Southampton - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Southampton - FCM

Indlæg af Ravnen »

Ja han er på ingen måde 50 mio kr værd i øjeblikket, du har ret i at han havde mange fejlafleveringer. Men det spil han spiller, kræver tonsvis af selvtillid for at lykkes. Jeg hørte en kommentator sige at Sisto burde gemme transfersnakken helt væk og tage et år mere i FCM, for han har stadig meget at lære og kan lære det her, det er jeg enig i.
Men vi må ikke glemme at Royer så ligeså skidt ud i går, South. havde i den grad styr på vores kanter, så meget at Sisto til sidst nærmest var placeret centralt på banen, for bare at få lidt plads.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ja Royer så også skidt ud igår, havde også lidt den stillestående og opgivende attitude, når han tabte bolden eller tingende ikke lige gik hans vej og var heller ikke så meget med hjemme som han burde. Dertil kan man jo også sige at Duncan rimeligt nemt blev taget ud af spillet, af deres stærke forsvarsspillere og vel egentligt heller ikke havde nogen god kamp. Men vi skal selvfølgeligt ikke glemme at som hold spillede vi en rigtig flot og i store dele en stærk defensiv kamp.

Jeg syntes faktisk, trods både Sisto og Royer ikke var gode igår, at de begge ofte spiller bedst på venstre kanten og det er lidt et problem i mine øjne.

Jeg syntes også at Sisto skal blive ihvertfald et halv år mere og tilføre hans spil, nogle af de mangler det har. For som du siger han har stadig meget at lære og det har du fuldstændig ret i.

Og ja selvtilliden stråler ikke ligefrem ud af ham i disse dage.

BrentfordBee

Indlæg af BrentfordBee »

Great experience last night.
Nice meeting your fans, great bunch and good songs.
Tried to get involved, even the clapping in time was hard ;)

Good game and great result. Crucial away goal also.

Sisto and the captain number 4 looked good to me. The goalkeeper also made some very good saves.

Thank you to the fan who gave me a match programme :)

Good luck for the next round, beat the scummers and hopefully some of us will make the trip to Denmark when the bees aren't playing.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I forhold til Sisto, kan man vel sige at også Erik havde en formnedgang efter at der var kommet et højt bud fra Ukraine. Det må da være mærkeligt at nogen byder så meget for en. Synes stadig han spillede god, men måske uden den x-factor som vi ved han besidder.

I Midtjyllands Forum på facebook skriver en Southampton fan at han gerne køber ham for £20 mil, og han har ikke set andre kampe med ham. Så vi er måske også blevet forvente?

Men han må da naturligvis gerne lige give den 10 % ekstra på hjemmebane :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

BrentfordBee skrev:Great experience last night.
Nice meeting your fans, great bunch and good songs.
Tried to get involved, even the clapping in time was hard ;)

Good game and great result. Crucial away goal also.

Sisto and the captain number 4 looked good to me. The goalkeeper also made some very good saves.

Thank you to the fan who gave me a match programme :)

Good luck for the next round, beat the scummers and hopefully some of us will make the trip to Denmark when the bees aren't playing.

Sounds great! I didn't go myself, but great you guys wanted to help getting the right atmosphere, that is awesome! :D

In Danish we were just talkin about Sisto that he didn't play at his ususal level. But yeah, he is sure good! :)

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Problemet med Sisto er at han lige for tiden arbejder rigtig meget defensivt, og derfor ikke har det samme overblik til det offensive.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Pione har hverken flere eller færre defensive opgaver under Jess end han havde under Glen. Den store forskel er det mentale for Pione lige nu, hvor Glen var god til at tage presset væk fra ham, hvorimod Jess har haft tendens til at lægge ekstra pres på ham.

Når jeg har set Pione i alle kampe denne sæson, har han ville det for meget. Han har prøvet alt for hårdt, og derfor er det blevet forkrampet. Samtidigt har vores modstandere ekstra fokus på ham, hvor han i modsætning til sidste sæson sjældent får 1v1 situationerne offensiv, hvor han kan sætte alle.

Det kræver mere fra Pione nu, han skal være endnu klogere i sine beslutninger, han skal spille endnu hurtigere for at få gunstige positioner. Det kræver også mere af medspillerene, hvis vi skal have Pione sat op nu. Ideelt set tror jeg en pause på en uges tid ville være optimalt for ham, selvom den er svær at forsvare.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Sadio Mané skadet og måtte udgå i kampen mod Watford og 0-0 i pausen hvor Southampton på ingen måder har været prangende.

Besvar