i sin tid og hans ageren efter opsigelsen. Lad os håbe, at der nu snart er renset ud, så vi kan få noget ro.

Besvar