EL gruppespillet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: EL gruppespillet

Indlæg af Ravnen »

Link til udmeldinger i aviserne i dag om Pione?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:Link til udmeldinger i aviserne i dag om Pione?
http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/fodb ... blev-solgt&

Samt på bold.dk er der en artikel.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Iflg. Fcm er der mandag formiddag solgt 5500 billetter. Kom nu ind og få købt din billet. Vi skal mobilisere et slagkraftigt hjemmepublikum. Kampen skal vindes.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

1500 billetter mindre grundet råb af bøsse og at folk har stået på trappen mod Southampton? :-O :(

Nogen der ved mere om det?

Noe

Indlæg af Noe »

TrueWolfMidt skrev:Iflg. Fcm er der mandag formiddag solgt 5500 billetter. Kom nu ind og få købt din billet. Vi skal mobilisere et slagkraftigt hjemmepublikum. Kampen skal vindes.
Eller bliv væk, hvis I ikke kan opføre jer ordentligt: http://www.bt.dk/fodbold/fcm-faar-boess ... bliver-det

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Det er svært at undgå at der kommer en masse "tomme tønder" ind til fodboldkamp med ca 10.000 tilskuere. De sørgelige mennesker der synes det er fedt at råbe den slags ting gør det vel ikke for egen forherligelse, men fordi de i bund og grund søger klap på skulderen og fællesskab fra omkring stående tosser der også lider af samme mangel på selvværd. Derfor er det på sin plads at klubberne bliver straffet hårdt og at der er nul tolerance. Den vej rundt kunne man håbe at der enten er nogen der godt kan se at det ikke hjælper klubben og ændrer opførsel eller at omkringstående giver dem et prik på skulderen og fortæller dem at det ikke er i orden. Måske en krammer ville hjælpe - klubben kunne arrangere et gruppekram til de pågældende og samtidig give dem et badge der siger "jeg er sgu god nok".

(sarkasme kan være brugt)

Som klub ville jeg reducere mængden af tilskuere de steder hvor UEFA siger forseelserne er blevet begået
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

oros

Indlæg af oros »

mousebreaker skrev:Det er svært at undgå at der kommer en masse "tomme tønder" ind til fodboldkamp med ca 10.000 tilskuere. De sørgelige mennesker der synes det er fedt at råbe den slags ting gør det vel ikke for egen forherligelse, men fordi de i bund og grund søger klap på skulderen og fællesskab fra omkring stående tosser der også lider af samme mangel på selvværd. Derfor er det på sin plads at klubberne bliver straffet hårdt og at der er nul tolerance. Den vej rundt kunne man håbe at der enten er nogen der godt kan se at det ikke hjælper klubben og ændrer opførsel eller at omkringstående giver dem et prik på skulderen og fortæller dem at det ikke er i orden. Måske en krammer ville hjælpe - klubben kunne arrangere et gruppekram til de pågældende og samtidig give dem et badge der siger "jeg er sgu god nok".

(sarkasme kan være brugt)

Som klub ville jeg reducere mængden af tilskuere de steder hvor UEFA siger forseelserne er blevet begået
Det går primært ud over Sport Master:
http://fcm.dk/nyheder/uefa-reducerer-ka ... -mch-arena
Konkret betyder det, at klubben netop nu er i færd med at flytte et antal tilskuere fra de afsnit, der bliver lukket. Det handler primært om Sportmaster-tribunen
Det er naturligvis træls. Men der er ikke andet at gøre end at stramme op. Tag det gerne med over i de hjemlige kampe i SL!

Sniper

Indlæg af Sniper »

Synes sq det er totalt latterligt af UEFA.
Nu har vi altså ikke verdens største stadion og sikkerhedsrisikoen ved at der står nogle enkle i en trappeopgang eller to er næppe noget der vil koste menneskeliv uanset hvad der så måtte ske. Du kan finde folk der står "forkerte" steder i næsten samtlige kampe.
Jeg arbejdede tæt sammen med et par UEFA-folk under U21 slutrunden i 2011 og jeg ved fra dengang at der ikke er grænser for de petitesser de går i.
At nogen har råbt faggot kan klubben jo ikke garderer sig imod på nogen måder. Jeg hørte personligt mange af de engelske tilskuere råbe netop det ord og det samme gjorde flere af mine kollegaer. Bliver vi straffet fordi De har råbt det? Eller forskelsbehandler man simpelthen fans efter ude og hjemmehold eller hvordan fungere det i UEFAs patetiske regelsæt?

Joni

Indlæg af Joni »

Der står i artiklen på FCM, at "faggot" blev råbt efter 68 min. I det her klip fra Saints kan man se det 68. minut (ca. 7:30). Der blev råbt wanker af en masse - tror I ikke, at de har taget fejl af faggot og wanker?

https://www.youtube.com/watch?v=PaCW4rBLA8A

Desuden virker det også som en overreaktion fra UEFAs side....

Jakla

Indlæg af Jakla »

Pinligt og det må føre til at der strammes op så vi fremover får udelukket disse uønskede elementer, der skader fcm.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Uefa er til grin. Alle burde råbe Faggot i takt mod Legia. I øvrigt ville der dælme ikke være mange til en superliga kamp, hvis der blev lukket ned for 1500 sæder, hvergang der blev råbt et skændelsord.. :?

thooomsen

Indlæg af thooomsen »

Velkommen i Europa!!!

:lol: :lol: :lol:

THenry

Indlæg af THenry »

Noerum skrev:Uefa er til grin. Alle burde råbe Faggot i takt mod Legia. I øvrigt ville der dælme ikke være mange til en superliga kamp, hvis der blev lukket ned for 1500 sæder, hvergang der blev råbt et skændelsord.. :?
Jeg tænker godt nok også, at UEFA må kunne stange mange bøder ud i løbet af de europæiske kampe, der spilles, når man har set, hvordan det går for sig f.eks. i Tyrkiet, Grækenland, på Balkan og Cypern(mon ikke, at der også er en enkelt eller to der står i en midtergang disse steder) eller Rusland (racisme). Derudover skulle jeg da også mene, at jeg har hørt folk råbe mindre pæne ting på engelske stadions.

Der er naturligvis et regelsæt, der er udarbejdet for at blive overholdt, men jeg synes i den grad, der mangler proportionalitet mellem "lovovertrædelse" og "straffen", men om ikke andet er det da en fin indtægtskilde for UEFAs kasse.

Regler er regler, men jeg håber så også, at de gælder for både de store som de små fisk i fodboldverdenen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er en voldsom hård straf, sat i forhold til antallet af tilskuerpladser.

Jeg kendte slet ikke ordet faggot, føler mig da ellers rimelig stærk udi det engelske sprog.

Danne

Indlæg af Danne »

Det er bare endnu mere til grin, at få en bøde for at råbe "faggot", når vi råbte "wanker".
UEFA er bare latterlige!

Besvar