Skadestuen
Re: Skadestuen
Forhåbentlig er det ikke alvorligt, som han selv skriver om på twitter, men ærgerligt hvis han er ude i den næste periode, hvor der bliver brug for ham med alle Petters skader og et hårdt kampprogram. Derudover synes jeg, at Olsson er inde i en rigtig fin periode i øjeblikket.
Paul Onuachu måtte støttes fra onsdagens træning og er tvivlsom til hjemmekampen mod Randers i morgen. Paul måske ude med hold i ryggen.
Nogen der kender status på Petter og Jim? Jeg var overrasket over, at Jim ikke fik spilletid i reserveholdskampen i denne uge, og Petter havde jeg håbet snart var klar.
Jim Larsen og Eyjólfur Hédinsson er tilbage i træning, men forventes ikke, at være aktuelle for førsteholdet lige med det første ifølge HF.
Andersson er fortsat ude(jeg kender ikke status derudover) og ligeledes bliver Paul heller ikke klar til aftenens kamp.
Andersson er fortsat ude(jeg kender ikke status derudover) og ligeledes bliver Paul heller ikke klar til aftenens kamp.
-
Steffen am
KBB, Dahlin og Wolanski, nogen der ved noget om dem?
Rilwan står til at være ude indtil januar.
Rilwan står til at være ude indtil januar.
- DenStolteJyde
Der snakkes om 12 skader i truppen..
dem jeg lige kan komme i tanke om er: (i tilfældig rækkefølge)
1: Johan Dahlin
2: Wolanski
3: Bach Bak
4: Jim Larsen
5; Novak
6: Hedinsson
7: Olsson
8: Andersson
9: Hassan
10: Store Paui
Hvem har jeg glemt?
Pione og Erik var begge to sådan lidt halvdårligt gående efter kampen i dag, men hvor galt det er fat med dem vides ikke.
Men hvis de også er ude så har vi faktisk skadede spillere der samlet set ville kunne udgøre en ganske stærk start 11. Det er faktisk lidt skræmmende.
Hvis vi antager at Pione og Erik er skadet ville en "skadet start 11" kunne se således ud:
Johan Dahlin
Bach Bak, Jim Larsen, Erik S, Novak
Hedinsson
Sisto, Olsson, Andersson, Rilwan
Paul.
Det er faktisk en relativ stærk opstilling.. Og vel egentlig også stærkere end det vi kan stille med uden de nævnte spillere?
5; Novak
Hvem har jeg glemt?
Pione og Erik var begge to sådan lidt halvdårligt gående efter kampen i dag, men hvor galt det er fat med dem vides ikke.
Men hvis de også er ude så har vi faktisk skadede spillere der samlet set ville kunne udgøre en ganske stærk start 11. Det er faktisk lidt skræmmende.
Hvis vi antager at Pione og Erik er skadet ville en "skadet start 11" kunne se således ud:
Johan Dahlin
Hedinsson
Paul.
Det er faktisk en relativ stærk opstilling.. Og vel egentlig også stærkere end det vi kan stille med uden de nævnte spillere?
Lidt update på skadessituationen fra EB: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/5783187
(Nederst i artiklen)
(Nederst i artiklen)
- DenStolteJyde
Det var Marco og Marcos jeg manglede på min liste.
Håber virkelig at vi snart får nogle folk tilbage fra skader..
Håber virkelig at vi snart får nogle folk tilbage fra skader..
Nogle af de skader vi har i truppen er jo selvforskyldt, vi har vidst fra vi skrev kontrakt med spillere som Jim-Petter-Johan-Hassan-Hedinsson-Bak at der følger længere periode med skader. Det som man kan håbe på i fremtiden er at mange af disse spillere snart skal besluttes om de skal have tilbudt nye kontrakter i Fcm og man er blevet klogere i ledelsen. Personligt kunne jeg godt se at man lavede en oprydning i truppen og med tanke på t vi sikkert sælger mindst 2 spillere i næste vindue, at man for nogle nye og yngre spillere ind, og vi giver chancen til Duelund og en af de 2 kant raketter vi har i truppen chancen.
-
mousebreaker
Well, du behøver ikke simulere to skader til Sisto og SviaDenStolteJyde skrev:Der snakkes om 12 skader i truppen..
5; Novak
Hvem har jeg glemt?
Johan Dahlin
Hedinsson
Paul.
den her opstilling fra skadeslisten vil kunne spille med i superligaen, imo
Dahlin
KBB - Jim L - Marco L - Novak
Olsson - Hedi - Anderson - Hassan
Urena - Onuachu
Ok, Marco i centerforsvaret er ikke optimalt. Dette hold vil mangle noget defensivt ryggrad, men når man kun har 12 spillere at gøre godt med inkl 2 målmænd, så .....
Sidder faktisk lige og bliver i tvivl om hvilken plads Hedi spillede - godt nok lang tid siden ...... Muligt at han skal bytte plads med Olsson.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- DenStolteJyde
For at undgå Marco Larsen som cb kan vi jo bare lade som om vi spiller 3-5-2 eller 3-4-1-2 (eller lignende)
-
mousebreaker
DenStolteJyde skrev:For at undgå Marco Larsen som cb kan vi jo bare lade som om vi spiller 3-5-2 eller 3-4-1-2 (eller lignende)
Ja det er faktisk ikke helt dumt - skubbe Marco op på en defensiv midt. Havde også glemt at KBB faktisk er gammel midterforsvarer. Det giver jo også muligheder. Men en 3-5-2 med marco som defensiv midt er ikke helt tosset.
Ret vildt at vi har så meget kvalitet skadet og så alligevel kan spille Randers ud af brædtet de første 30 minutter. Og ende med at vinde.
Flere dårlige nyheder: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... ag/5792226
Pione med lyskeproblemer og Paul potentielt alvorligt skadet.
Pione med lyskeproblemer og Paul potentielt alvorligt skadet.
-
mousebreaker
vi kan vel snart ikke stille hold længere. Godt nok en vild skadesliste.
Det værste er jo at det kan blive en ond cirkel indtil vinterpausen det her. Det er jo svært at give hårdt belastede spillere den pause det kræver for at de kan blive deres småskader kvit. Nu bliver man i stedet nødsaget til at tage chancen og krydse fingre for at de mindre skader ikke udvikler sig til noget meget værre.
Lige nu ligner det overlevelse frem til vinterpausen.
Det værste er jo at det kan blive en ond cirkel indtil vinterpausen det her. Det er jo svært at give hårdt belastede spillere den pause det kræver for at de kan blive deres småskader kvit. Nu bliver man i stedet nødsaget til at tage chancen og krydse fingre for at de mindre skader ikke udvikler sig til noget meget værre.
Lige nu ligner det overlevelse frem til vinterpausen.
Er der nogen der ved hvor alvorligt det er med de nye skader Olsson,Urena, Onuacho. Kan se at vi trækker på U19 holdet.
Kunne der være mulighed for at bare nogle var klar til pokalkampen, så vi kan spare nogle.
Kunne der være mulighed for at bare nogle var klar til pokalkampen, så vi kan spare nogle.