Stoffer skrev:Åbenbart, hehe. Ej, jeg tænker bare at der er forskel på den dengang berrettigede kritik og bekymring som så for nogen allerede er lige ved at udvikle sig til "fyr Thorup". Hvilket også er grunden til at jeg skriver at folk er blevet mere klare i spyttet end dengang.
Nu skal vi vel heller ikke gøre det værre end det er. Nogle folk sætter spørgsmålstegn ved den Defensive start på en hjemmebane hvor vi ellers i vores styrker, aggressivitet og højt pres, højt på banen har bygget en stærk hjemmebane op. Den defensive tilgang med 11 mand på egen bane halvdel virkede ikke for de gange Glen (bla. vores senest euro kamp) han prøvede det og det virkede sjovt nok heller ikke i går, for Thorup. Vi kan ikke bare forsvare et resultat hjem over 90+ min. At det så er personlige fejl og dårligt niveau fra vores bærende kræfter, kan Thorup jo ikke gøre noget ved.
Jeg synes kritikken er meget voldsom her i tråden henset til at jeg ikke synes dette nederlag kan placeres entydigt hos Thorup, det er også i høj grad spillerne jeg synes ikke dukker tilstrækkeligt op (du beskriver det flot nedenfor). Jeg plæderer nok mest af alt for tålmodighed på nuværende tidspunkt i sæsonen, hvor det værste vi kan gøre er at overreagere. Kampen viste med al tydelighed at vi har langt vej igen, hvilket må tages til efterretning både hos klub og fans. Jeg tror faktisk det kan være sundt at vi bliver dukket - som JBT skriver, så må vi se indad og jeg synes netop vi, særligt ved Steinlein og tildels Ankersen har været lige rigelig kradsbørstige i retorikken.
Der er vel heller ingen der entydigt placerer kritikken hos Thorup ? tror godt jeg tør tale for alle og sige at folk er enige om at det en stor del af spillerne leverede er under al kritik. Jeg syntes ikke kritikken er voldsom. Folk sætter spørgsmålstegn ved og forstår ikke den defensive start, hvor alle mand er på egen bane halvdel og overlader al initiativ til Apoel. Nu var det så Thorup der var træneren bag, kritikken var der også de gange Glen prøvede lignende og fejlede. Personligt har jeg altid syntes at starte så defensivt ud som igår på hjemmebane, med en trup der aldrig i sine dage har kunnet forsvare et resultat hjem er hovedrystende. Så er det sådan set ligemeget om træneren hedder Thorup, Glen eller Mourinho.
Ravnen skrev:(og Glen.. ja det er næsten fy at sige det??)
Ikke noget fy i det. Tror personligt bare ikke på at Glen havde ændret det store. Glen har også op til flere gange startet ud i lignende defensive tilgang, som Thorups tropper igår uden succes, bla. i europakampe.
I returkampen er vi nødt til at satse på at score hurtigt, så kampen kan blive åben igen.
Enig.