EL gruppespillet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: EL gruppespillet

Indlæg af TrueWolfMidt »

Lad os trække gruppe a - indtil videre Ajax og Celtic.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er i med på de blå og røde puljer, hvad der afgør om man kommer i A-F puljer eller G - L?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Gruppe K er vel også en ok gruppe.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Groppe D
Napoli,
Club Brügge (danskerdræberne)
Legia(POL).

Kunne vel båve være bedre og værre. Nogen der kender til Legia, de burde vil være til at kunne snakkes med? Men selvfølgelig hvis vi kan spille lige så godt som med Southamton, er alt vel en mulighed :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Napoli, Club Brugge og Legia Warszawa!

Vi må se, om vi kan slide nogle point hjem. Det bliver hårdt, men også nogle interessante udebaneture til dem, der kan finde tiden. Tre spændende byer. :)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Minder meget om FCKs gruppe sidste år. Mener de havde Brügge og Napoli. Svær lodtrækning, men der var vist ikke nogen nemme :)

Men jeg ser da muligheder i den her gruppe
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det var Torino, Brugge og HJK, som FCK havde sidste år.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Absolut ikke nogen ønske lodtrækning. Sportsligt stærke mandskaber med Napoli og Brugge som klare favoritter men samtidigt ikke klubber med den wow-faktor man havde kunne ønske sig.
Mike80

Everybody hates us we don't care...

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Her er alle grupperne. Kunne bestemt have været værre. Længste rejse er til Napoli. Vi kan vel også regne med fyldte udebaneafsnit til hjemmekampene.
http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/in ... 0762783507
Click på DRAW DETAILS.

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

Det er ikke nogen særlig sexet gruppe, men sportsligt er den vel OK. Brügge er ikke hvad de har været, men de er stadig favoritter. Kender ikke så meget til Legia, men umiddelbart kunne jeg forestille mig FCM og Legia kæmpe om 3. pladsen med FCM som små favoritter, hvis vi kan holde på holdet og få Verbic ind :)

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Niklaes skrev:Det er ikke nogen særlig sexet gruppe, men sportsligt er den vel OK. Brügge er ikke hvad de har været, men de er stadig favoritter. Kender ikke så meget til Legia, men umiddelbart kunne jeg forestille mig FCM og Legia kæmpe om 3. pladsen med FCM som små favoritter, hvis vi kan holde på holdet og få Verbic ind :)
Jeg forestiller mig ikke FCM gå efter Verbic? Og faktisk heller ikke sikker på Ståle slipper ham allerede. Han kan vel knap betegnes som flop endnu;-)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Gad vide om ikke Niklaes mente Kadlec? For Verbic vil da være en underlig spiller at prøve at hente og vil vove at påstå også umulig, på nuværende tidspunkt. Dertil hans skade.

Men en lidt blandet gruppe. Ikke de helt vildt "sexede" modstandere, men samtidig også modstandere, hvor der måske kan være lidt chance for at hente lidt point.

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

Jo FCM har snøren ude efter ham og Kadlec.. Ej det var min fejl - mente skam Kadlec ;)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

pr0j3ct skrev: Ikke de helt vildt "sexede" modstandere, men samtidig også modstandere, hvor der måske kan være lidt chance for at hente lidt point.
Det er vel også det vi primært skal håbe på. Jeg ved ikke hvordan og hvad der skal til for at blive seeded til næste år, hvis vi igen kommer i europa, som vi alle naturligvis håber på. Måske nogle vil forklare det om hvordan man bliver seeded. Det er vel point og seedning vi skal gå efter og om muligt avancement.

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

6 svære kampe i vente. Kan vi levere som i går bør vi have en chance, specielt på hjemmebane, hvis vi kan stille med start 11 fra i går. Det bliver nok desværre svært at tro på, at vi har ikke har solgt spillere når vinduet lukker.

Besvar