Apoel vs. FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
felisan

Re: Apoel vs. FCM

Indlæg af felisan »

Ravnen skrev:Det ligner ingenting at Kian Hansen går i medierne for at gå i rette med træneren. Det er ret uprofessionelt.
Der er absolut ingen grund til at tage medierne for gode varer.
Kommentaren er sikkert taget ud af kontekst for at kunne skabe en mere kontroversiel artikel, og for at kunne kæmpe med om læsernes gunst i et dødssygt medielandskab uden egentlig journalistisk stolthed.
Det er set 1000 gange før.

4904

Indlæg af 4904 »

Ravnen skrev:Det ligner ingenting at Kian Hansen går i medierne for at gå i rette med træneren. Det er ret uprofessionelt.
Som udgangspunkt enig... Men det indikere måske, at Kian og truppen ikke er bag Jess? Måske alarmerende? Min vurdering er dog, at det er taget ud af en kontekst.... :roll:

At Kian ville spille med lange bolde fatter jeg ingenting af - de lavede da stort set ikke andet i 2. halvleg..

Hvis man skulle gå imod Jess, så var det hans manglende forståelse af, at fløjene skulle bruges mere aktivt. Men Pione er ikke pt. i form - eller lider af et mindre formdyk, og Royer kan måske ikke holde til en helt kamp, hvem skal han så sætte ind? Fløjene halter efter Igboun salget - og vi ikke har fået vores nye mand på plads.... Eneste glæde er vel, at Pione med hans nuværende form næppe bliver solgt til + 50 millioner, hvorfor vi nok får lov at beholde ham lidt længere :roll:

Lad os håbe på, at det kan lade sig gøre at komme i Europa Cuppen - ellers kunne en kamp imod Dortmund da også være interessant :)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det lyder plausibelt at det er en misforståelse og jeg håber at I har ret :)

Lad os gerne få Dortmund, danske hold har altid stået godt overfor tyske.

Clint

Indlæg af Clint »

hvor var Petter A i går?

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jovist er det træls at ryge ud på den måde, men det er svært at klandre Jess. Manden forsøger alt fra bænken - både heldige og mindre heldige ting.

Faktum med Jess's start i klubben er dog 7 kampe, med 6 sejre og 1 nederlag. 5 clean sheets, 9 point af 9 mulige i Superligaen.

Problemet er ikke træneren, men manglende coolness og cleverness fra vores spillere.

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Apoel viste sig, at være et decideret usympatisk bekendtskab, som vel ikke skyede nogen midler for at nå deres mål. Her skal vi stramme op, hvis vi gerne vil videre i CL - vi er simpelthen for flinke.
I den sidste ende er det vel manglende form hos Andersson, Bak, Pione og Royer som kommer til at koste. Vi går ned fysisk i 2 halvleg. Pione udfører et meget stort arbejde defensivt, derfor magter han ikke det samme som han plejer offensivt.
Hvis man sætter lange Paul ind, så må det være fordi man gerne vil spille med lange bolde - bl.a.
Enig i at Kian Hansen ikke behøver lufte eventuel uenighed i medierne.
Status er vel, at vi ikke har bredde/kvalitet nok i truppen til for alvor at begå os i Europa.
Nej hvor jeg savnede Sylvester Igboun i går?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes vi måske generelt savner noget fysik. Med afgangen af Izu og Sly har vi mistet to rigtig fysisk stærke spillere. Vi har en masse letbenede teknisk dygtige spillere, men savner måske lidt fysisk pondus = muskler og "fanden i voldskhed". Vores spillere er jo fysisk gode i den forstand at de kan løbe meget og længe, men slagkraft og måske lidt galskab, det er vel nærmest kun Bak som leverer det, samt tildels Sviatchenko og Kian Hansen.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Jeg har lige fået uploadet et par videoer fra kampen. Det er ikke så meget kampen i sig selv - det skulle jo ses, men mere APOELs fans, som jeg egentlig var ganske imponeret af.

Nu sad vi modsat de mest engagerede fans, men der var masser af larm og medleven fra begge langsider. På et åbent stadion synes jeg det var en flot lydkulisse de får lavet:

Før kampstart og spillerne kommer på banen: https://www.youtube.com/watch?v=0X2XsDF_QOM

Omkring 30 sekunder af kampens første minut: https://www.youtube.com/watch?v=ZlZyBVtzjtg

Af dommeren på vej fra banen efter kampen - Ikke en populær herre: https://www.youtube.com/watch?v=rnnUfFY__YM

Besvar