OPTAKT: FCM vs FCK.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fcmrose

Re: OPTAKT: FCM vs FCK.

Indlæg af Fcmrose »

974 skrev:Billet (sæsonkort) til CC udlejes for 50 kr !
Var der ikke lavet en service, hvor man kunne printe en billet fra sit sæson kort, og give til en anden, hvis man var blevet forhindret?

Men kan man blive forhindret til FCM-FCK? Vel kun af ens egen begravelse? :D

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Jacob skrev:De er fjernet til kampen :)
FC Midtjylland på Twitter skrev:Kapaciteten udvides til #fcmfck
CC Tribunen er igen med ståpladser
Bestil billet: http://www.fcm.dk/billet
Billede
https://twitter.com/fcmidtjylland/statu ... 5347137536
Fedt at der er ståpladser bag mål, det giver bare en bedre stemning. Skuffende, at der ikke er udsolgt endnu, men det kan måske nås alligevel.

Irriterende som Skråle har travlt med at nedgøre vores resultater indtil nu. Det kan godt være spillet ikke var prangende i Haderslev specielt, og at vi var dygtige/heldige med at få puttet en ind sent imod 0B. Mod Viborg og AaB synes jeg vi ser rimeligt komfortable ud, så alt i alt er det da en super start, med maks point. To svære udebaner har givet 6 point. Skråle er vel bare misundelig.

Glæder mig til, at vi giver den maks gas på CC i aften. KOM NU FCM! :D

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Og Fcm gør det gerne endnu værre for Fck, hvis det er muligt.

http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/supe ... es-harmoni&

974

Indlæg af 974 »

Fcmrose skrev:
Var der ikke lavet en service, hvor man kunne printe en billet fra sit sæson kort, og give til en anden, hvis man var blevet forhindret?

Jo der er den service :-)

Ville sgu gerne til kampen iaften !! :-)

Men arbejder til kl. 17 og skal på arbejde igen kl. 20

ja tænker du; det kan da næsten lige nås
Sagen er bare at jeg bor lige uden for København :-)

oros

Indlæg af oros »

974 skrev:
Fcmrose skrev:

Så er der vel storskærm på Rådhuspladsen! :lol: x

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

oros skrev:
974 skrev:
Fcmrose skrev:

Så er der vel storskærm på Rådhuspladsen! :lol: x
Eller en af de nærliggende Cafeèr ;)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ved ikke rigtig med denne kamp. Spiller vi som mod Aab, med en større effektivitet, så kører vi Fck midt over. Men falder niveauet lidt og vi laver de der personlige fejl, samt eks. en NJ er i hopla, så bliver vi alvorligt straffet. Vi mangler også at en spiller som Sisto stempler ind i denne sæson og det må han da meget gerne gøre idag.

Eponaj

Indlæg af Eponaj »

Af ren nysgerrighed. Er det et bevidst valg at man ikke skaber stemning under opvarmningen til en kamp mod FCK? Er der en større ide bag eller manglede der bare noget koordination?

974

Indlæg af 974 »

Læste andetsteds at trommeslageren først kunne nå at være der til kampstart, og at man ikke lige havde kunnet finde en reserve
Og derfor gik det vist i vasken

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg er virkelig skuffet over den manglende navneopråb på stadion. Der var mange mennesker tidligt på stadion som virkede oplagte til at give den gas. Den tammeste og lammeste opstart fra cc contractor tribunen i mands minde og så mod vores direkte konkurrent. Troede sgu der var begravelsesstemning eller en eller anden form for protest. Ikke underligt at vores spillere ikke var klar fra start, når den udeblevne støtte manglede fuldstændig inden kampstart. Heldigvis blev opbakningen god under kampen, men jeg er virkelig skuffet og håber aldrig at opleve så dårlig en opbakning igen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Et meget intens kamp, der dog også var ekstrem chancefattig. Hverken vi eller FCK havde vel noget, der bare lignede en 100% chance? På den baggrund var 0-0 ganske retfærdig.
Jeg synes det er fedt, at vi har fået stabiliseret defensiven og er blevet markant sværere at score på end de sidste sæsoner. Håber vi kan holde på Erik i efteråret.
Nu gælder det om at holde snuden i sporet i de kommende kampe, og EL-kampene må helst ikke koste point mod EFB og Hobro.

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Vi har alle lov at skabe stemning. Så er man skuffet over stemningen kan man også være skuffet over sig selv
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Le Compte skrev:Vi har alle lov at skabe stemning. Så er man skuffet over stemningen kan man også være skuffet over sig selv
Latterlig kommentar. Hvis du kendte mig ville du vide
, at jeg altid råber og skriger og synger med. Der er vel en grund til at man har lavet Asa. De starter og vi følger trop. Hvis du ikke kan se problemet ved den manglende opbakning inden kampstart, må du være både blind og døv. Jeg lufter min frustration herinde, hvor det er tilladt og håber at en brugbar forklaring på kikset i går fra cc contractor tribunen.

974

Indlæg af 974 »

ASA - ALL singing area?

Hvad forhindrer DIG i at starte op?

Det ER faktisk muligt selv at starte sange op - det har jeg da selv været med til et par gange, hvor stemningen var gået lidt død

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Elsker virkelig at se store Paul i aktion.
Den måde han formår at tage bolden til sig og holde fast i den.. Derudover er han også god til at trække nogle frispark og han er god at sigte efter når han er inde i boksen..
Alt i alt så synes jeg hans spil er effektivt, men det er ikke ligefrem det smukke og tekniske spil som eksempelvis Sisto nogle gange leverer..

Besvar