Lincoln vs. Fcm
Re: Lincoln vs. Fcm
Det er skånehensyn og baneforholdene, der står bag valget. Under normale omstændigheder havde de alle 4 spillet ifølge Thorup: http://aoh.dk/artikel/p-europatogt-uden ... loggedin=1 (ved godt, at der kræves login)
Optakt fra mesterskabskanalen: http://jyskebank.tv/014374685531746/opt ... saabninger
Skriver nu også officielt, at de sender kampen.
Skriver nu også officielt, at de sender kampen.
Vil da lige minde folk om, at hvis vi ryger ud i aften, så er Europa helt slut for i år.
Det var en dejlig positiv meldingLupus1999 skrev:Vil da lige minde folk om, at hvis vi ryger ud i aften, så er Europa helt slut for i år.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Ønskescenariet må være en relativ hurtig 2-0 føring, så vi kan spare nogle spillere, skifte nogle unge ind og køre den stille og roligt hjem.
Jeg kan ikke komme på mesterskabskanalen via linket. Jeg har ikke hørt om kanalen før. Skal jeg gøre noget specielt for at komme på eller starter det først kl 20 eller noget helt andet ?
2min. inden live-sending bryder "mesterskabskanalen" og jyskebanktv sammen. Gad vide om det er sammenbrud pga af overbelastning ??-eller er det kun mig der har problemer?
Får også fejl her.Sniper skrev:2min. inden live-sending bryder "mesterskabskanalen" og jyskebanktv sammen. Gad vide om det er sammenbrud pga af overbelastning ??-eller er det kun mig der har problemer?
De var tydeligvis ikke klar til belastningen.
Siden er sikkert brudt sammen pga. overbelastning, det er amatør arbejde fra den nye sponsors side, sorry to say.
Håber de får løst det i løbet af kampen, men det er nok tvivlsomt.
Håber de får løst det i løbet af kampen, men det er nok tvivlsomt.
Hvor er det typisk! De skulle endda have sørget for ekstra serverplads
Nedtur hvis det ikke lykkes. Har virkelig glædet mig til den kamp.
"Vi har fat i vores ansvarlige hos @ArkenaPlay . De arbejder på højtryk. Vi beklager meget at det driller"
Skyyyyyyyynnnnnnnnddddd Jer for hunneren. ellers er det bare NumseArff skrev:"Vi har fat i vores ansvarlige hos @ArkenaPlay . De arbejder på højtryk. Vi beklager meget at det driller"
Pis! Så må det blive EBs liveopdatering. Kampen er forsinket, meldes det. Håber deter held i uheld.
Eb sidder også og følger med på linket, og beklager at det ikke virker, så de kan kun følge kampen sporadisk. Rigtig flot.