Optakt: Brügge Vs. FCM
Optakt: Brügge Vs. FCM
Tid: 1. okt. kl. 21.00.
Sted: Jan Breydel Stadium, Brügge, Belgien.
Vejret: 13 grader, lidt vind. kilde yr.no
Brügge: CB er et meget, meget godt hold vi er oppe imod, historien for de sidste par viser også at de danske hold der har mødt dem, har fået ørene i maskinen (AAB,FCK,BIF). et tophold i deres egen liga, og blev slået ud af Man. U. i CL kvalifikationen.
Profiler: kender ikke så meget til holdet, men Claudemir (tidligere FCKer), er i truppen, omend oftest på bænken. endvidere skulle Vasquez var skarp.
De har i weekenden slået Lokeren 0-1 på udebane, og er pt. nr. 5 i deres liga. At få point i belgien vil i min optik være kæmpe stort, og mon ikke Brügge vil gøre alt for at glemme oplevelsen fra syd italien.
FCM: Vi er pt. lidt ramt på skadesfronten, men spillet tyder til at blive bedre og bedre. Vores awaykamp i Randers lover godt, især det at Pione virkede til at have en opadgående formkurve i forhold til spillet. Vores Defensiv er skarp som ALDRIG før.
Skader/tvivlsomme: Dahlin,Hedi,Larsen,Hassan,Andersson,BakBach,Kian.
Bud på start11: Andersen - Bak - Kian - Erik - Novak - Sparv - Royer - Polle - Olsson - Sisto - Duncan.
resultat: 0-0.
Sted: Jan Breydel Stadium, Brügge, Belgien.
Vejret: 13 grader, lidt vind. kilde yr.no
Brügge: CB er et meget, meget godt hold vi er oppe imod, historien for de sidste par viser også at de danske hold der har mødt dem, har fået ørene i maskinen (AAB,FCK,BIF). et tophold i deres egen liga, og blev slået ud af Man. U. i CL kvalifikationen.
Profiler: kender ikke så meget til holdet, men Claudemir (tidligere FCKer), er i truppen, omend oftest på bænken. endvidere skulle Vasquez var skarp.
De har i weekenden slået Lokeren 0-1 på udebane, og er pt. nr. 5 i deres liga. At få point i belgien vil i min optik være kæmpe stort, og mon ikke Brügge vil gøre alt for at glemme oplevelsen fra syd italien.
FCM: Vi er pt. lidt ramt på skadesfronten, men spillet tyder til at blive bedre og bedre. Vores awaykamp i Randers lover godt, især det at Pione virkede til at have en opadgående formkurve i forhold til spillet. Vores Defensiv er skarp som ALDRIG før.
Skader/tvivlsomme: Dahlin,Hedi,Larsen,Hassan,Andersson,BakBach,Kian.
Bud på start11: Andersen - Bak - Kian - Erik - Novak - Sparv - Royer - Polle - Olsson - Sisto - Duncan.
resultat: 0-0.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Optakt: Brügge Vs. FCM
Hvis vi kan gøre som i udekampen mod Southampton, altså stå godt defensivt, som vi har fået for vane at gøre, ja så tror jeg på, at vi kan komme fra Brûgge med 1 point. Alle skal hjælpe til i forsvar og på midtbanen. Ingen halve løsninger. Alle løber med hjem, hvis det er nødvendigt og det bliver det nok. Skulle Pione så lige finde lidt lækkerier frem / eller vores standarder lige ville lykkedes / eller vi bare spiller helt vildt godt, som vi ved vi kan, når vi lige rammer dagen. 3 point vil være helt vildt, nærmest uopnåeligt, men vi gjorde ondt på Southampton, lad os håbe på, at vi rammer et højt niveau på dagen og i det mindste henter point med hjem. Det vil være en sentation hvis det sker.
Med udgangspunkt i vores stærke defensiv, og vores i øvrigt stærke udebaneresultater i denne sæson, så tror jeg at vi har en pæn chance for at få point med hjem 
-
Uldkraemmeren
Jeg tror ligeledes det kan lykkes at spille 0-0 eller 1-1. Resultatet afhænger af om Bak er fit nok, hans rutine bliver meget afgørende nu hvor Andersson ikke er klar. Der er en rigtig stærk kerne op gennem midten af banen, og Olsson er i forrygende form så han er tæt på at være en komplet erstatning til Andersson.
Det er kun højre back og de to kanter der halter lidt pt, men jeg synes samtidigt det så ud til at de ekstra hviledage gjorde rigtig godt i forhold til Novak og Royer og især Jakob Poulsen. Sisto lægger fem procent på for hver kamp og skulle have haft en assist på hans fremragende aflevering til Novak mod Randers, så han er på vej tilbage.
Fremtiden ser lys ud, fordi jeg synes der er fremgang for alle offensiv spillerne, og nu er Jim Larsen også tilbage så Sviatchenko kan aflastes mere. Kommer der også gang i Bak igen, så ser mulighederne i efteråret fine ud.
Det er kun højre back og de to kanter der halter lidt pt, men jeg synes samtidigt det så ud til at de ekstra hviledage gjorde rigtig godt i forhold til Novak og Royer og især Jakob Poulsen. Sisto lægger fem procent på for hver kamp og skulle have haft en assist på hans fremragende aflevering til Novak mod Randers, så han er på vej tilbage.
Fremtiden ser lys ud, fordi jeg synes der er fremgang for alle offensiv spillerne, og nu er Jim Larsen også tilbage så Sviatchenko kan aflastes mere. Kommer der også gang i Bak igen, så ser mulighederne i efteråret fine ud.
Godt nok er jeg stor fan af Olsson, og synes han gør det stadigt bedre. Men at kalde ham tæt på komplet erstatning til Andersson er lige i overkanten. I hvert fald en Andersson i form. Hvis vi siger Andersson er på 85-90 procent, så er Olsson tæt på at kunne være den komplette erstatning. Olsson bevæger sig noget mere sidelæns end i længderetningen. Andersson i form udfordrer gerne i længderetningen. Men Olsson er ung, og har gå-på-mod, så han skal nok bliver meget værdifuld for FCM på sigt. Fedt hvis vi snart kunne se Jim Larsen igen. Jeg kunne godt frygte et FCM-nederlag i Brügge, de har det med, at spille godt imod danske hold, og de må da komme med en hvis hævnlyst efter at blive kørt ud på røv og albuer i Napoli.
jeg vil næsten (næsten) mene at det vil være en større overraskelse at tage point i Brügge end mod Southampton!
De er bare så meget mere vant til at opnå flotte resultater både nationalt og internationalt, og spiller jo næsten konstant med om mesterskabet i Belgien, og kommer derfor ud i Europa stort set hvert år, hvilket giver dem en kæmpe stor erfaring!
Jeg tror snildt at vi kan få ørerne i maskinen - ikke desto mindre tager jeg selvfølgelig derned med en optimistisk tro på at det kan lykkes os at lave en overraskelse igen
De er bare så meget mere vant til at opnå flotte resultater både nationalt og internationalt, og spiller jo næsten konstant med om mesterskabet i Belgien, og kommer derfor ud i Europa stort set hvert år, hvilket giver dem en kæmpe stor erfaring!
Jeg tror snildt at vi kan få ørerne i maskinen - ikke desto mindre tager jeg selvfølgelig derned med en optimistisk tro på at det kan lykkes os at lave en overraskelse igen
Fandme vigtigt få Kian Hansen klar til den kamp!
Vi har leveret nogle rigtig gode resultater i europa på det seneste. Men vi skal altså ikke blive for selvsikre. Et uafgjort resultat kræver en stor præstation, men er ikke umuligt!
Vi har leveret nogle rigtig gode resultater i europa på det seneste. Men vi skal altså ikke blive for selvsikre. Et uafgjort resultat kræver en stor præstation, men er ikke umuligt!
Enig. Det er i min verden et mindst ligeså svært sted at skulle spille, hvis ikke værre end mod Southampton. Vi kan nemt ende med en ordentlig røvfuld. Det skal dog til vores fordel, lige med at, Brügge`s bundniveau er ligeså lavt som deres topniveau er højt og de har været meget svingende på det seneste. Så rammer vi dem på (for os) rette dag, får vi point med hjem. Ellers ser det ud til at blive en yderst svær opgave, hvor muligheden for at blive sendt hjem med en snitter er ret meget til stede.974 skrev:jeg vil næsten (næsten) mene at det vil være en større overraskelse at tage point i Brügge end mod Southampton!
Jeg tror og håber dog på at vi møder dansker dræberne på en "god" dag og vi derved kan tage point med hjem. Vi skal dog stille i stærkeste opstilling og være helt klar fra start. Vi skal også meget gerne have point ude mod Brügge, da Brügge nok må anses som at være det lille bjerg vi skal over, for at være med i gruppen hvor det kan blive sjovt.
Enig Kian og Svia har været særdeles stærke sammen og har været styrken i vores defensiv. Uden Kian er vi svækket en del i de bagerste rækker.Noerum skrev:Fandme vigtigt få Kian Hansen klar til den kamp!
Så er truppen offentliggjort, og vi har endnu mulighed for at stille i stærkeste start-11, da både Bach Bak, Andersson og Kian H. er med i flyveren. Bach Bak har dog ikke trænet med endnu, men han skulle være med i eftermiddagens træning sammen med resten af truppen.
Truppen:
Mikkel Andersen
Andreas Raahauge
Kian Hansen
André Rømer
Patrick Banggaard
Kristian Bach Bak
Erik Sviatchenko
Petter Andersson
Martin Pusic
Filip Novak
Jesper Lauridsen
Tim Sparv
Marco Larsen
Jakob Poulsen
Mikkel Duelund
Pione Sisto
Marcos Urena
Paul Onuachu
Kristoffer Olsson
Martin Pusic
Morten Duncan Rasmussen
Daniel Royer
Truppen:
Mikkel Andersen
Andreas Raahauge
Kian Hansen
André Rømer
Patrick Banggaard
Kristian Bach Bak
Erik Sviatchenko
Petter Andersson
Martin Pusic
Filip Novak
Jesper Lauridsen
Tim Sparv
Marco Larsen
Jakob Poulsen
Mikkel Duelund
Pione Sisto
Marcos Urena
Paul Onuachu
Kristoffer Olsson
Martin Pusic
Morten Duncan Rasmussen
Daniel Royer
-
TrueWolfMidt
Jeg skimter et lille lys, det kan være synsbedrag men jeg håber, at denne gode nyhed, kan gøre vores chancer bare lidt større mht. at få point.
http://www.bold.dk/nyt/brugge-uden-span ... ne-mod-fcm
http://www.bold.dk/nyt/brugge-uden-span ... ne-mod-fcm
-
TrueWolfMidt
Og hvis Brûgge-spillerne bare tager lige så let på opgaven som Southampton gjorde, og tror at det bare bliver en walk over, så er der muligheder. Bare fordi man tidligere har gjort det godt mod danske klubber, er vel ikke ensbetydende med sikker sejr.
http://www.bold.dk/nyt/brugge-fans-forv ... r-over-fcm
http://www.bold.dk/nyt/brugge-fans-forv ... r-over-fcm
Holdet skal bare give alt, hvad de har - så er det godkendt.
Vi er underdogs ingen tvivl om det. Men lad os da bare tage dem med bukserne nede...
Kunne jeg dog bare være til stede!!
Vi er underdogs ingen tvivl om det. Men lad os da bare tage dem med bukserne nede...
Kunne jeg dog bare være til stede!!
Ouch. Petter og Pusic er ude ift kampen i morgen, og Kian og Bak skal yderligere testes jf. Thorups pressemøde.
-
Steffen am
Af dem værst at undvære Kian, han bliver djælvme vigtig. Men som jeg forstår det, er det også ham der har den største chance for at spille, så vil tillade mig fortsat at være optimistisk 
-
Steffen am
aoa-fcm skrev:Så er truppen offentliggjort, og vi har endnu mulighed for at stille i stærkeste start-11, da både Bach Bak, Andersson og Kian H. er med i flyveren. Bach Bak har dog ikke trænet med endnu, men han skulle være med i eftermiddagens træning sammen med resten af truppen.
Truppen:
Mikkel Andersen
Andreas Raahauge
Kian Hansen
André Rømer
Patrick Banggaard
Kristian Bach Bak
Erik Sviatchenko
Petter Andersson
Martin Pusic
Filip Novak
Jesper Lauridsen
Tim Sparv
Marco Larsen
Jakob Poulsen
Mikkel Duelund
Pione Sisto
Marcos Urena
Paul Onuachu
Kristoffer Olsson
Martin Pusic
Morten Duncan Rasmussen
Daniel Royer
Pusic nævnt 2 gange, og så ham og Andersson får ikke engang et værelse :-O :/
Og så ved jeg ikke om Urena har vundet eller tabt, siden han ingen værelseskammaret har.
https://twitter.com/fcmidtjylland/statu ... 56/photo/1
Men 19 mand hvoraf 2 skal testes, så kan vi risikere vi at have en reduceret bænk. Hvis de er klar begge, må det vel forventes Urena eller Lauridsen glider ud.