Karakterbog på 1-6 skalaen:
Dahlin 3:
Tager det der kommer, og spiller sikkert - fin præstation af ham.
Rømer 1:
Bidrager ikke med noget offensivt, og bliver overløbet og er fejlplaceret i flere situationer
Kian 3:
Bliver overspillet i en enkelt situation, men vinder ellers sine dueller og spiller en godkendt kamp. Manglede lidt på bolden, men det hænger sammen med alt foran ham stod stille.
Erik 3:
Stod stærkt sammen med Kian, og kommer samtidig frem til nogle fine chancer efter standarder.
L 1:
Bliver overløbet flere gange defensivt, smider lette bolde og kommer heller ikke frem til noget offensivt.
Sparv 3:
Solid defensiv, placeringsmæssigt står han også fint. Smider dog ligesom så mange andre en del bolde, og prøver at slå for mange vindere.
Marco 2:
Bidrager ikke med ret meget, men var dog en af de få der tog lidt initiativ og prøvede med nogle farlige løb. Det meste løb dog ud i sandet
Poulsen 3:
Står for meget i midtercirklen foran hele Lincolns hold, og bliver for meget en boldflytter. Slår nogle fine dødbolde, men er imo slet ikke farlig nok.
Urena 2:
Prøver en masse, og kommer også frem til en lille smule. Dog mangler der meget taktisk, og slutproduktet er desværre ikke bedre end Danny Amankwas for FCK.
Duncan 3:
Slåsser godt for det, og kommer frem til en håndfuld chancer. Er ikke helt skarp nok, og bliver ikke sat nok i scene, men får dog scoret en enkelt
Royer 3:
Starter rigtig fin, prøver en masse på egen hånd og går fint med i kombinationsspillet. Falder lidt ud af kampen, og mangler stadig at blive spillet helt ind - men en okay debut for ham.
Indskifter:
Pione 2: Kommer ind og skal gøre en forskel, og viser også i enkelte situationer sine kvaliteter, men spiller for meget strandfodbold og prøver konstant at slå vinder-bolde - ikke en god indsats når man kender hans topniveau.
Petter 3: Kommer ind og får sat lidt bevægelse og skub i spillet. Tager en masse Petter løb, og gør det egentligt udemærket. Vores offensiv er måske for afhængig af hans præstationer.
Pusic ?:
Svær at vurdere, da han ikke rigtigt får noget at arbejde med. Kommer dog til at blive for meget kantspiller.
Fcm vs. Lincoln (CL)
Re: Fcm vs. Lincoln (CL)
Vi kan tabe, men aldrig besejres
- Administrator
Rasmus Lauritsen er da først lige rykket op i førsteholdstruppen.Noerum skrev:Jonas Knudsen ville passe fint ind på den venstre back. Så kunne man leje Møller ud eller sælge Lauritsen.
Jesper Lauridsen derimod spillede i går.
- Administrator
Arff skrev:Karakterbog på 1-6 skalaen:
Sparv 3:
Solid defensiv, placeringsmæssigt står han også fint. Smider dog ligesom så mange andre en del bolde, og prøver at slå for mange vindere.
Poulsen 3:
Står for meget i midtercirklen foran hele Lincolns hold, og bliver for meget en boldflytter. Slår nogle fine dødbolde, men er imo slet ikke farlig nok.
Jeg har svært ved at se at du kan give de to her samme karakter. Sparv var en af de få der rent faktisk løb hen imod modspillerne for at presse. Det kan godt være han smed et par bolde, men de fleste gange var han også første mand i flæsket på dem igen. Eksemplificeret ved at han nærmest spurtede ud over sidelinjen da han blev skiftet ud.
Poulsen derimod ramte knapt nok vores egne spillere i anden halvleg. En typisk offday for ham. At sponsorerne så valgte ham som MOM viser nærmere at de skal holde igen med at servere fri fadøl for dem.
Du har en fair pointe, og det er faktisk en fejl 40. Har ramt 3 i stedet for 2Administrator skrev:Arff skrev:Karakterbog på 1-6 skalaen:
Sparv 3:
Poulsen 3:
Jeg har svært ved at se at du kan give de to her samme karakter. Sparv var en af de få der rent faktisk løb hen imod modspillerne for at presse. Det kan godt være han smed et par bolde, men de fleste gange var han også første mand i flæsket på dem igen. Eksemplificeret ved at han nærmest spurtede ud over sidelinjen da han blev skiftet ud.
Poulsen derimod ramte knapt nok vores egne spillere i anden halvleg. En typisk offday for ham. At sponsorerne så valgte ham som MOM viser nærmere at de skal holde igen med at servere fri fadøl for dem.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Både André Rømer og Jesper Lauridsen var imponerende dårlige i dette opgør, og har simpelthen ikke niveau til det nye setup af FC Midtjylland.
Jeg mener det er rystende at se lys i sådan to spillere hvis man vil forsøge at begå sig i 2 eller 3 turneringer årligt og qua man sigter efter at nå en højere hylde sportsligt.
Som flere brugere er inde på, er det relativt simpelt at se på materialet der dækker pågældende positioner i andre topklubber som FC København og Brøndby.
Glem også et køb af en spiller som Jonas Knudsen og tag i stedet et kig ud over de danske grænser.
Tror det neurale flertal deler min holdning når jeg siger, at manden er decideret ringe og kan ikke forsvare - hvilket må siges at være forholdsvis vigtig del af jobbeskrivelsen. Kan ikke se hvordan en middel præstation i Esbjerg retfærdiggør en tilknytning i FCM baseret på fremtidige forventninger.
Off topic: Klubben bør omgående få afstemt og revurderet forventningerne internt såvel som udadtil, (Claus Steinlein m.fl.) så klubbens tilhængere ikke sidder med hovedet under armen allerede inden sæsonen er startet. I min verden har man mistet grebet omkring basale ting som harmoni og styring.
I forhold til kampen var det generelt set en ikke-værdi præstation af samtlige spillere og den berømte sult synes ikke at være finde.
Jeg mener det er rystende at se lys i sådan to spillere hvis man vil forsøge at begå sig i 2 eller 3 turneringer årligt og qua man sigter efter at nå en højere hylde sportsligt.
Som flere brugere er inde på, er det relativt simpelt at se på materialet der dækker pågældende positioner i andre topklubber som FC København og Brøndby.
Glem også et køb af en spiller som Jonas Knudsen og tag i stedet et kig ud over de danske grænser.
Tror det neurale flertal deler min holdning når jeg siger, at manden er decideret ringe og kan ikke forsvare - hvilket må siges at være forholdsvis vigtig del af jobbeskrivelsen. Kan ikke se hvordan en middel præstation i Esbjerg retfærdiggør en tilknytning i FCM baseret på fremtidige forventninger.
Off topic: Klubben bør omgående få afstemt og revurderet forventningerne internt såvel som udadtil, (Claus Steinlein m.fl.) så klubbens tilhængere ikke sidder med hovedet under armen allerede inden sæsonen er startet. I min verden har man mistet grebet omkring basale ting som harmoni og styring.
I forhold til kampen var det generelt set en ikke-værdi præstation af samtlige spillere og den berømte sult synes ikke at være finde.