Sonni Nattestad

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Re: Sonni Nattestad

Indlæg af Mazter81 »

Er der nogen som ved mere om Nattestad-sagaen?

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Så kom der lidt:
http://fcm.dk/nyheder/nattestad-finder- ... %C3%B8erne
Kunne godt tyde på nogle personlige problemer. Han er ellers en sympatisk fyr, så håber at han kommer ovenpå og finder fodfæste igen.

THenry

Indlæg af THenry »

Ja. Det er ærgerligt, hvis det er tilfældet. En ung fyr med et stort talent. Jeg håber, at han snart er tilbage fodboldbanen igen.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

THenry skrev:Ja. Det er ærgerligt, hvis det er tilfældet. En ung fyr med et stort talent. Jeg håber, at han snart er tilbage fodboldbanen igen.
Enig, stort talent.

Men hvis denne sag viser noget, så er det jo bare netop at når man gerne vil arbejde med og udvikle unge mennesker, så er udviklingen fra talent til dygtig spiller ikke kun et spørgsmål om det produkt man ser på banen i de unge år, men også hvilke mennesker man har fat i.

Jeg ved godt det er et område vi allerede har fokus på, men denne sag viser mig bare, at det nærmest aldrig kan blive nok.

Trist sag i det hele. Som jeg ikke yder retfærdighed med dette, da det naturligvis er uhyre nuanceret fra person til person.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Sonni har travlt med at gå i byen på Færøerne og han har fundet sig en ny kæreste, så jeg er bange for han ikke kommer tilbage..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er utroligt, han har et talent og en chance serveret på et sølvfad, som mange ville give deres højre hånd for. Step up.

Besvar