optakt: BIF vs. FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BMBrandt

optakt: BIF vs. FCM

Indlæg af BMBrandt »

Landsholds pausen er slut hverdagen vender tilbage. Away kamp mod Brøndby.
Tid: 13. Sep. kl. 18.00.
Sted: Brøndy Stadion.

det er nu vi kan lægge et meget, meget stort pres på forfølgerne (Fck). en svær udekamp i brøndby, mod et hold der nok meget gerne vil slå os, og vised hører til i toppen.

I sidste sæson delte vi i porten,1 sejr til hvert hold, og uafgjort i den sidste.

speciel moments må være Rilwans drømmehug i kamp 1, samt de meget omdiskuterede dommerkendelser i kamp 2.
https://www.youtube.com/watch?v=qI58q-oEWqo
https://www.youtube.com/watch?v=wtn1ZlvczGg

bud på start11 bliver også bedste 11, da de forhåbentligt er friske. efter pausen.
Dahlin -Bak-Kian-Erik-Jesper.
Sparv- Royer - Polle - Petter - Pione - Duncan.

Jeg tror på vi kommer derfra med et resultat, Vi virker til at være i stor ro (coolness), og tro på egne evner.
Hvorimod BIF, er noget mere svingende i deres prsætationer.
Resultat 0-1. mål Pusic.

Brugeravatar
Kent

Re: optakt: BIF vs. FCM

Indlæg af Kent »

Det er værd at bemærke, at Brøndby faktisk er lidt en skrækmodstander for os på udebane. I en del år, har vi kun haft udekamp derovre, så det er måske ikke blevet bemærket, men vi har faktisk kun vundet derovre 1 gang i de sidste 6 år! - det tror jeg faktisk er vores ringeste udebanestatistik lige nu.
http://www.superstats.dk/sog/hold-res?i ... &antal=100
Så det er ikke en let kamp, men det bliver interessant at se, hvilket BIF-hold der møder op. Personligt håber jeg, at Agger spiller begge landskampe for DK, for så er sandsynligheden for at han kan spille mod os lav ;-)

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Til gengæld har vi jo så også klaret en del uafgjorte

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Og vi har fået en ny træner, som måske vil gribe kampen anderledes an - men sjovt er det da, når man tænker på hvilken forfatning Brøndby til tider har været i :)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Hvis vi formoder, at alle mand er klar er dette mit bud:

Dahlin
Bak, Kian, Erik, Novak
Petter, Sparv, Poulsen
Sisto, Duncan, Royer

Jeg tror Lauridsen er blevet 2. valg, Novak er hentet ind til start-11'eren, og derfor starter han også i Brøndby. Han er tjekkisk landsholdsspiller, bedre på standarder og bedre i det offensive end Lauridsen. Og man henter næppe en landsholdsspiller i Tjekkiet, hvis han ikke er tiltænkt en fast rolle med det samme. Duellen mellem Duncan og Pusic er tæt, så derfor kan det ligeså godt blive Pusic som Duncan der spiller.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

jeg er helt på linje med Arff's start-11'er.

Nye tider i FCM. Kun to mand fra start der har haft sin gang på akademiet. KBB er selvflg også egen avl, men det giver stadig 8 indkøb til start-11'eren. Det må næsten være rekord, siden de første par årgange af akademispillerne blev flyvefærdige.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Statistikken kan læses på flere måder. Proppen er blevet sat i, man er helt lige målt på de sidste fem opgør med en vundet til hver og tre uafgjorte.
Nu er der mulighed for at få vendt forløbet, FCM har over de seneste sæsoner fået styr på at vinde på det vamle kunstgræs i Farum, man vinder kampe i parken og man vinder kampe i Aalborg, steder der var garanti for nederlag i årevis. Nu må det være på tide med 0-0, eller endda et 0-1 resultat, kunne passende være på en frisparkskasse af Sisto, han trænger til det. Agger er formentlig skadet efter landsholdspausen, og de holder ikke clean sheet mod FCM med både ham og Hradecky væk. Ikke med den form Duncan er i, Andersson ser ud til at være på vej i, og med Novak kommet til.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brøndby stadig uden Thomas Kahlenberg og deres nyindkøb Rudolph Austin. Håber vores bedste start 11 er klar og at Jess og træner teamet har fået dem sat godt op, så vi for en gangs skyld, kan rejse mod heden med 3 point. Hvis det lykkedes, vil presset på Fck stige yderligere. Uha jeg håber på point til Fcm og at alle er opsatte på, ar det skal lykkedes. Heldigvis har vi mange der kan lave mål i modsætning til Fck.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg vil være ovenud tilfreds, såfremt vi er status quo pointmæssigt med FCK efter denne runde. Selvom statistikken ikke tilsiger det, ser jeg muligheder for AaB i Parken, og kan de tage point derfra, så lever jeg også med en uafgjort i Brøndby.

Vi har det notorisk svært i Brøndby, og selv sidst med 10 mand var vi pivheldige. Omvendt har vi en bedre start-11 og trup samt et bedre momentum. Jeg tror Brøndby kan rystes, hvis vi starter aggressivt og ærgerrigt, og får vi puttet et føringsmål ind, kan det også krakelerer for dem. Omvendt fortegn kan dog også anvendes, hvis Brøndby får puttet en ind og får tilskuerne i ryggen, så frygter jeg 0 point.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

TrueWolfMidt skrev:Brøndby stadig uden Thomas Kahlenberg og deres nyindkøb Rudolph Austin. Håber vores bedste start 11 er klar og at Jess og træner teamet har fået dem sat godt op, så vi for en gangs skyld, kan rejse mod heden med 3 point. Hvis det lykkedes, vil presset på Fck stige yderligere. Uha jeg håber på point til Fcm og at alle er opsatte på, ar det skal lykkedes. Heldigvis har vi mange der kan lave mål i modsætning til Fck.
Er du sikker på at Kahlenberg ikke er klar? jeg synes jeg har hørt rygter om det modsatte?

Gad vide om vi får Juelsgaard at se?
Durmisi er jo i hopla efter et par ok landskampe...

Dog synes jeg at resten af brøndbyholdet med undtagelse af Pukki ikke har imponeret mig synderligt.
Senest rettet af bobthebuilder_dk 11. sep 2015, 09:01, rettet i alt 1 gang.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Fenris

Indlæg af Fenris »

Jeg tænker at Rømer kunne være starter til kampen mod Brøndby. Synes han bliver bedre og bedre og mon ikke goe' gamle Bak gemmes til Legia kampen torsdag?
Ellers håber og tror jeg på et godt resultat i Brøndby. Det bliver trods alt en kamp under andre forudsætninger, i forhold til sidste ude kamp mod dem, da de nu har fået styr på banen ;-)

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Superliga-form
Brøndby IF: V-V-V-U-T
FC Midtjylland: V-U-U-V-V

Seneste fem indbyrdes Superliga-opgør
25.05.2015 FC Midtjylland 2-3 Brøndby IF
01.03.2015 Brøndby IF 1-1 FC Midtjylland
20.07.2014 FC Midtjylland 3-1 Brøndby IF
08.05.2014 Brøndby IF 3-1 FC Midtjylland
24.11.2013 FC Midtjylland 0-1 Brøndby IF
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

bobthebuilder_dk skrev:
TrueWolfMidt skrev:Brøndby stadig uden Thomas Kahlenberg og deres nyindkøb Rudolph Austin. Håber vores bedste start 11 er klar og at Jess og træner teamet har fået dem sat godt op, så vi for en gangs skyld, kan rejse mod heden med 3 point. Hvis det lykkedes, vil presset på Fck stige yderligere. Uha jeg håber på point til Fcm og at alle er opsatte på, ar det skal lykkedes. Heldigvis har vi mange der kan lave mål i modsætning til Fck.
Er du sikker på at Kahlenberg ikke er klar? jeg synes jeg har hørt rygter om det modsatte?

Gad vide om vi får Juelsgaard at se?
Durmisi er jo i hopla efter et par ok landskampe...

Dog synes jeg at resten af brøndbyholdet med undtagelse af Pukki ikke har imponeret mig synderligt.
Brøndby forventer Kahlenberg kan være med i oktober jvf. bold.dk. Jeg tror de spiller med Juelsgaard på backen og Durmisi på kanten, om end jeg håber at de spiller Rashani på kant og Durmisi på back istedet.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Man siger at tabellen ikke lyver. Så burde vi også kunne vinde selvom statestikkerne ikke helt er på vores side, men Hobro har gentagne gange bevist at det er muligt. Vi skal tro på egne evner, og gå benhårdt efter den sejr. Det vil betyde så meget, både mentalt og i tabellen samt inden vores europæiske kampe. Det kan booste vores trups selvtillid enormt. Go Fcm.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

"tabellen lyder ikke" og "held og uheld udligner sig over en sæson" er de to absolut mest latterlige fraser fodbold folket ynder at bruge. Kan ikke være mere forkert.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar