Man må sige det er noget nyt i dansk fanklub regi at folk laver lister og kampange hjemmesider for at blive valgt til deres fanklubs bestyrelse. Men man må da sige at det er et niveau for engagement so man kun kan hilse velkommen. Her er der folk der virkeligt har gjort sig begreb om hvad det vil sige at sie i det ansvarsfulde hverv.
Kig forbi,
http://www.fanclubtildebat.dk/
Det er godt nok FCK fans men idéerne er jo ikke fremmede overhoved.
Jeg tænkte om et ikke med den kommende generalforsamling var på tide at starte en debat.
Generalforsamling!?
-
YahooSeeker [Bot]
Generalforsamling!?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 12. mar 2006, 10:49, rettet i alt 1 gang.
-
Poulsgaard
Re: Generalforsamling!?
Det der er vigtigt er hvorfor du hilser det velkomen, det læser jeg ikke i dit indlæg.
-Stiller du op til bestyrelsen ?
Hekler der er da ikke langt fra Fuldmagt til brevstemme, er det den slags opmærksomhed du mener at vores medlemmer skal ofre vores kommende bestyrelsesmedlemmer ?
-Hvorfor ?
Poulsgaard
-Nej jeg stiller ikke op til bestyrelsen.
-Stiller du op til bestyrelsen ?
Hekler der er da ikke langt fra Fuldmagt til brevstemme, er det den slags opmærksomhed du mener at vores medlemmer skal ofre vores kommende bestyrelsesmedlemmer ?
-Hvorfor ?
Poulsgaard
-Nej jeg stiller ikke op til bestyrelsen.
-
Thomas Lund
Re: Generalforsamling!?
Uden at ville lyde arrogant, så er jeg ikke vildt imponeret. Det er godt at se et engagement på det niveau de tre viser, men tager jeg politikerbrillerne af og praktikerbrillerne på, så er der ikke meget at hente. Det er jo ret generelle og overordnede ting de vil have forbedret (som sikkert kunne bruges for BW og mange andre fanklubber), men hvad er det helt konkret de syntes der ikke fungerer og hvordan er det så lige de vil gennemtrumfe dette?
Derfor vil jeg også gerne have at debatten bliver lidt mere konkret.
- Kunne man tænke sig at den kommende bestyrelse kom med en række konkrete målsætninger for 2006 og f.eks. også en langsigtet strategi?
- Hvilke kerneområder bør bestyrelsen beskæftige sig med? (unge, ældre, hardcore fans, flere medlemmer, samarbejdsaftaler med FCM, rabatfordele formedlemmer, flere aktiviteter der ikke nødvendigvis drejer sig om bold, bedre kommunikation til medlemmerne, etc etc.)
- Skal der nedsættes flere udvalg? (selvfølgelig også med medlemmer af BW der ikke sidder i bestyrelsen.)
- Er der udvalg der skal blive bedre til deres arbejde/kommunikation?
- Kommunikation fra bestyrelsen generelt (der vil jeg gerne at folk forholder sig til en økonomisk realistisk kommunikationsstrategi og forholder sig til det økonomisk realistiske i at sende breve ud og annoncere i dagblade). Mangler vi et nyhedsbrev i mailform og hvordan kunne det være opbygget (hvor ofte skal det udsendes)? Skal vi have en sms-tjeneste og vil folk evt. selv betale for at modtage sms vedr. f.eks. arrangementer, rabatter busture etv.
- Andet?!?!?
Lund
Derfor vil jeg også gerne have at debatten bliver lidt mere konkret.
- Kunne man tænke sig at den kommende bestyrelse kom med en række konkrete målsætninger for 2006 og f.eks. også en langsigtet strategi?
- Hvilke kerneområder bør bestyrelsen beskæftige sig med? (unge, ældre, hardcore fans, flere medlemmer, samarbejdsaftaler med FCM, rabatfordele formedlemmer, flere aktiviteter der ikke nødvendigvis drejer sig om bold, bedre kommunikation til medlemmerne, etc etc.)
- Skal der nedsættes flere udvalg? (selvfølgelig også med medlemmer af BW der ikke sidder i bestyrelsen.)
- Er der udvalg der skal blive bedre til deres arbejde/kommunikation?
- Kommunikation fra bestyrelsen generelt (der vil jeg gerne at folk forholder sig til en økonomisk realistisk kommunikationsstrategi og forholder sig til det økonomisk realistiske i at sende breve ud og annoncere i dagblade). Mangler vi et nyhedsbrev i mailform og hvordan kunne det være opbygget (hvor ofte skal det udsendes)? Skal vi have en sms-tjeneste og vil folk evt. selv betale for at modtage sms vedr. f.eks. arrangementer, rabatter busture etv.
- Andet?!?!?
Lund