optakt: BIF vs. FCM
-
Steffen am
Re: optakt: BIF vs. FCM
Werge mener der burde have været straffe til FCM :-O
-
mousebreaker
Hold kæft en dårlig halvleg vi har spillet og alligevel får Pusic to GIGANT chancer de sidste minutter. Vild redning af Rønnow på den første.
Mange gode defensive aktioner fra vores forsvar dog. Brøndby har lagt et godt pres på - som forventet.
Mange gode defensive aktioner fra vores forsvar dog. Brøndby har lagt et godt pres på - som forventet.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Elendigt afslutningsspil af Pusic, og præcis derfor bliver han aldrig nogen kæmpe stor angriber. Han er simpelthen for uskarp. Min påstand er, at Duncan havde nettet minimum en enkelt, havde han haft de samme tre chancer. Cadeau dog selvfølgelig for at Pusic kommer til chancerne, men hvad hjælper det med den kvalitet..
Ærgerligt pointtab alt taget i betragtning, for følte egentlig vi burde have vundet.
Ærgerligt pointtab alt taget i betragtning, for følte egentlig vi burde have vundet.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Brøndby kan være lige så tilfreds med 1 point som Fcm. Intens affære med masser af chancer. Poul Onuachu bliver bare bedre og bedre.
Jeg sidder med den fuldstændig modsatte følelse. Vi er uskarpe og meget dårlige i boldomgangen - det sidste gælder stort set alle offensive spillere. Det lykkedes kun i meget ringe grad for os at sætte spillet og de chancer vi kommer frem til er i flere tilfælde tilfældigheder.Lund7400 skrev:Elendigt afslutningsspil af Pusic, og præcis derfor bliver han aldrig nogen kæmpe stor angriber. Han er simpelthen for uskarp. Min påstand er, at Duncan havde nettet minimum en enkelt, havde han haft de samme tre chancer. Cadeau dog selvfølgelig for at Pusic kommer til chancerne, men hvad hjælper det med den kvalitet..
Men forsvaret og Andersen spiller en solid kamp synes jeg og løser mange svære situationer. Jeg synes også Onuachues indhop var ganske godt.
Enig. Min følelse omkring sejren går på de ufattelige chancer vi (Pusic primært) brænder. Vi har jo kampens 3-4 største chancer, og alene af den årsag bør vi vinde.Stoffer skrev:Jeg sidder med den fuldstændig modsatte følelse. Vi er uskarpe og meget dårlige i boldomgangen - det sidste gælder stort set alle offensive spillere. Det lykkedes kun i meget ringe grad for os at sætte spillet og de chancer vi kommer frem til er i flere tilfælde tilfældigheder.Lund7400 skrev:Elendigt afslutningsspil af Pusic, og præcis derfor bliver han aldrig nogen kæmpe stor angriber. Han er simpelthen for uskarp. Min påstand er, at Duncan havde nettet minimum en enkelt, havde han haft de samme tre chancer. Cadeau dog selvfølgelig for at Pusic kommer til chancerne, men hvad hjælper det med den kvalitet..
Men forsvaret og Andersen spiller en solid kamp synes jeg og løser mange svære situationer. Jeg synes også Onuachues indhop var ganske godt.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Det er ikke fair at svine Pusic på den måde. Det er de små marginaler der afgør, om bolden går ind eller ej. Derudover har Rønnøw en fiberredning. I en hårdtspillet kamp med masser af dueller er resultatet vel ok. Der er chancer til begge hold og de fleste havde vel solgt kampen for et uafgjort resultat. Men ja, ærgerligt at vi ikke lige kunne prikke den ind.
OBS! 2,25 Point efter 8 kampe. Godkendt.
OBS! 2,25 Point efter 8 kampe. Godkendt.
Ja det troede jeg aldrig man skulle høre fra ham i en kamp mod BrøndbySteffen am skrev:Werge mener der burde have været straffe til FCM :-O
Som kampen udviklede sig, er uafgjort vel ok og til at acceptere. Jeg syntes dog at Thorup sælger vores midtbane lidt idag, dog heller ikke hjulpet ret meget af en svagt spillende Polle endnu engang og en Sisto der er langt fra tidligere niveau og også viser stor mangel på selvtillid. Så skylder Pusic vidst en kasse eller to.
Men fedt at se at vores defensiv er så stærk og ikke mindst stabil. Det er noget vi altid har manglet i FCM
Det var et godt point. Pusic kunne have afgjort det et par gange, men omvendt havde Brøndby også deres chancer, så 0-0 var vist ganske fair 
Problemet er ikke de brændte chancer, det gør alle hold over en sæson, men bold omgangen og vores midtbane kanter ikke skaber noget. Royer og Sisto skaber ikke overtal ved at af drible deres modstandere, men de mister mange nemme bolde samtidig, så vi er virkelig i problemer hvis de 2 herre ikke snart rammer formen.
-
mousebreaker
Stoffer skrev:Jeg sidder med den fuldstændig modsatte følelse. Vi er uskarpe og meget dårlige i boldomgangen - det sidste gælder stort set alle offensive spillere. Det lykkedes kun i meget ringe grad for os at sætte spillet og de chancer vi kommer frem til er i flere tilfælde tilfældigheder.Lund7400 skrev:Elendigt afslutningsspil af Pusic, og præcis derfor bliver han aldrig nogen kæmpe stor angriber. Han er simpelthen for uskarp. Min påstand er, at Duncan havde nettet minimum en enkelt, havde han haft de samme tre chancer. Cadeau dog selvfølgelig for at Pusic kommer til chancerne, men hvad hjælper det med den kvalitet..
Hey Steen & Stoffer - jeg er fuldstændig enig med dig
-
mousebreaker
mnm123 skrev:Problemet er ikke de brændte chancer, det gør alle hold over en sæson, men bold omgangen og vores midtbane kanter ikke skaber noget. Royer og Sisto skaber ikke overtal ved at af drible deres modstandere, men de mister mange nemme bolde samtidig, så vi er virkelig i problemer hvis de 2 herre ikke snart rammer formen.
Royer shinede ikke mod Brøndby, men har ellers gjort det godt længe med en stigende formkurve. Sisto er helt væk. Bare min mening