Awer Mabil
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Awer Mabil
Er der nogen som har været ude og se ham på træningsbanen ? Nu skal han selvfølgelig lige lære sine holdkammerater og spillestilen at kende, men det bliver spændende, om vi virkelig kan få ham til at rykke sig og blive stor for Fcm, og om han kan blive lidt ala Pione altså over tid.
- bobthebuilder_dk
Re: Awer Mabil
Nej desværre.. men kunne blive fedt med Mabil & Sisto på højre venstre fløj ! Stakkels modstandere.... damn de bliver rundtossede 
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Jeg tager ned og ser træning i løbet at weekenden. Hvis I har nogle ting, som I ekstra gerne vil have jeg kigger efter, så giv en besked her 
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Bare sådan en generel vurdering af ham, kunne da være lækkert. Ros som ris, kvaliteter som mangler. For tror da at vi er mange der ser frem til at se hvad han er for en gut og hvad han egentlig kan bringe.Arff skrev:Jeg tager ned og ser træning i løbet at weekenden. Hvis I har nogle ting, som I ekstra gerne vil have jeg kigger efter, så giv en besked her
Arff skrev:Jeg tager ned og ser træning i løbet at weekenden. Hvis I har nogle ting, som I ekstra gerne vil have jeg kigger efter, så giv en besked her
Hvordan det går for de skadede spillere, samt de tvivlsomme Dahlin, Petter og Bak
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
- Administrator
Hvilket klokkeslet er der træning?
10.45 lørdag og søndagAdministrator skrev:Hvilket klokkeslet er der træning?
Dagens træning stod på lidt "stations-træning", hvor blandt andet kantspillerne øvede udfordringer, første berøringer og særlig afslutninger. Hvis vi tager udgangspunkt i Awer Mabil, så synes jeg han har mangler i afslutningsfasen. Første berøringer var ganske udemærket.pr0j3ct skrev: Bare sådan en generel vurdering af ham, kunne da være lækkert. Ros som ris, kvaliteter som mangler. For tror da at vi er mange der ser frem til at se hvad han er for en gut og hvad han egentlig kan bringe.
Senere hen gik de over og spillede 11 mod 11, hvor han måske nåede at være med to minutter før Lars Friis flåede ham ud, og byttede ham med David. Her manglede han i den grad taktisk forståelse, arbejdsiver og måske også noget konditionelt. Det skal lige siges, at han var på "AaB-holdet", og derfor var deres fokus det defensive, og der er han bestemt ikke en ørn. Han kom ind igen senere, og her havde han et par ganske fine udfordringer.
Alt i alt, er min vurdering af ham, at han er et meget råt talent, som stadig skal bygge en del på, før han er Superliga-spiller - særligt i FCM, hvor vi stiller store defensive krav til vores kanter. Men jeg vil ikke ligge mere i det end som så, da jeg kun har set ham én gang.
Dahlin og Petter trænede begge med, ligesom Rilwan og Hedinsson også gjorde - de sidste to var dog ikke med hele træningen igennem.tubbe93 skrev:Hvordan det går for de skadede spillere, samt de tvivlsomme Dahlin, Petter og Bak
Tak for det Arff !
Fedt at høre lidt om træningen, når man nu ikke kan være der selv.
Mht. Awer Mabil er det vel lidt af det forventede? Synes det jeg tidligere har hørt om ham, netop er at han har mangler i det taktiske og afslutninger.
Fedt at høre at både Petter og Dahlin trænede fuldt med, de må forventes at starte inde mod Aab! Derudover også rigtig godt, hvis Rilwan og Hedinsson er på vej tilbage. Synes det er vigtigt at Rilwan kommer tilbage, så han presse Royer og Sisto der ikke har været i det niveau der var forventet af dem indtil videre i sæsonen.
Mht. Awer Mabil er det vel lidt af det forventede? Synes det jeg tidligere har hørt om ham, netop er at han har mangler i det taktiske og afslutninger.
Fedt at høre at både Petter og Dahlin trænede fuldt med, de må forventes at starte inde mod Aab! Derudover også rigtig godt, hvis Rilwan og Hedinsson er på vej tilbage. Synes det er vigtigt at Rilwan kommer tilbage, så han presse Royer og Sisto der ikke har været i det niveau der var forventet af dem indtil videre i sæsonen.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Tjo, det er i hvertfald afstemt med mine forventninger til ham. Dog har jeg læst flere, som troede at han kunne gå direkte ind og tage over efter Pione fra day one, og det har aldrig været hverken mine forventninger eller forhåbninger. De tåler ingen sammenligninger ud over de åbenlyse - nationalitet, position og alder. Awer er ikke Pione, og bliver det aldrig - Awer er Awer og derfor skal man ikke sætte næsen op efter han bliver lige så god. Han har potentialet til at nå langt, men har han mentaliteten kan kun tiden vise.tubbe93 skrev:Tak for det Arff !
Mht Royer (og nyindkøb generelt) skal folk slappe af! Man kan ikke forvente, at en spiller fra et fremmed land kan gå direkte ind og vise sit bedste fra dag et af, det kam tage op til et år. Jeg har set store forbedringer fra Royer i løbet af de sidste kampe, og han skal nok blive en vigtig spiller for os. Dog er jeg enig i, at det aldrig er skidt at blive presset i hverdagen, og derfor er det også godt at Rilwan er på vej tilbage.
Ja tak Arff. Fedt at høre lidt om hvordan tingende ser ud og med et realistisk syn på det, noget jeg personligt sætter pris på.Arff skrev:Dagens træning stod på lidt "stations-træning", hvor blandt andet kantspillerne øvede udfordringer, første berøringer og særlig afslutninger. Hvis vi tager udgangspunkt i Awer Mabil, så synes jeg han har mangler i afslutningsfasen. Første berøringer var ganske udemærket.pr0j3ct skrev: Bare sådan en generel vurdering af ham, kunne da være lækkert. Ros som ris, kvaliteter som mangler. For tror da at vi er mange der ser frem til at se hvad han er for en gut og hvad han egentlig kan bringe.
Senere hen gik de over og spillede 11 mod 11, hvor han måske nåede at være med to minutter før Lars Friis flåede ham ud, og byttede ham med David. Her manglede han i den grad taktisk forståelse, arbejdsiver og måske også noget konditionelt. Det skal lige siges, at han var på "AaB-holdet", og derfor var deres fokus det defensive, og der er han bestemt ikke en ørn. Han kom ind igen senere, og her havde han et par ganske fine udfordringer.
Alt i alt, er min vurdering af ham, at han er et meget råt talent, som stadig skal bygge en del på, før han er Superliga-spiller - særligt i FCM, hvor vi stiller store defensive krav til vores kanter. Men jeg vil ikke ligge mere i det end som så, da jeg kun har set ham én gang.
Dahlin og Petter trænede begge med, ligesom Rilwan og Hedinsson også gjorde - de sidste to var dog ikke med hele træningen igennem.tubbe93 skrev:Hvordan det går for de skadede spillere, samt de tvivlsomme Dahlin, Petter og Bak
Tak for update
Præcis. Det kan man jo også sige om eks. Sly som skulle bruge nogen tid inden han begyndte at ramme målet og også fik øjne for at spille medspillere, i stedet for at kun at gå selv. Så en fremtidens ungt potentiale i Awer Mabil, der skal arbejdes med, må vi forvente.tubbe93 skrev:Mht. Awer Mabil er det vel lidt af det forventede? Synes det jeg tidligere har hørt om ham, netop er at han har mangler i det taktiske og afslutninger.
Vi skal huske at Mabil kommer fra en liga hvor man dels spiller hurtigere fodbold, og ikke har den samme taktiske forståelse. Det betyder at han kommer op mod hold i SL som oftest er meget kompakte defensivt. I Australien havde han meget mere plads offensivt, da man ikke har så meget fokus defensivt. Det skal han indstille sig på, men han har enorm speed, og enig i at han lige skal slibes til før han er klar.
Rilwan deltog i spillet på halv bane, men var ikke med i 11 mod 11, og skudtræning. Ser ud til at han snart er klar.
Bak er ikke med mandag, Hedinson var med i skudtræning, men udgik med noget der lignede en forstrækning.
Banggård udgik med lyskeskade, og Dahlin var ikke med 11 mod 11. Jeg tror Mikkel Andersen står mandag.
Rilwan deltog i spillet på halv bane, men var ikke med i 11 mod 11, og skudtræning. Ser ud til at han snart er klar.
Bak er ikke med mandag, Hedinson var med i skudtræning, men udgik med noget der lignede en forstrækning.
Banggård udgik med lyskeskade, og Dahlin var ikke med 11 mod 11. Jeg tror Mikkel Andersen står mandag.
Er Bak ikke med mandag? Er han skadet igen?
Han sagde selv at han ikke var med mandag. Tror bare man skåner ham.
Nogle der har en ny status på Mabil? Hvordan har han gjort det i nogle af de reserveholdskampe han har været med i?
Banker han på førsteholdstruppen?
Vil være oplagt at bruge i sådan en kamp som på søndag hvis han altså er klar til det!
Banker han på førsteholdstruppen?
Vil være oplagt at bruge i sådan en kamp som på søndag hvis han altså er klar til det!