Champions League 2015/2016
Re: Champions League 2015/2016
Polske Arka Gdynia, fra den naeste bedste liga i Polen, slog dem 2-1 i en traeningskamp 1. Juli.
Umiddelbart er vi langt fra udsolgt tirsdag hvilket for mig er noget uforståeligt? Jeg ved godt det sommerferie og Apoel ikke klinger på samme måde som andre store europæiske klubber i en CL kval, men med kampens betydning for klubben i mente kan jeg slet ikke forstå vi ikke allerede kan melde udsolgt med under 10.000 siddepladser. Vi har altså med samlet sejt sikret os klubbens første europæiske gruppespil nogensinde og kampen er jo i sig selv en måske unik mulighed for at høre CL hymnen live på MCH arena. Kom nu op af sofaen Midtjylland!! 
Iforhold til kampen må vi formode, at vi kan stille noget nær stærkeste opstilling, og tilmed har friske ben ovenpå vores prioritering af start 11 igår i Haderslev. Det en bet et skulle undvære Bak, men på den positive side har han heldigvis været væk så længe nu at Rømer han fået masser af spilletid på pladsen op til kampen tirsdag. Et godt udgangspunkt bliver altafgørende for videre avencement, da Apoels resultater på hjemmebane taler for sig selv, senest med nedslagtningen af AaB forrige sæson efter Nordjyderne havde styret kampen hjemme, men kun formået at spille uafgjort.
Mit bud på start 11.
Dahlin
Rømer-Kian-Erik-Lauritsen
Sparv
Royer-Andersson-Poulsen-Sisto
Pusic
Eneste spørgsmålstegn er IMO og man vælger at spille Royer fra start eller satser på Duelund, Ollson, Marco Larsen eller en 4. Mand (hvordan ser Rilwans skade ud?) Royer har endnu ikke imponeret og virker slet ikke til at være spillet ind på holdet med nogle meget anonyme indsatser.
Jeg håber på at vi formår at sejre og samtlige holde nullet. Sejren skal helst være på 2-0 eller mere, såfremt vi skal tage favoritværdigheder for videre avencement men en 1-0 sejr kan også bruges med reglen om udebane mål i mente.
Blir spændende om vi fortsætter med at bryde forbandelserne ovenpå mesterskabet og spiller os i et europæisk gruppespil denne gang.
Iforhold til kampen må vi formode, at vi kan stille noget nær stærkeste opstilling, og tilmed har friske ben ovenpå vores prioritering af start 11 igår i Haderslev. Det en bet et skulle undvære Bak, men på den positive side har han heldigvis været væk så længe nu at Rømer han fået masser af spilletid på pladsen op til kampen tirsdag. Et godt udgangspunkt bliver altafgørende for videre avencement, da Apoels resultater på hjemmebane taler for sig selv, senest med nedslagtningen af AaB forrige sæson efter Nordjyderne havde styret kampen hjemme, men kun formået at spille uafgjort.
Mit bud på start 11.
Dahlin
Sparv
Pusic
Eneste spørgsmålstegn er IMO og man vælger at spille Royer fra start eller satser på Duelund, Ollson, Marco Larsen eller en 4. Mand (hvordan ser Rilwans skade ud?) Royer har endnu ikke imponeret og virker slet ikke til at være spillet ind på holdet med nogle meget anonyme indsatser.
Jeg håber på at vi formår at sejre og samtlige holde nullet. Sejren skal helst være på 2-0 eller mere, såfremt vi skal tage favoritværdigheder for videre avencement men en 1-0 sejr kan også bruges med reglen om udebane mål i mente.
Blir spændende om vi fortsætter med at bryde forbandelserne ovenpå mesterskabet og spiller os i et europæisk gruppespil denne gang.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Lauritsen er midterforsvarer.Mike80 skrev:Mit bud på start 11.
Dahlin
Sparv
Pusic
Re: RE: Re: Champions League 2015/2016
Mon ikke, at det er LauridsenAcebone skrev:Lauritsen er midterforsvarer.Mike80 skrev:Mit bud på start 11.
Dahlin
Sparv
Pusic
Mon ikke de fleste kan tænke sig til at han mener Lauridsen når man nu ser på venstre back positionen?Acebone skrev:Lauritsen er midterforsvarer.Mike80 skrev:Mit bud på start 11.
Dahlin
Sparv
Pusic
Jo, jeg ved det da også godt. 
Men når nu vi rent faktisk har en Lauritsen og en Lauridsen i truppen, skal vi da kalde dem ved rette navn. Ved godt, det bare er en dum kæphest, men jeg kan ikke lade være.
Men når nu vi rent faktisk har en Lauritsen og en Lauridsen i truppen, skal vi da kalde dem ved rette navn. Ved godt, det bare er en dum kæphest, men jeg kan ikke lade være.
Vi er to gutter som er på ferie på Cypern og skal derfor ind og se kampen mod Apoel. Er der andre som tager turen, og i så fald, hvor holder i til
?
Jeg bor i Cypern og regner med at tage turen til Nicosia for at se kampen. Ankommer dog formentlig først tæt på kampstart, da jeg bor i Paphos og har ca. halvanden times kørsel efter arbejde.Kimv skrev:Vi er to gutter som er på ferie på Cypern og skal derfor ind og se kampen mod Apoel. Er der andre som tager turen, og i så fald, hvor holder i til?
Har I styr på billetter osv.?
Lige en update - Jeg så på BIFs hjemmeside, at de havde fået at vide, at tilskuere skulle forhåndsregistrere sig med navn og pasnummer, samt afhente billetter senest dagen før kampen: http://brondby.com/nyhed/2015/07/31/saa ... od-omonoia
Jeg har lige fulgt op med APOELs operations manager om dette, og han skriver, at det ikke er nødvendigt.
Jeg har lige fulgt op med APOELs operations manager om dette, og han skriver, at det ikke er nødvendigt.
Er der nogle, der kan hjælpe med et overblik over, hvem vi kan risikere at møde i kvalifikationskampen til Europa League gruppespillet?
http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/se ... index.html
Holdene i 3 kvalifikations runde.
Derud over er der vel hold som Ajax, Young boys, Molde, der ligesom os selv røg ud CL.
Holdene i 3 kvalifikations runde.
Derud over er der vel hold som Ajax, Young boys, Molde, der ligesom os selv røg ud CL.
Rimelig nederen at se Salzburg og Steua ryge ud.
Havde vi klaret den så kunne vi møde Basel, Plzen, Celtic, Zagreb, eller BATE.
Rettelse: Plzen tabte også.Lupus1999 skrev:Rimelig nederen at se Salzburg og Steua ryge ud.
Det betyder at vi kunne have trukket Basel, Celtic, BATE, Zagreb og Macabi Haifa, hvilket må siges at have været modstandere som var til at tale med. Øv!!!
På dette link kan man se mulige modstandere i 4. kvalifikationsrunde som det ser ud hvis man tager udgangspunkt i at de højest seedede hold vinder i aften i 3. runde EL kval. Rul ned til 4 kvalifikationsrunde... (vi er useedede og trækker et seedet hold)felisan skrev:Er der nogle, der kan hjælpe med et overblik over, hvem vi kan risikere at møde i kvalifikationskampen til Europa League gruppespillet?
http://www.haslund.info/20_ecup/201516/elseed.asp
Den opdateres efter kampene i aften
-
Steffen am
Så er den endelig, af de mulige modstandere vi kan møde.
Clubs (coefficient):
Borussia Dortmund (GER) 99.883
AFC Ajax (NED) 66.195
FC Rubin Kazan (RUS) 57.099
Athletic Club (ESP) 56.999
AZ Alkmaar (NED) 46.695
FC Salzburg (AUT) 43.135
FC Viktoria Plzeň (CZE) 41.825
PAOK FC (GRE) 40.880
FC Steaua Bucureşti (ROU) 40.259
BSC Young Boys (SUI) 31.375
AC Sparta Praha (CZE) 30.825
Fenerbahçe SK (TUR) 30.020
R. Standard de Liège (BEL) 25.440
Legia Warszawa (POL) 24.800
FC Girondins de Bordeaux (FRA) 24.483
Panathinaikos FC (GRE) 19.880
KKS Lech Poznań (POL) 17.300
AS Saint-Étienne (FRA) 16.983
Southampton FC (ENG) 16.078
FC Slovan Liberec (CZE) 16.325
FC Krasnodar (RUS) 15.099
CS Os Belenenses (POR) 12.276
Lige umiddelbart tænker jeg at vi gerne vil undgå holdene fra England, Tyskland, Spanien, Tyrkiet og Frankring.
Dernæst så de hollandske, belgiske, FC Rubin Kazan og FC Salzburg.
Nogen der ved mere om international fodbold end mig, som vil byde ind?
Lodtrækning sker 13.00CET og vil blive streamet live på UEFAs hjemmeside.
Clubs (coefficient):
Borussia Dortmund (GER) 99.883
AFC Ajax (NED) 66.195
FC Rubin Kazan (RUS) 57.099
Athletic Club (ESP) 56.999
AZ Alkmaar (NED) 46.695
FC Salzburg (AUT) 43.135
FC Viktoria Plzeň (CZE) 41.825
PAOK FC (GRE) 40.880
FC Steaua Bucureşti (ROU) 40.259
BSC Young Boys (SUI) 31.375
AC Sparta Praha (CZE) 30.825
Fenerbahçe SK (TUR) 30.020
R. Standard de Liège (BEL) 25.440
Legia Warszawa (POL) 24.800
FC Girondins de Bordeaux (FRA) 24.483
Panathinaikos FC (GRE) 19.880
KKS Lech Poznań (POL) 17.300
AS Saint-Étienne (FRA) 16.983
Southampton FC (ENG) 16.078
FC Slovan Liberec (CZE) 16.325
FC Krasnodar (RUS) 15.099
CS Os Belenenses (POR) 12.276
Lige umiddelbart tænker jeg at vi gerne vil undgå holdene fra England, Tyskland, Spanien, Tyrkiet og Frankring.
Dernæst så de hollandske, belgiske, FC Rubin Kazan og FC Salzburg.
Nogen der ved mere om international fodbold end mig, som vil byde ind?
Lodtrækning sker 13.00CET og vil blive streamet live på UEFAs hjemmeside.