De spillede uafgjort i den modsatte kamp ikke?pr0j3ct skrev:JaLund7400 skrev:Spændende at følge med i Vardar - Apoel, håber altså godt nok på Vardar!!
Og stadig 0-0 i den kamp
Lincoln vs. Fcm
Re: Lincoln vs. Fcm
Vigtig scoring, der giver arbejdsro. Lincoln laver ikke 3 kasser. Det er dog stadigvæk vigtigt, at vi hiver sejren i land.
Vi ser ikke prangende ud i åbent spil, og som i de sidste kampe lever vi på individuelle præstationer fra Sisto. Olsson har også vist fine takter. Derfor er det bare dejligt, at vi kan kan score på vores dødbolde
Jeg tror også det er spørgsmål om tid inden Lincoln ryger ned på 10 mand. De virker overtændt.
I øvrigt fedt, at vi har en direktør med speekererfaring samt en hovedsponsor, der kan leverer TV. Godt arbejde af Krabbe og JB!
Vi ser ikke prangende ud i åbent spil, og som i de sidste kampe lever vi på individuelle præstationer fra Sisto. Olsson har også vist fine takter. Derfor er det bare dejligt, at vi kan kan score på vores dødbolde
Jeg tror også det er spørgsmål om tid inden Lincoln ryger ned på 10 mand. De virker overtændt.
I øvrigt fedt, at vi har en direktør med speekererfaring samt en hovedsponsor, der kan leverer TV. Godt arbejde af Krabbe og JB!
Hvem kommenterer siger du THenry? 
Hans Krabbe. Det er sgu ren nostalgi!Lund7400 skrev:Hvem kommenterer siger du THenry?
Jo det mener jeg.Spicker skrev:De spillede uafgjort i den modsatte kamp ikke?
Mon andres stream er lige så ringe som mit - for det er godt nok ikke let at skelne, hvad der sker. Især er det galt i skyggen....
Men det er bedre end ingenting selvfølgelig...
Jeg tror din sidste sætning er ret dækkendeoros skrev:Mon andres stream er lige så ringe som mit - for det er godt nok ikke let at skelne, hvad der sker. Især er det galt i skyggen....
/Cortez
Den er ikke super, men ok. Lidt sløret.oros skrev:Mon andres stream er lige så ringe som mit - for det er godt nok ikke let at skelne, hvad der sker. Især er det galt i skyggen....
Han gør det sgu meget godt. Jeg sad og tænkte, hvor de havde hevet ham ind henne
Mit stream fungerer upåklageligt og med meget fint billede. Jeg skifter sgu bank..
Mit stream fungerer upåklageligt og med meget fint billede. Jeg skifter sgu bank..
Nu saver Lincoln bare vores folk ned. Sisto får nogle hasarderede tacklinger mod sig...
Er jeg den eneste, der synes det er en lille smule pinligt? Hvordan kan vi ikke være markant bedre? Jeg ved godt det er varmt, men stadig? 
Mit stream fungere ret godt.. Det hakker ikke, og er nogenlunde skarpt.. Langt bedre end jeg forventede...
Hvad sker der egentligt med vores trøjer? Er dette fordi de nye lilla trøjer ikke er blevet klar?
Hvad sker der egentligt med vores trøjer? Er dette fordi de nye lilla trøjer ikke er blevet klar?
Pis. 1-0 til APOEL. Det kræver 2 mål til Skopje. Det sker nok næppe.
Noerum skrev:Er jeg den eneste, der synes det er en lille smule pinligt? Hvordan kan vi ikke være markant bedre? Jeg ved godt det er varmt, men stadig?
Nej, jeg syntes også at det er skidt at en flok fyraftens proffer, kan sætte os under pres og spille lige op med os. Det er ikke godt nok og der burde være en klar forskel på de to hold.
Ja og så var de alvorligt tæt på at score også.
Nej, men hvis vi ikke hæver niveauet, tror jeg det kan være ligemeget hvem vi møder, så vil det være en endestation.THenry skrev:Pis. 1-0 til APOEL. Det kræver 2 mål til Skopje. Det sker nok næppe.
Senest rettet af pr0j3ct 21. jul 2015, 21:22, rettet i alt 1 gang.
Hobro er også semi-pro...
Vi kan godt indstille os på at skulle til Cypern.
Nu døde mit stream i øvrigt.
Vi kan godt indstille os på at skulle til Cypern.
Nu døde mit stream i øvrigt.