optakt: BIF vs. FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: optakt: BIF vs. FCM

Indlæg af Ravnen »

Men tabellen lyver da aldrig, gør den? :-)

Jeg holder på at når Hobro kan, så kan vi også :mrgreen:

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Over en sæson lyver tabellen ikke, men inden første runde tv-penge, vil jeg nok lige slå kold snaps i blodet. ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi er 7 point foran Brøndby efter 7 kampe. Det taler da sit ret tydelige sprog :-) :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jo jo, men hvilke klubber har klubberne mødt og hvor mange af de gode hold på hjemmebane. Samt var der jo det der transfervindue ;)

Altså det kunne da bestemt have været værre, men ingen grund til at der går "Brøndby" i den. ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nej det har du ret i. Jeg sælger på forhånd gerne den kamp for uafgjort :)

oros

Indlæg af oros »

Jeg bliver ked af det, hvis vi rejser hjem med et nederlag. Jeg lever med det, hvis vi må nøjes med uafgjort. Jeg jubler, hvis vi rejser hjem med en sejr.
Men jeg synes godt nok, det er en vanskelig kamp at tippe. Vi har ikke de bedste erfaringer med BIF i de seneste kampe, men det er måske bare en mur, der skal brydes ned - som den i Aalborg..

Godt: Vi vinder 2-1 - og Dunken scorer på hovedstød i +3 :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Spændende hvordan Thorup stiller op, jeg tør næsten ikke at gætte. 7 kampe på 3 uger. Og for en gangs skyld, en træner der ikke siger at det er en kamp af gangen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:Spændende hvordan Thorup stiller op, jeg tør næsten ikke at gætte. 7 kampe på 3 uger. Og for en gangs skyld, en træner der ikke siger at det er en kamp af gangen.
Der burde ikke være problemer i at stille stærkeste mod både BIF og Legia. Herefter kan de mest slidte spares mod FCN. Pokalkampen bliver med reserverne, og så er vi i stærkeste mod Randers og Brugge, hvorefter de mest slidte roteres ud mod AGF igen. Sådan ville jeg gøre, og det burde der ikke være problemer med ift fysiskken.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ved ikke hvordan i har det med de lukkede træninger, men jeg ser det som små skridt til ændringer i vores spillestil eller ting der skal øves eller forbedres i forhold til den / de kommende modstandere. Brøndby kender vores spillestil, men ved ikke hvilken vej Jess Thorup vil tage vores hold. Legia har ganske givet gjort hvad de kan for, at lure vores svagheder og hvor vi efter deres mening er svageste. Vores defensiv er for tiden virkelig stærk, men jeg håber at Jess og trænerne kan gøre os endnu stærkere. Offensivt har vi 3 virkeligt stærke spillere, som jeg godt kunne tænke mig, at de blev bedre til at vide, hvor de har hinanden på banen og kendskab til hinandens løb. Poul Onuachu spår jeg en stor fremtid. Han har mange kvaliteter og jeg håber han får masser af råd og vejledning af trænere, så han kan rykke sig yderligere. Pusic har enorm løbevillighed og synes at han og Royer har læst hinanden godt i de kampe hvor de har spillet sammen. Der er virkelig noget at bygge videre på, og kan vi rykke os lidt hele tiden, så kan sæsonen blive ganske spændende. Håber Jess er igang med, at sætte sit aftryk på, i hvilken retning han vil flytte holdet.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:
Steffen am skrev:Spændende hvordan Thorup stiller op, jeg tør næsten ikke at gætte. 7 kampe på 3 uger. Og for en gangs skyld, en træner der ikke siger at det er en kamp af gangen.
Der burde ikke være problemer i at stille stærkeste mod både BIF og Legia. Herefter kan de mest slidte spares mod FCN. Pokalkampen bliver med reserverne, og så er vi i stærkeste mod Randers og Brugge, hvorefter de mest slidte roteres ud mod AGF igen. Sådan ville jeg gøre, og det burde der ikke være problemer med ift fysiskken.

Interessant og godt bud synes jeg.
Men tænker hvis man tager de 2 første kampe, at der er spiller som KBB man måske spare fra startopstillingen, og så synes jeg der er nogle ubekendte i forhold til Duncan, Anderson og Sisto, om man kunne finde på at spare dem. Tror i hvert fald ikke de får fuld spilletid, men derfor kan de selvfølgelig godt starte.

THenry

Indlæg af THenry »

Kent skrev:
Meget enig i det skitserede forløb.

Jeg forventer også noget nær stærkeste opstilling mod Brøndby. Jeg kan se Rømer på højre back og evt. Olsson for Andersson på midtbanen, men ellers bør vi stille med det stærkest mulige hold.

Jeg er i øvrigt spændt på, om det bliver Pusic eller Duncan. Duncan ligner førstevalget pt., men Pusic scorede i begge vores kampe mod BIF i sidste sæson, og senest 2 kasser mod Hobro, så jeg kan godt se ham blive foretrukket fremfor Duncan.

Det bliver under alle omstændigheder en rigtig interessant og vigtig kamp, hvor vi med en sejr virkelig kan cementere vores styrke pt. samt slå et godt hul til Brøndby i ligaen og forhåbentlig ligge yderligere pres på FCK.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg tror det bliver;

Dahlin
Rømer - Erik - Kian - Novak
Sisto - Andersson - Poulsen - Royer
Pusic.

Undtagen Rømer er det absolut stærkeste. I øvrigt ikke nogen markant svækkelse med Rømer i en kamp som denne, da jeg synes Rømer er ligeså kapabel defensivt som Bach.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lund7400 skrev:Jeg tror det bliver;

Dahlin
Rømer - Erik - Kian - Novak
Sisto - Andersson - Poulsen - Royer
Pusic.

Undtagen Rømer er det absolut stærkeste.
Ved nu ikke, hvor stærkt det er at spille med 10 mand. Jeg ville nok sætte Sparv ind også. ;)

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Okay. Jeg fatter det ikke. Jeg glemmer ham hver gang :D!

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

mousebreaker skrev:"tabellen lyder ikke" og "held og uheld udligner sig over en sæson" er de to absolut mest latterlige fraser fodbold folket ynder at bruge. Kan ikke være mere forkert.

Tabellen lyver ikke. FCM ligger jo nummer et.....!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Besvar