FCM vs. OB 31/7-15
Re: FCM vs. OB 31/7-15
Jeg så også den bedste kamp længe og er så glad på duncans vegne.
Yderligere opture:
Stor tillid til olsson fra Thorup virker det til.
Jeg kan godt li Jesper Lauridsen og synes han bidrager til holdet både offensivt og defensivt.
Fedt at have Bak tilbage
Bedste kamp af Royer i fcm
Spillet flød og kombinationerne var en fornøjelse.
Og så håber jeg ikke Sparv får traumer over de fejl han har begået de sidste to kampe.
Jeg glæder mig ekstra meget til på tirsdag nu.
Yderligere opture:
Stor tillid til olsson fra Thorup virker det til.
Jeg kan godt li Jesper Lauridsen og synes han bidrager til holdet både offensivt og defensivt.
Fedt at have Bak tilbage
Bedste kamp af Royer i fcm
Spillet flød og kombinationerne var en fornøjelse.
Og så håber jeg ikke Sparv får traumer over de fejl han har begået de sidste to kampe.
Jeg glæder mig ekstra meget til på tirsdag nu.
Meget opløftende indsats, hvor eneste kritikpunkt vel er at vi ikke får scoret noget før så man så langt i kampen stadig sad med en fornemmelse af OB kunne stjåle det hele med deres pindsvine taktik.
Opløftende at se Bak tilbage i start 11. Det kan godt være han ikke fodboldmæssigt er ligaens bedste back, men hans ustråling og betydning for holdet er bare så vigtig at jeg 100% ærligt kan sige jeg ikke byttede ham for nogen anden på pladsen i ligaen.
Mikkel andersen så stabil ud.
Kian hansen ligner den klasse forstærkning vi havde håbet på og står for mig lige nu som 1. Valget i forsvaret foran Erik.
Royer begynder at vise nogle af de kvaliteter man har set da vi hentede ham. Hurtige fødder og god i den hurtige bold omgang. Hans afslutning i 1. Halvleg var også fornuftig og hans fighter indstilling kan jeg godt lide (specielt da han løb Emil Larsen op efter et boldtab i 1. Halvleg.
Minus fra kampen igår.
6500 tilskuere er godt under gennemsnitlig.
Sisto forsøger meget men lykkes ikke i samme omfang som tidligere. Tror det var hans dårligste præstation i år.
Sparv smider igen en dum bold som kunne have kostet. De fejl så vi ikke sidste sæson, og dem må han gerne ligge fra sig igen.
Alt i alt meget opløftende forud for på tirsdag hvor vi skal jagte oprejsningen på Cypern.
Opløftende at se Bak tilbage i start 11. Det kan godt være han ikke fodboldmæssigt er ligaens bedste back, men hans ustråling og betydning for holdet er bare så vigtig at jeg 100% ærligt kan sige jeg ikke byttede ham for nogen anden på pladsen i ligaen.
Kian hansen ligner den klasse forstærkning vi havde håbet på og står for mig lige nu som 1. Valget i forsvaret foran Erik.
Royer begynder at vise nogle af de kvaliteter man har set da vi hentede ham. Hurtige fødder og god i den hurtige bold omgang. Hans afslutning i 1. Halvleg var også fornuftig og hans fighter indstilling kan jeg godt lide (specielt da han løb Emil Larsen op efter et boldtab i 1. Halvleg.
Minus fra kampen igår.
Sisto forsøger meget men lykkes ikke i samme omfang som tidligere. Tror det var hans dårligste præstation i år.
Sparv smider igen en dum bold som kunne have kostet. De fejl så vi ikke sidste sæson, og dem må han gerne ligge fra sig igen.
Alt i alt meget opløftende forud for på tirsdag hvor vi skal jagte oprejsningen på Cypern.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Meget opløftende indsats, hvor eneste kritikpunkt vel er at vi ikke får scoret noget før så man så langt i kampen stadig sad med en fornemmelse af OB kunne stjåle det hele med deres pindsvine taktik.
Minus fra kampen igår.
Minus fra kampen igår.
Mike80
-
mousebreaker
Sparv trænger nok til en pause. Tror det er mental træthed der præger ham lige nu. Han må lige stramme sig op til APOEL og så tage en tur på tribunen i kampen efter
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Problemet er at vi uden Izunna ikke har nogen anden der kan spille Sparvs plads, som har lige så meget pondus. Holdet skriger på indkøbet af en Izunna afløser!
-
Chiquizito92
Jeg ser saadan set Kian Hansen som en fornuftig mulighed paa denne plads ift. back up for Tim Sparv.Ravnen skrev:Problemet er at vi uden Izunna ikke har nogen anden der kan spille Sparvs plads, som har lige så meget pondus. Holdet skriger på indkøbet af en Izunna afløser!
Det ville da vaere dumt ikke at udnytte, at vi har et staerkt besat midterforsvar, hvor Sviatchenko med enten Banggaard eller Jim Larsen vel fint burde kunne vikariere, hvis Kian rykkes frem.
Jeg taenker ogsaa, at en saadan disponering vil passe fint i traad med vores oenske om fortsat at vaere talentudvikler. Vi boer efter min mening give Banggaard (eller Jim, selv om han naturligvis ikke gaar ind under talentkategorien
Fuldstændig enig. Banggaard må ikke blive glemt, han har masser af potentiale.
Alternativt kan vi jo vende trekanten på midten fra tid til anden. Vi har vel et par polyvante spillere og vi skal spille ude næste gang.
Jeg mindes da vi hentede Kian, at han udtalte at han ville være midterforsvarer, at den defensive midtbane han spillede i Frankrig var mod hans vilje. Vi har desuden ikke for vane at flytte rundt på spillerne, jeg tror ikke Kian kommer til at spille defensiv midtbane.
Nej vi har utroligt afhængige af Tim Sparv, vores spillestil gør ham til en nøglespiller.
Nej vi har utroligt afhængige af Tim Sparv, vores spillestil gør ham til en nøglespiller.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -bortdoemt
Paul føler sig bortdømt af dommeren og jeg synes han har en klar pointe. Det var tydeligt for mig hvordan dommeren lod sig påvirke af Pauls statur i stedet for hvad der rent faktisk foregik.
Paul føler sig bortdømt af dommeren og jeg synes han har en klar pointe. Det var tydeligt for mig hvordan dommeren lod sig påvirke af Pauls statur i stedet for hvad der rent faktisk foregik.
@Stoffer,Stoffer skrev:En smule billigt at underminere med "ikke forstand på fodbold" kortet, men du kan meget vel have ret..Cortez skrev: Helt og aldeles og totalt uenig i nærmest alt hvad du skriver. Det eneste jeg dog gider tage fat i, er din kommentar om JP. Jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere det så blidt som muligt, men jeg prøver: hvis ikke man kan se den uvurderlige betydning JP har for vores hold, så har man ganske enkelt ikke forstand på fodbold.
/Cortez
Jeg skriver intet sted, at jeg ikke synes Poulsen har en stor betydning, men jeg synes klart han har vist at han har et højere niveau end det han viser i kampen i dag. Hvorfor jeg også skriver "mangler den sidste kant", en formulering som ikke ligefrem er harsk kritik.
EDIT: Rettede på citat formatering.
Du har ret. Det var ikke fair - slet ikke overfor dig, der normalt skriver meget lødigt. Så jeg beklager min bandbulle, som en anden bruger kalder mit indlæg. Den var egentlig ikke rettet mod dig personligt, men et udtryk for, at jeg føler JP generelt modtager, (for) meget kritik herinde, hvilket jeg ikke mener er berettiget (nej, jeg er ikke i familie med manden
Nå, nok om det, håber jeg. Jeg fastholde fortsat at vi spillede, hvis ikke kalenderårets kamp så i hvert fald uden sidestykke efterårets bedste kamp. Jeg synes, vi lykkedes med så mange af de ting, vi gerne vil lykkes med, at jeg var helt høj af begejstring efter kampen - deraf mit forhøjede blodtryk
Kan vi tage dette spil, ærgerrighed og vilje med til Cypern, så har vi en chance for at lave et mindre mirakel. Jeg tror faktisk på det.
/Cortez
At sætte Sparv på bænken fordi han har haft et par fejl er i mine øjne fuldstændig grotesk!
Vi har med en gennemprofessionel spiller at gøre - han ved godt selv hvad der skal til
Og hvis folk kun gider at kigge på at han laver en fejl i et par kampe, så glemmer de da helt at se på alle de andre gode ting han laver i løbet af resten af kampen...
Jeg synes han er helt suveræn, og der er også en grund til at Klubben valgte ham til årets spiller sidste sæson
Jeg er ikke meget for at udskille spillerne fra holdet, og sige at den og den er uundværlige for mener, at HOLDET som helhed er det der gør os stærke, men Sparv har i hvert fald tilføjet holdet en endnu større styrke
Vi har med en gennemprofessionel spiller at gøre - han ved godt selv hvad der skal til
Og hvis folk kun gider at kigge på at han laver en fejl i et par kampe, så glemmer de da helt at se på alle de andre gode ting han laver i løbet af resten af kampen...
Jeg synes han er helt suveræn, og der er også en grund til at Klubben valgte ham til årets spiller sidste sæson
Jeg er ikke meget for at udskille spillerne fra holdet, og sige at den og den er uundværlige for mener, at HOLDET som helhed er det der gør os stærke, men Sparv har i hvert fald tilføjet holdet en endnu større styrke
-
Steffen am
Det annullerede mål, nogen der ved hvad der skete der?
Erik skubbede skulason i ryggen da han gik op til bolden. Kunne sagtens dømmes.Steffen am skrev:Det annullerede mål, nogen der ved hvad der skete der?
-
Steffen am
Ok, tak for svaretSpicker skrev:Erik skubbede skulason i ryggen da han gik op til bolden. Kunne sagtens dømmes.Steffen am skrev:Det annullerede mål, nogen der ved hvad der skete der?